Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Al maanden last van tintelende/slapende handen

+6
Marin
Sarah1985
xxDila
Minx
Beachgirl
ShallY
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Al maanden last van tintelende/slapende handen - Pagina 2 Empty Re: Al maanden last van tintelende/slapende handen

Bericht  Famke do 14 jul 2011 - 7:19

ShallY: Ik voer die onderzoeken uit dus ik kan je er wel het een of ander over vertellen als je wilt? Anders geef je maar een gil dan stuur ik je een PB.
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Al maanden last van tintelende/slapende handen - Pagina 2 Empty Re: Al maanden last van tintelende/slapende handen

Bericht  ShallY do 14 jul 2011 - 7:29

Famke schreef:ShallY: Ik voer die onderzoeken uit dus ik kan je er wel het een of ander over vertellen als je wilt? Anders geef je maar een gil dan stuur ik je een PB.

Ow als je dat zou willen, graag!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Famke do 14 jul 2011 - 7:46

je hebt een PB!
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Minx do 14 jul 2011 - 7:58

Fijn dat de huisarts zo snel handelt, hopelijk heb je snel het onderzoek en kan er naar gehandeld worden.

Vat het niet op als je verhaal niet kwijt kunnen dat moet zeker kunnen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Sarah1985 do 14 jul 2011 - 8:22

Famke schreef:Sarah: Waar ben je geweest?? In L'wden bij mijn collega's of in D.?
in lwd werk je daar ook?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Famke do 14 jul 2011 - 10:30

Sarah: Ik werk inderdaad in het MCL. Alleen nu nog twee weekjes zwangerschapsverlof!

Wij kennen elkaar trouwens he? Weet niet of je mijn naamswijziging mee hebt gekregen?
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Butterfly78 do 14 jul 2011 - 15:55

ShallY schreef:
Butterfly78 schreef:Hey meis,

Toen ik je stukje las dacht ik zelf meteen aan carpaal tunnel syndroo. Heb ik ook gehad, erg vervelend.
Succes met het onderzoek en de evt. operatie. (Die valt reuze mee hoor..smile)

Wat houdt dat onderzoek precies in? Kan je daar misschien wat over vertellen?

Als goed is heb je al antwoord. Zo niet, stuur me dan een berichtje.
Butterfly78
Butterfly78
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  ShallY do 14 jul 2011 - 19:35

Ik heb al antwoord gekregen.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Sarah1985 do 14 jul 2011 - 21:22

Famke schreef:Sarah: Ik werk inderdaad in het MCL. Alleen nu nog twee weekjes zwangerschapsverlof!

Wij kennen elkaar trouwens he? Weet niet of je mijn naamswijziging mee hebt gekregen?

Ja ik weet wie je bent Very Happy Ik moet de 29e weer daar heen route 8 mischien zie ik je dan wel
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  Famke do 14 jul 2011 - 21:25

Wat grappig! Dat is mijn eerste werkdag weer! Nou wie weet zie ik je wel (ik werk idd op route 8!)
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sarah1985 do 14 jul 2011 - 22:06

dat is wel heel erg toevallig, zit je dan achter de balie of help je de patienten?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  ShallY di 16 aug 2011 - 1:07

Voor degene die nog geinteresseerd zijn in hoe het afgelopen is:

Vanmorgen het onderzoek gehad. Het was erg vervelend maar wel te doen. Daarna door naar de neurloog die de resultaten liet zien dat ik toch het carpaal tunnel syndroom heb.
Daarna gelijk door naar de neuro chirurg en hij vertelde, dat een operatie het beste is, ook aangezien ik nog jong ben.
Nu word ik in oktober geopereerd. Helaas wel pas aan het einde van de middag, dus mag er nog een hele dag tegen aan gaan hikken.
Ik ben 'blij' dat er iets uitgekomen is.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Marin di 16 aug 2011 - 1:12

Jeetje dat er toch zoiets uit is gekomen. Maar goed dat je je hebt laten controleren. Wat houdt het precies in als ik vragen mag?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  ShallY di 16 aug 2011 - 1:42

Bedoel je het carpaal tunnel syndroom?

Het carpale tunnel syndroom ontstaat doordat een zenuw (de middelste armzenuw, nervus medianus) ter plaatse van de pols bekneld raakt. Deze zenuw verloopt van de onderarm naar de handpalm via een tunnel die wordt gevormd door de handwortelbeentjes en een stevig peesblad (de dwarse polsband) aan de handpalmzijde van de pols. Door die tunnel lopen ook de buigpezen van de vingers. De beknelling van de zenuw ontstaat door zwelling van het bindweefsel, waardoor de druk in de tunnel toeneemt.

Ik heb er vooral 's nachts erg veel last van. Ook overdag steeds meer. Als ik lang dezelfde handeling doe moet ik tussendoor een paar keer stoppen mijn hand los schudden.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Niekske di 16 aug 2011 - 2:16

Mijn moeder heeft dit ook gehad, zij is aan beide polsen geopereerd en het was haar heel erg meegevallen. Ze hebben niet beide polsen tegelijk gedaan trouwens smile na de operatie mocht ze meteen naar huis. Voor haar eigen gemoedsrust heeft ze daarna een week of twee een brace gedragen om haar pols wat rust te geven, omdat ze anders weer veel te veel met haar handen gaat doen. Maar eigenlijk kon ze al vrij snel weer aan het werk. Ze krijgt trouwens wel nog steeds B12 injecties, dat was bij haar inderdaad de oorzaak.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: