Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Stuiterbal schreef:Zo dames ik heb gisteren lopen masseren en nu ben ik aan de beurt. Ik heb zo'n last van mijn rug !!!! Wie springt in de auto en komt als de bliksem naar mij toe ????
kom maar langs. Kan ik gelijk mijn rug onderzoek ff oefenen. Heb geen auto en we wonen wel heel ver uit elkaar haha.
Ik heb een dipdag/week dus alles gaat mis. Nu poging tot leerdoelen maar dat schiet nog niet echt op. Blugh skie'ers hebben de dag 3 dip ik heb de week 3 dip
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Patatje pinda/ mayo...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH
Gast- Gast
er zijn vrouwen die volop genieten(snaaien) als ze zwanger zijn.. toch?!
gelukkig gaan er geen piepjes af in het kastje dan was ik echt gek geworden
1 plakker zit rechts, een stukje op mijn borst.. vind ik gek
1 op mijn zij net onder mijn borst en 2 stukjes boven mijn borsten, strak geplakt! men..
Was dat bij jou ook zo PM?
vanavond maar eens zien hoe ik moet slapen pff
1 op mijn zij net onder mijn borst en 2 stukjes boven mijn borsten, strak geplakt! men..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Klaar voor vandaag
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn man de huisman wordt zomaar genegeerd
Ik ben de laatste tijd niet meer zo van de chips trouwens. Hoewel... bugles met roomkaas of danish chef...
Ik ben de laatste tijd niet meer zo van de chips trouwens. Hoewel... bugles met roomkaas of danish chef...
Gast- Gast
Maple schreef:Ik ben de laatste tijd niet meer zo van de chips trouwens. Hoewel... bugles met roomkaas of danish chef...
Ik heb vorige week bugles met monchou op. Zooooooo lekker!
Gast- Gast
Ik ook, heel heel misschien rijd mijn vriend er zo even langs om wat voor me te halen bij de Mac
Die hebben geen zwangerschapsdiabetes, ik wel.ExpressoB schreef:er zijn vrouwen die volop genieten(snaaien) als ze zwanger zijn.. toch?!
Geen idee meer hoe het precies zat, is ruim 6 jaar geleden.
Gast- Gast
Hier zit er eentje in het centrum, maar die is idioot vroeg dicht. Wij gaan meestal naar een Mac die doordeweeks tot 04.00 los is en in het weekend dag en nacht.
Heb ik gister op, met spekkies...Alex schreef:Ik heb andijviestamppot gegeten bij mijn ouders.
Gast- Gast
Alex schreef:Maple schreef:Ik ben de laatste tijd niet meer zo van de chips trouwens. Hoewel... bugles met roomkaas of danish chef...
Ik heb vorige week bugles met monchou op. Zooooooo lekker!En zoooooooveel spijt van.
Ik heb ook altijd dat als ik een zak bugles heb, dan moet 'ie ook helemaal leeg Ik durf het ook niet mee rin huis te halen, ik voel me tegenwoordig ook veel te schuldig als ik chips, chocola en andere enorme ongezonde dingen eet.
Gast- Gast
Alex schreef:Los?
Yup
Ik vond 't vandaag ook echt stampottenweer.ProudMama schreef:Heb ik gister op, met spekkies...Alex schreef:Ik heb andijviestamppot gegeten bij mijn ouders.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik vond 't vandaag ook echt stampottenweer.ProudMama schreef:Heb ik gister op, met spekkies...Alex schreef:Ik heb andijviestamppot gegeten bij mijn ouders.
Dat vond mijn vader ook En uiteraard ook met spekkies, PM!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, hier worden ze 's nachts opgesloten, nooit gezien?Alex schreef:Los?
Ik zal het toch eens aan mijn zwager vragen, die werkt bij de Mac. Of ze daar ook los gaan tot 4 uur.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: