Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nikkelallergie, 'k word gek van de jeuk!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nikkelallergie, 'k word gek van de jeuk! Empty Nikkelallergie, 'k word gek van de jeuk!

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:10


Ik heb momenteel last van nikkelallergie. Het zit hier en daar op mijn vingers maar nu zit het ook in mijn handpalmen. Maar het jeukt vooral. Wie heeft een goede tip voor me tegen de jeuk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nikkelallergie, 'k word gek van de jeuk! Empty Re: Nikkelallergie, 'k word gek van de jeuk!

Bericht  Krullebol wo 13 jul 2011 - 3:43

Wat balen joh! Nog nooit eerder gehad? Miss helpt talkpoeder een beetje?
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nikkelallergie, 'k word gek van de jeuk! Empty Re: Nikkelallergie, 'k word gek van de jeuk!

Bericht  xxDila wo 13 jul 2011 - 3:59

Heb van die rode bultjes? Die kreeg ik namelijk altijd van nikkel..
Ik smeerde met handcreme van vaseline deze:
Nikkelallergie, 'k word gek van de jeuk! Image

Enje, lastig.. maar er niet aanzitten verminderd natuurlijk ook de jeuk.

Als je sieraden met nikkel hebt zoals neppe ringen, hielp het bij altijd om ze eerst te lakken met blanke nagellak (binnen & buitenkant van de ring). Horloges lakte ik ook altijd de binnenkant van. Tegenwoordig is het trouwens ook zo dat duurdere merken geen nikkel mogen gebruiken in hun artikelen anders kun je je geld terug vragen. Het kost dan wat meer, maar dan heb je geen last meer. één van de redenen waarom ik nu een horloge heb gekocht van DKNY zij mogen geen nikkel meer gebruiken. Bij de juwelier zouden ze moeten kunnen aangeven welke merken geen nikkel meer mogen gebruiken.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nikkelallergie, 'k word gek van de jeuk! Empty Re: Nikkelallergie, 'k word gek van de jeuk!

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 6:25

Mentholgel/metholpoeder!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nikkelallergie, 'k word gek van de jeuk! Empty Re: Nikkelallergie, 'k word gek van de jeuk!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum