Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Jaaaaaa zeg We hebben nog tegen elkaar gezegd dat we best bij je op deProudMama schreef:Woon vlakbij het CS.
Gast- Gast
Maple ik vond het zo grappig hoe jij het vertelde. Ik zag een kat voor me die met z'n kont buiten de bak ging hangen
Heerlijk dat je man nu zo veel doet, scheelt weer een hoop he? Heeft ie nu officieel geen baan meer?
Heerlijk dat je man nu zo veel doet, scheelt weer een hoop he? Heeft ie nu officieel geen baan meer?
Gast- Gast
Maandagmiddag was ik alleen niet thuisMaple schreef:Jaaaaaa zeg We hebben nog tegen elkaar gezegd dat we best bij je op deProudMama schreef:Woon vlakbij het CS.koffiethee wilden, als we maar wisten waar je woonde...
Gast- Gast
Zeg wil jij niet zo klagen? Daar wordt de sfeer zo negatief van!Stuiterbal schreef:het gaat hier altijd over eten.....
Reva bummer! Volgens mij heb jij altijd honger 's avonds, of niet?
Gast- Gast
Haay dames!
Ik kom heel even spieken, ga het niet te laat maken, morgen mag ik weer gewoon braaf om 5u15 mijn nest uitkomen
Ik kom heel even spieken, ga het niet te laat maken, morgen mag ik weer gewoon braaf om 5u15 mijn nest uitkomen
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil koffie!!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, nou zo doet 'ie het ook hoor, onze kat. Hij vergist zich nogal eens in z'n eigen grootte, staat met z'n kop achterin de bak, denkt dat alles binnenhangt en begint dus ana d egrote boodschap. Om vervolgens stevig te balen als hij de bak weer uit komt en driftig op het laminaat gaat staan zitten graven om die poep maar toe te dekken.Storm schreef:Maple ik vond het zo grappig hoe jij het vertelde. Ik zag een kat voor me die met z'n kont buiten de bak ging hangen
En m'n man is nu officieel klaar met werken idd. Hij is nog tot eind juli in dienst maar heeft 3 weken vakantie opgenomen. Ik vind het maar raar dat hij nu thuis is en eigenlijk vind ik het ook maar helemaal niets. Net of nu het besef voor mij ineens pas komt, dat hij nu echt even geen werk heeft en we niet weten waar hij in de toekomst aan de slag gaat. Voorheen was ik echt bezig met er zijn voor hem, luisteren naar hem en vechten tegen zijn buien. Nu gaat dat goed, en nu komt mijn klap.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Zeg wil jij niet zo klagen? Daar wordt de sfeer zo negatief van!Stuiterbal schreef:het gaat hier altijd over eten.....
's Avonds kom ik tot leven
Gast- Gast
Snoes! Ik vind 5.15 uur echt onmenselijk vroeg! Bij ons gaat de wekker om 6 uur en dat trek ik al nauwelijks.
VC dan zet je toch gewoon koffie?
VC dan zet je toch gewoon koffie?
Gast- Gast
heb dat ook vaak geroepen.. waarom is er geen mac bezorg service! gat in de markt!
ga alleen niet op zo'n k.t brommertje:P wel een auto bezorg service haha
ga alleen niet op zo'n k.t brommertje:P wel een auto bezorg service haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Oh gelukkig Dan hoef ik me niet langer schuldig te voelen, konden we je ook niet ophalen voor de Mac Maar verder geen idee wanneer ik weer in D ben. Zal sowieso wel weer eens op een maandag zijnProudMama schreef:Maandagmiddag was ik alleen niet thuisMaple schreef:Jaaaaaa zeg We hebben nog tegen elkaar gezegd dat we best bij je op deProudMama schreef:Woon vlakbij het CS.koffiethee wilden, als we maar wisten waar je woonde...
Gast- Gast
Ik ben te lui om drie meter te lopen
Lijkt me echt heerlijk hoor, bellen/online, je bestelling doorgeven en hoppa, heerlijk voer
Lijkt me echt heerlijk hoor, bellen/online, je bestelling doorgeven en hoppa, heerlijk voer
Wauw elke avond een ware verrijzenis Hebben ze jou nog niet gebombardeerd tot studieobject?Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Zeg wil jij niet zo klagen? Daar wordt de sfeer zo negatief van!Stuiterbal schreef:het gaat hier altijd over eten.....
's Avonds kom ik tot leven
Gast- Gast
Reva is een vampier-in-vermomming
Macdrek is al koud als je 't daar bestelt en meteen opeet, laat staan als ze het nog moeten bezorgen...
Gast- Gast
Goedenavond!
Zal ik eens vertellen dat ik vanavond in de slip ben geraakt met mijn auto, bijna met mijn auto tegen een andere auto aan. Hij had gelijk, ik moest stoppen, want rechts heeft voorrang op die weg. Dus ik boven op de rem, slippen, met slipgeluiden. Mensen bij de Videotheek hadden de handen voor de mond. Ik vond het niet zo spannend. Alhoewel, een ongeluk met mijn auto had er natuurlijk ook nog wel bij gekund.
Zal ik eens vertellen dat ik vanavond in de slip ben geraakt met mijn auto, bijna met mijn auto tegen een andere auto aan. Hij had gelijk, ik moest stoppen, want rechts heeft voorrang op die weg. Dus ik boven op de rem, slippen, met slipgeluiden. Mensen bij de Videotheek hadden de handen voor de mond. Ik vond het niet zo spannend. Alhoewel, een ongeluk met mijn auto had er natuurlijk ook nog wel bij gekund.
Gast- Gast
oei oei oei ABE zoals je het verteld sla ik automatisch ook mijn hand voor mijn mond !!!
Gast- Gast
Oh ja, over bezorgservice gesproken. A. zag vorige week voor het eerst een Berenbezorger. Ze keek me met grote ogen aan en zei: Mama, dat nou????
Voor jullie beeldvorming:
Voor jullie beeldvorming:
Gast- Gast
Wat bezorgd de Berenbezorger dan? Gegrilde beer op een stokje?
Vergeet-me-nietje schreef:Wauw elke avond een ware verrijzenis Hebben ze jou nog niet gebombardeerd tot studieobject?Reva schreef:'s Avonds kom ik tot leven
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: