Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
zou geen goed teken zijn PM...
maar er zijn vrouwen die wel bloedingen krijgen tijdens hun zwangerschap toch?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hahaha, niet letterlijk nemen johExpressoB schreef:zou geen goed teken zijn PM...
Gast- Gast
oeps! foei!!!! nee dan een bakkie chips of nootjes ofzo:P
zit aan mijn 2e bakje fruit, pff vult toch wel maar heb liever een bakje chipjes;) (gelukkig niet in huis)
zit aan mijn 2e bakje fruit, pff vult toch wel maar heb liever een bakje chipjes;) (gelukkig niet in huis)
ProudMama schreef:Dat groentekroket mag? Ja!silly-one schreef:weet je het zeker PM?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, mag ook niet, teveel koolhydraten in chips. Plakje kaas of worst, augurk oid.ExpressoB schreef:oeps! foei!!!! nee dan een bakkie chips of nootjes ofzo:P
Gast- Gast
Ik heb ook al een dikke 3 weken het gevoel dat ik enorm ongesteld moet worden (ikke echt dan he) Maar ik slik de pil. Ik ben het vorige maand zo minimaal geweest dat ik denk ik nu heel erg ongesteld ga worden.....
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hahaha, niet letterlijk nemen johExpressoB schreef:zou geen goed teken zijn PM...
deed ik ook niet
maar die vraag was serieus
toch maar in her shoes kijken, die andere film lijkt me geen bal aan
Ja klopt, heb ook 2x een lichte bloeding gehad.ExpressoB schreef:ProudMama schreef:Hahaha, niet letterlijk nemen johExpressoB schreef:zou geen goed teken zijn PM...
deed ik ook niet
maar die vraag was serieus
toch maar in her shoes kijken, die andere film lijkt me geen bal aan
Gast- Gast
ProudMama schreef:Chippies- monster wakker?Reva schreef:Zei iemand chips
Die is al 1.5 week met vakantie.
Gast- Gast
Hier is het chipsmonster ook al anderhalve week op vakantie en die komt er voorlopig niet meer in .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Zo dames ik heb gisteren lopen masseren en nu ben ik aan de beurt. Ik heb zo'n last van mijn rug !!!! Wie springt in de auto en komt als de bliksem naar mij toe ????
Gast- Gast
Het idee mijn man als huisman bevalt me eigenlijk wel... hij ruimt zelfs de kattenpoep op als katerlief weer met z'n poeperd buiten de bak heeft staan hengelen
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Hier is het chipsmonster ook al anderhalve week op vakantie en die komt er voorlopig niet meer in .
Ik vind echt ALLE chips lekker. Er is er maar 1 in de wereld die ik niet lust: joppie.
Gast- Gast
Groentekroket- smaak zou ideaal zijn voor jou...Reva schreef:Stylegirl schreef:Hier is het chipsmonster ook al anderhalve week op vakantie en die komt er voorlopig niet meer in .
Ik vind echt ALLE chips lekker. Er is er maar 1 in de wereld die ik niet lust: joppie.
Gast- Gast
jaja smoesjes zeker !!!!ProudMama schreef:Zou het graag doen, maar pas niet meer achter het stuur
Gast- Gast
Reva schreef:Stylegirl schreef:Hier is het chipsmonster ook al anderhalve week op vakantie en die komt er voorlopig niet meer in .
Ik hou niet zo van Cheetos, Hamka's en dergelijke. Naturel chips kun je me echter wakker voor maken en ook voor tortilla chips.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
ProudMama schreef:Groentekroket- smaak zou ideaal zijn voor jou...Reva schreef:Stylegirl schreef:Hier is het chipsmonster ook al anderhalve week op vakantie en die komt er voorlopig niet meer in .
Groentekroket.
Ik proef hem bijna.
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: