Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Hoop voor de meeste mannen van forummers dat ze snel een baan vinden welke echt passend is.
Gast- Gast
Burn schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Shit dames Burn komt eraan !!!
Ik ga maar eens slapen.
(gaat op dr dooie gemakje alles maar ff teruglezen! Hoi dames!
Ohhhhh nee doe nou nieeeehhhiiieeettt !!!
Gast- Gast
Fairytale schreef:Das mooi. Ik heb ook zo'n dag dat het gewoon niet wil. Zit er ff door. Morgen weer beter.
Ja, precies zo'n dag, niks aan. Wat je ook bedenkt of probeert, het wil toch niet. Heb het halverwege de middag maar opgegeven, onder het mom van morgen beter.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Stuiterbal schreef:Burn schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Shit dames Burn komt eraan !!!
Ik ga maar eens slapen.
En ik heb me er verder niet eens in gemengd.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Burn schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Shit dames Burn komt eraan !!!
Ik ga maar eens slapen.
Gast- Gast
Burn stalkt me.... eerst yes prive berichten, daarna whatsapp en gaat ze ook nog over op audio berichten en nu heb ik haar op msn !!!!!
Gast- Gast
Ik ga naar bed. Welterusten allemaal!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Trusten Bimbam!
*Negeert Stuiterbal, ze wil me zelf ontmoeten! Puh*
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
wie zegt dat ????Burn schreef:Trusten Bimbam!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:wie zegt dat ????Burn schreef:Trusten Bimbam!
*Zie jou berichtje van 21.51... Waarin je ff moest nadenken wat ik was! *
Burn- Lady Post-a-lot
Alex. Stuiterbal is niet helemaal goed snik! Trek je er niets van aan!
Hoe is het met jou?
Hoe is het met jou?
Burn- Lady Post-a-lot
zo nu doe ik echt ff niks meer(huishouden)
ben erg benieuwd naar de uitslagen van de registratie maar de krijg ik pas eind juli!
stik hier zowat wieuw
ben erg benieuwd naar de uitslagen van de registratie maar de krijg ik pas eind juli!
stik hier zowat wieuw
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Burn schreef:Alex. Stuiterbal is niet helemaal goed snik! Trek je er niets van aan!
Hoe is het met jou?
Kuttekop
Gast- Gast
Stuit, niet zo lelijk doen!
Burn, met mij gaat het wel. Vandaag weer een off-dag. Ik ben nu bezig met het maken van de uitnodiging voor A. d'r verjaardag, maar hij wordt geloof ik niet helemaal zoals ik 'm zou willen. Stom.
Burn, met mij gaat het wel. Vandaag weer een off-dag. Ik ben nu bezig met het maken van de uitnodiging voor A. d'r verjaardag, maar hij wordt geloof ik niet helemaal zoals ik 'm zou willen. Stom.
Gast- Gast
Ik moet nog even klagen vandaag.
Op het werk kom ik om in het werk. Ik weet niet meer of ik van voor of achter leef. Ik weet alleen dat ik het niet meer red. Mijn collega, waarmee ik het werk moet oppakken, heeft hetzelfde. We proberen zoveel mogelijk samen op te pakken. Ik help haar en zij doet hetzelfde voor mij. Vanavond zou ik vier hele simpele klussen voor haar oppakken. Maar ik heb niets gedaan, omdat ik het inzicht miste. Sinds vanmiddag staat er een mail open naar een klant, waar ik dus anderhalve zin heb geschreven en ondanks dat ik echt wel weet wat ik naar haar moet tikken, weet ik niet wat ik moet tikken. Het is dweilen met de kraan open. We krijgen 100 mails per dag en werken daar op goede dagen 100 mails van af. Maar aangezien we ook gewoon telefoondienst hebben, lukt het ons gewoon soms niet, waardoor het werk zich opstapelt. En aangezien we nu beiden zonder inzicht naar een probleem kijken dat we al 100 keer hebben opgelost, gaan we stuk.
Op het werk kom ik om in het werk. Ik weet niet meer of ik van voor of achter leef. Ik weet alleen dat ik het niet meer red. Mijn collega, waarmee ik het werk moet oppakken, heeft hetzelfde. We proberen zoveel mogelijk samen op te pakken. Ik help haar en zij doet hetzelfde voor mij. Vanavond zou ik vier hele simpele klussen voor haar oppakken. Maar ik heb niets gedaan, omdat ik het inzicht miste. Sinds vanmiddag staat er een mail open naar een klant, waar ik dus anderhalve zin heb geschreven en ondanks dat ik echt wel weet wat ik naar haar moet tikken, weet ik niet wat ik moet tikken. Het is dweilen met de kraan open. We krijgen 100 mails per dag en werken daar op goede dagen 100 mails van af. Maar aangezien we ook gewoon telefoondienst hebben, lukt het ons gewoon soms niet, waardoor het werk zich opstapelt. En aangezien we nu beiden zonder inzicht naar een probleem kijken dat we al 100 keer hebben opgelost, gaan we stuk.
Gast- Gast
\Alex schreef:Stuit, niet zo lelijk doen!
Ach joh, ze kan geen woorden verzinnen, en neemt mijn woorden over!
He gaddarrie!
Wat lukt er niet aan de uitnodiging?
Burn- Lady Post-a-lot
Hmm, ik weet niet. Het is het gewoon net niet. Bij de ene site hebben ze het kader dat ik erom wil hebben en bij de andere site weer het lettertype en bij wéér een andere site is het goedkoper. Blegh. Ik heb nu dit:
*** weg ***
Is dat leuk zo?
*** weg ***
Is dat leuk zo?
Laatst aangepast door Alex op wo 13 jul 2011 - 11:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Tnx Stuit! Ik denk dat ik er toch ook wel tevreden over ben ...
Oh ABE, ook bedankt! Ja, leuke foto he! Lekker ding
Oh ABE, ook bedankt! Ja, leuke foto he! Lekker ding
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: