Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Haha neejoh, doorhwatsappen was een geintje, straks vindt Burn dat heel niet leuk Maar ik PM je m'n nummer wel even!Stuiterbal schreef:Geef me je nummer Maple......
Gast- Gast
Kom eens online op FB!Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ik zie jou anders niet staan in mijn facebook chat!Stuiterbal schreef:Ik ook !!!!Snoes schreef:Storm, ik ben online nu
wahahah ik bedoelde ook hier hahahahahah
Gast- Gast
Storm schreef:Kom eens online op FB!Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ik zie jou anders niet staan in mijn facebook chat!Stuiterbal schreef:Ik ook !!!!Snoes schreef:Storm, ik ben online nu
wahahah ik bedoelde ook hier hahahahahah
Ben ik al !!!!!!!!!!!!!!
Gast- Gast
Ik ben er vandaag trouwens weer meer van overtuigd dat (sommige, want anders krijg ik alle bezette meiden over me heen) mannen nergens goed voor zijn.
Mijn collega van de technische dienst wilde dat ik een monteur ging inplannen, omdat de televisie het niet deed. Een installatiefout, gooide hij het op. Normaal zou ik dat zo hebben gedaan, maar we zitten met overstapweken van de andere kant, dus zo'n monteur terugsturen kan erg lang duren, omdat ze gewoon niet beschikbaar zijn. Goed, ik met die man aan de slag. Hij naar de meterkast, hij mij uitleggen wat voor aansluiting hij had, en vervolgens vroeg ik hem om even de splitter te verwijderen en de kabel rechtstreeks aan te sluiten. 20 seconden wachten en toen deed alles het weer. The Numbskull van de technische dienst en of ik het hem even heb ingepeperd. Sukkel!
Iedereen mag er gerust overheen lezen hoor. Ik moest het gewoon even kwijt.
Mijn collega van de technische dienst wilde dat ik een monteur ging inplannen, omdat de televisie het niet deed. Een installatiefout, gooide hij het op. Normaal zou ik dat zo hebben gedaan, maar we zitten met overstapweken van de andere kant, dus zo'n monteur terugsturen kan erg lang duren, omdat ze gewoon niet beschikbaar zijn. Goed, ik met die man aan de slag. Hij naar de meterkast, hij mij uitleggen wat voor aansluiting hij had, en vervolgens vroeg ik hem om even de splitter te verwijderen en de kabel rechtstreeks aan te sluiten. 20 seconden wachten en toen deed alles het weer. The Numbskull van de technische dienst en of ik het hem even heb ingepeperd. Sukkel!
Gast- Gast
You go girl!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:You go girl!!
Komen mijn drie maanden technische ondersteuning digitale/analoge televisie toch nog tot zijn recht.
Gast- Gast
Whahaha, dat maakt het toch juist leuk
Okeee... Vreetbui
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Whahaha, dat maakt het toch juist leuk
Het maakt het vooral leuk dat ik die arrogante, irritante, betweterige collega even op zijn plek heb gezet. Hij heeft de titel Senior en zou het zogenaamd allemaal weten. Niet dus.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:VeryCherry schreef:Whahaha, dat maakt het toch juist leuk
Het maakt het vooral leuk dat ik die arrogante, irritante, betweterige collega even op zijn plek heb gezet. Hij heeft de titel Senior en zou het zogenaamd allemaal weten. Niet dus.
En het feit dat hij een man is maakt het helemaal super natuurlijk. Heerlijk gekrenkt in zijn ego
VeryCherry schreef:Angel Blue Eyes schreef:VeryCherry schreef:Whahaha, dat maakt het toch juist leuk
En het feit dat hij een man is maakt het helemaal super natuurlijk. Heerlijk gekrenkt in zijn ego
Jahhhh!
Gast- Gast
Avond allemaal!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Angel Blue Eyes schreef:Ik ben er vandaag trouwens weer meer van overtuigd dat (sommige, want anders krijg ik alle bezette meiden over me heen) mannen nergens goed voor zijn.
mijn vriend kreeg de tv niet aan vandaag haha. Inderdaad de stekker zat er niet in
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hey, ik ben er weer vandoor, lekker bankhangen.
Fijne avond allemaal
Fijne avond allemaal
Wat een stomme dag vandaag.
Hoi Alex
Hoi Alex
Bimbam- Kletskop
Bimbam schreef:Wat een stomme dag vandaag.
Hoi Alex
vertel??
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:
mijn vriend kreeg de tv niet aan vandaag haha. Inderdaad de stekker zat er niet in
Mooi is dat, inderdaad. Volgens mij denken mannen ook veel verder in het technische dan noodzakelijk is. Want soms is het gewoon iets heel erg simpels. Stekker die uit de televisie is gevallen of een splitter die opeens defect is. Ze denken veel te groots, denk ik.
Gast- Gast
Fairytale schreef:Bimbam schreef:Wat een stomme dag vandaag.
Hoi Alex
vertel??
Ik werd pas om 12 uur wakker, en verder heb ik niks gedaan behalve op de bank hangen, want ik voelde me niet zo fit (gewoon moe, en hoofdpijn). Oh, en het regent al de hele dag.
Ik voel me nu wel weer wat beter gelukkig.
Bimbam- Kletskop
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Shit dames Burn komt eraan !!!
Ik ga maar eens slapen.
(gaat op dr dooie gemakje alles maar ff teruglezen! Hoi dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Das mooi. Ik heb ook zo'n dag dat het gewoon niet wil. Zit er ff door. Morgen weer beter.
En inderdaad mannen denken zo moeilijk. Al ben ik er wel heel blij mee hoor. Hoop alleen dat hij wel wat vrolijker word.... nou ja snel een baan op niveau vond.
En inderdaad mannen denken zo moeilijk. Al ben ik er wel heel blij mee hoor. Hoop alleen dat hij wel wat vrolijker word.... nou ja snel een baan op niveau vond.
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: