Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Whahahaha, inderdaad
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
en nu nog is eventjes lekker wat werken!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik moet ook weer aan de slag, heb nog een uurtje de tijd, kan ik nog best een hoop doen.
Heb zowaar aan en ehbo-koffertje gedacht
Heb zowaar aan en ehbo-koffertje gedacht
Goedemorgen Alex !
Zo, ik heb net gedoucht, anders ben ik niet vooruit te branden vandaag. Dat stomme weer ook!
Zo, ik heb net gedoucht, anders ben ik niet vooruit te branden vandaag. Dat stomme weer ook!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Zo heb intussen de ramen gelapt Terwijl Hazes keihard aanstaat
Ik ben net even door de regen naar het winkelcentrum gefietst, bah, ik was zeiknat. Rotweer. Doe mij maar zon!
Gast- Gast
Ik ben tussendoor ook van alles aan het doen. Aan het wassen, strijken, opvouwen, nieuwe was erin en mailen.
Zondag heb ik lekker zon!
Zondag heb ik lekker zon!
Gast- Gast
pff wat een kutweer zeg, en ik baal zo dat ik nu nog op m nstage zit, wil lekker vrij zijn en naar de zwarte cross!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
_Liv schreef:IZondag heb ik lekker zon!
Heb je ergens ruimte over zodat ik mee kan?
Gast- Gast
Alex schreef:_Liv schreef:IZondag heb ik lekker zon!
Heb je ergens ruimte over zodat ik mee kan?
Dan moet er een touringcar mee
Grrrrrrrrrrrrrrr
Kwam ik gisteravond thuis, wilde ik nog even gezellig meekletsen hier, had kreeg ik geen goeie internetverbinding meer
Laptop opnieuw opgestart, en wat denk je... Is ie er wéér mee gekapt. Hij loopt helemaal vast en is met geen mogelijkheid aan de gang te krijgen x100000
Ben van ellende en frustratie maar gaan lezen in bed en later bedacht ik me dat ik de oude laptop van zus en zwager nog hier had liggen. Die had ik een paar weken geleden geleend omdat (juist ja) mijn laptop was gecrasht...
Ding is alleen zo traag als dikke str*nt door een trechter dus of ik echt actief mee kan posten is maar de vraag... Nou ja, ik baal dus. Klote laptop! Ding is nog geen 2 jaar oud en al tig keer gecrasht!
Tot zover mijn frustratie... de oven piepte dus ik ga een heerlijk broodje eten als ontbijt!
Goeiemorgen trouwens...
Kwam ik gisteravond thuis, wilde ik nog even gezellig meekletsen hier, had kreeg ik geen goeie internetverbinding meer
Laptop opnieuw opgestart, en wat denk je... Is ie er wéér mee gekapt. Hij loopt helemaal vast en is met geen mogelijkheid aan de gang te krijgen x100000
Ben van ellende en frustratie maar gaan lezen in bed en later bedacht ik me dat ik de oude laptop van zus en zwager nog hier had liggen. Die had ik een paar weken geleden geleend omdat (juist ja) mijn laptop was gecrasht...
Ding is alleen zo traag als dikke str*nt door een trechter dus of ik echt actief mee kan posten is maar de vraag... Nou ja, ik baal dus. Klote laptop! Ding is nog geen 2 jaar oud en al tig keer gecrasht!
Tot zover mijn frustratie... de oven piepte dus ik ga een heerlijk broodje eten als ontbijt!
Goeiemorgen trouwens...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
goedemorgen iedereen, ik ben al een paar uurtjes op.. de was is ondertussen al klaar en heb al wat kleren gestreken
nu ff een boterham eten en dan ga ik zo alle plakkers lostrekken, auw! zal wel zeer doen:S
en dan naar ziekenhuis weer, dit onhandige ding inleveren.. krijg eind juli pas de uitslag pff
nu ff een boterham eten en dan ga ik zo alle plakkers lostrekken, auw! zal wel zeer doen:S
en dan naar ziekenhuis weer, dit onhandige ding inleveren.. krijg eind juli pas de uitslag pff
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Goeiemorgen! Ik moet straks werken. Gelukkig kan ik met de auto naar mijn werk, scheelt weer een nat pak
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Oooooh lekker, kibbeling!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Nu heb ik ook zin in kibbeling (of een willekeurige andere gebakken gepaneerde vissoort).
Gast- Gast
Ik-ver-veel-me-dood.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
En ik ben niet vooruit te branden net als deze laptop overigens
Nog een broodje eten en dan toch maar eens gaan douchen en aankleden. Straks naar fysio en daarna weer dat takke-end naar de winkel waar ik de kapotte onderdelen van mijn tuinset kan gaan ruilen. Pfff... Wat een dag... wat een rotweer!
foei sjaan, je zou niet meer klagen
Nog een broodje eten en dan toch maar eens gaan douchen en aankleden. Straks naar fysio en daarna weer dat takke-end naar de winkel waar ik de kapotte onderdelen van mijn tuinset kan gaan ruilen. Pfff... Wat een dag... wat een rotweer!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: