Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Zit hier trouwens eens nieuwe Mac he?! Bij de gevangenis.Alex schreef:Maple schreef:Ik vond 't vandaag ook echt stampottenweer.ProudMama schreef:Heb ik gister op, met spekkies...Alex schreef:Ik heb andijviestamppot gegeten bij mijn ouders.
Dat vond mijn vader ook En uiteraard ook met spekkies, PM!
Gast- Gast
Geen flauw idee waar de gevangenis zit, maar ik wist wel dat er een nieuwe Mac zou komen. Is ie al geopend?
Gast- Gast
Ja joh, tuurlijk gaan ze helemaal los
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
haha zijn ze bij de gevangenis ook tot 04.00 los??
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Denk het wel, eten van de Mac is voor hun een luxe
Ja, de Mac is los, de gevangenen zitten nog.Alex schreef:Geen flauw idee waar de gevangenis zit, maar ik wist wel dat er een nieuwe Mac zou komen. Is ie al geopend?
Bij de brug naar P. zit ie.
Gast- Gast
Weet je wat een uitkomst zou zijn? Een Mac-bezorgservice
ProudMama schreef:O echt?Maple schreef:Ik heb maandag nog bij de mac in D gezeten
Ja echt Met Jordana.
Gast- Gast
En dan pikken jullie mij niet ff op???Maple schreef:ProudMama schreef:O echt?Maple schreef:Ik heb maandag nog bij de mac in D gezeten
Ja echt Met Jordana.
Gast- Gast
Sorry? We vroegen ons nog wel af waar je woondeProudMama schreef:En dan pikken jullie mij niet ff op???Maple schreef:ProudMama schreef:O echt?Maple schreef:Ik heb maandag nog bij de mac in D gezeten
Ja echt Met Jordana.
Gast- Gast
Niet bij de MacMaple schreef:Sorry? We vroegen ons nog wel af waar je woondeProudMama schreef:En dan pikken jullie mij niet ff op???Maple schreef:ProudMama schreef:O echt?Maple schreef:Ik heb maandag nog bij de mac in D gezeten
Ja echt Met Jordana.
Gast- Gast
FlauhauwwProudMama schreef:Niet bij de MacMaple schreef:Sorry? We vroegen ons nog wel af waar je woondeProudMama schreef:En dan pikken jullie mij niet ff op???Maple schreef:ProudMama schreef:O echt?Maple schreef:Ik heb maandag nog bij de mac in D gezeten
Ja echt Met Jordana.
We zullen volgende keer aan je denken!!
Gast- Gast
Maple schreef:Het idee mijn man als huisman bevalt me eigenlijk wel... hij ruimt zelfs de kattenpoep op als katerlief weer met z'n poeperd buiten de bak heeft staan hengelen
Gast- Gast
Maple schreef:Flauhauww
Aan haar denken heeft ze ook niks aan. Ophalen moeten jullie haar!
Gast- Gast
Jij snapt het!Alex schreef:Maple schreef:Flauhauww
Aan haar denken heeft ze ook niks aan. Ophalen moeten jullie haar!
Gast- Gast
Whaahoooeee, eindelijk iemand die reageert Hij vertelde het en ik zag het helemaal voor me, haha. Hij met dichtgeknepen neus, hoofd weggedraaid die stront opruimen... arme man. Maar hij doet me stiekem wel verbazen Doe nu ineens heel veel in huis, nu hij dan toch thuiszit. Heerlijk.Storm schreef:Maple schreef:Het idee mijn man als huisman bevalt me eigenlijk wel... hij ruimt zelfs de kattenpoep op als katerlief weer met z'n poeperd buiten de bak heeft staan hengelen
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: