In april naar Lloret de mar/blanes?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
In april naar Lloret de mar/blanes?
Ik heb een ticket geboekt op 14 april en vlieg naar Gerona. Nou zoek ik daar in de omgeving een slaapplek en ik wil het liefst een appartement. Ik wil graag naar tossa de mar maar zie daar geen goedkoop appartement en in Lloret of de andere echte jongeren badplaatsen zie ik nog wel iets staan.
Hoe zijn Lloret en Blanes rond deze periode? Lopen er dan ook al allemaal van die dronken kindjes of is het wel te doen? Ik hoef er namelijk echt niet te zitten als het dan al zo druk is
Hoe zijn Lloret en Blanes rond deze periode? Lopen er dan ook al allemaal van die dronken kindjes of is het wel te doen? Ik hoef er namelijk echt niet te zitten als het dan al zo druk is
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Re: In april naar Lloret de mar/blanes?
Lijkt me niet dat er dan al veel jongeren zitten, die hebben dan namelijk nog gewoon school. Pas vanaf half mei ofzo, als de eindexamens geweest zijn.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: In april naar Lloret de mar/blanes?
Volgens mij is er in de periode in Lloret nog veel dicht!
Ik denk dat je even via reisbureau moet kijken, aangezien je kort voor de datum nu al zit! Er is vast wel iets beschikbaar in Tossa!
Ik denk dat je even via reisbureau moet kijken, aangezien je kort voor de datum nu al zit! Er is vast wel iets beschikbaar in Tossa!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft er tips? Blanes!
» Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??
» Vakantie in April
» 1 april
» 1 april ..
» Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??
» Vakantie in April
» 1 april
» 1 april ..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: