Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Hoe gaat het nu verder PM, je wordt binnenkort ingeleid toch? Wanneer?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend! Dan ben ik in Spanje, maar zal proberen om een keer te spieken op het forum.
Gast- Gast
Oh PM, wat spannend! Dat is inderdaad aftellen!
Merk je dat het makkelijker vol te houden wordt nu het eind in zicht is? Ik denk zo vaak aan je en ik zit ook regelmatig in het zwanger-topic even te spieken hoe het met je gaat...
Merk je dat het makkelijker vol te houden wordt nu het eind in zicht is? Ik denk zo vaak aan je en ik zit ook regelmatig in het zwanger-topic even te spieken hoe het met je gaat...
Haha Sspasta, beter een hele galiameloen dan een hele zak drop
Oh PM ik lees nu pas voor het eerst dat er een datum vast staat. Wat fijn!! Ik kan me voorstellen dat het heel anders voelt nu het einde concreet in zicht is.
Kijk je er alleen maar naar uit of stiekem ook een beetje tegenop?
Oh PM ik lees nu pas voor het eerst dat er een datum vast staat. Wat fijn!! Ik kan me voorstellen dat het heel anders voelt nu het einde concreet in zicht is.
Kijk je er alleen maar naar uit of stiekem ook een beetje tegenop?
Gast- Gast
Ongelooflijk dat het nu 'ineens' zo ver is, PM. Het lijkt nog als gisteren dat je kwam vertellen dat je 2 ukkies krijgt! Ik vond dat bij mijn zus ook zo raar. Het ene moment vertelde ze me dat ze zwanger was, en 'ineens' was mijn nichtje er... Tijd is een gek, relatief iets!
Allebei een beetje, maar kijk er meer naar uit als dat ik er tegenop zie. Ze moeten er gewoon uit, zo simpel is het. Moet er niet aan denken om nog een week door te moeten tobben, dus kom maar op...
De bevalling overslaan was helaas geen optie
De bevalling overslaan was helaas geen optie
Gast- Gast
Sjaan: Ja, het is heel dubbel. Het moment van de eerste echo vergeet ik nooit. Ziekenhuisopnames voelen als gister.
Maar aan de andere kant voelt het alsof ik al jaren rond loop met die buik haha!!
Maar aan de andere kant voelt het alsof ik al jaren rond loop met die buik haha!!
Gast- Gast
Nou ja zeg, dan mis ik het net PM
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha nee, dat zou wat zijn... "Nee sorry, de bevalling sla ik even over, daar doe ik niet aan hoor!"
Gast- Gast
Pm: fijn dat alles goed was en heel veel succes met de laatste loodjes
auw en nog eens auw! die tape deed me toch zeer om die eraf te halen! hele grote rode vlekken op m'n huid:S
kwam ik bij het ziekenhuis, mocht ik die plakkers weggooien! pfff als ik dat had geweten, had ik alles nat gemaakt of met lotion geprobeerd .. gelukkig nu alweer bijna weggetrokken, had er purol op gesmeerd:)
nu ff lekker lunchen
auw en nog eens auw! die tape deed me toch zeer om die eraf te halen! hele grote rode vlekken op m'n huid:S
kwam ik bij het ziekenhuis, mocht ik die plakkers weggooien! pfff als ik dat had geweten, had ik alles nat gemaakt of met lotion geprobeerd .. gelukkig nu alweer bijna weggetrokken, had er purol op gesmeerd:)
nu ff lekker lunchen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ProudMama schreef:Sjaan: Ja, het is heel dubbel. Het moment van de eerste echo vergeet ik nooit. Ziekenhuisopnames voelen als gister.
wist je toen al dat je een tweeling zou krijgen? Of is het altijd zoals je op tv ziet 'he ik zie twee hartjes kloppen'
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Nee echt niet? Ik zou op zoek zijn gegaan naar een andere gyn hoor...ProudMama schreef:De bevalling overslaan was helaas geen optie
Sjaantje schreef:Nee echt niet? Ik zou op zoek zijn gegaan naar een andere gyn hoor...ProudMama schreef:De bevalling overslaan was helaas geen optie
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Pm wat lees ik nou ..... Maandag de grote dag voor jullie wat goed !!! Ik ben echt heel erg blij dat het eindelijk gaat gebeuren.
Gaan ze je inleiden ???
Ik zag ook dat het grootste kindje niet meer veel gegroeid is en de kleinste juist wel !!!
Gaan ze je inleiden ???
Ik zag ook dat het grootste kindje niet meer veel gegroeid is en de kleinste juist wel !!!
Gast- Gast
Nou meiden... ik schop mezelf maar eens naar de douche anders ben ik nog niet op tijd de deur uit...
Nee joh, daar kwamen we op dat moment achter, had totaal geen idee. Hadden er niet eens rekening mee gehouden enz.Atelier Madame schreef:ProudMama schreef:Sjaan: Ja, het is heel dubbel. Het moment van de eerste echo vergeet ik nooit. Ziekenhuisopnames voelen als gister.
wist je toen al dat je een tweeling zou krijgen? Of is het altijd zoals je op tv ziet 'he ik zie twee hartjes kloppen'
Gast- Gast
Heb nog even zitten twijfelen over dinsdag, die gyn is leuker. Maar ach, een dag langer wachten heb ik er niet voor over.Sjaantje schreef:Nee echt niet? Ik zou op zoek zijn gegaan naar een andere gyn hoor...ProudMama schreef:De bevalling overslaan was helaas geen optie
Gast- Gast
Misschien tref je wel een gyn met kolenschoppen, dan heb je meteen tien cm. ontsluiting
Ken deze gyn.VeryCherry schreef:Misschien tref je wel een gyn met kolenschoppen, dan heb je meteen tien cm. ontsluiting
Toen mijn gyn over inleiden begon, zei ik gelijk: Als . of . dan maar geen dienst heeft op de VK. Dus hij gelijk even kijken voor me... en ja hoor... die inderdaad!
Gast- Gast
toch heb ik nu telkens zin in meer eten aaaahhhhhh
Ik wil afvallen maar heb al een hele galia meloen op en muesli met melk en doe helemaal niks dan hier zitten..
Het leed dat lijnen heet en ik wil een tosti!!
Ik wil afvallen maar heb al een hele galia meloen op en muesli met melk en doe helemaal niks dan hier zitten..
Het leed dat lijnen heet en ik wil een tosti!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ken deze gyn.VeryCherry schreef:Misschien tref je wel een gyn met kolenschoppen, dan heb je meteen tien cm. ontsluiting
Toen mijn gyn over inleiden begon, zei ik gelijk: Als . of . dan maar geen dienst heeft op de VK. Dus hij gelijk even kijken voor me... en ja hoor... die inderdaad!
Whahaha, das wel heel toevallig dan zeg!
Maarrr, zou je me willen PM-en als je kindjes geboren zijn *niet a la minute hoor * ik wil niks missen
ik heb een lekker broodje bapao kip met wel 3 sausjes:P
hahaha mijn moeder... die had een msn bericht gestuurd(maar ik was er niet) open ik hem zonet... schrok ervan..
had ze een wink gestuurd (mijn geluid stond ook nog eens op 100%) van een mannetje die een gitaar kapot ramt hahah
hahaha mijn moeder... die had een msn bericht gestuurd(maar ik was er niet) open ik hem zonet... schrok ervan..
had ze een wink gestuurd (mijn geluid stond ook nog eens op 100%) van een mannetje die een gitaar kapot ramt hahah
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: