Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kijken mensen niet naar het weerbericht?

+21
Olijfje
Bosjesvrouw
Pussycat
Barbabella
VeryCherry
Joontjuh
Rovine
_Muppit
patjuhhh
Shisha
Happydobby
Sterre
Sweety
May
Silver
SoGood
Sneeuwvlok
Curious
Jelin
Rush
Puk
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  _Muppit wo 13 jul 2011 - 7:29

Dat het regent wil toch niet meteen zeggen dat het ook koud is?
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Rovine wo 13 jul 2011 - 7:32

Ik ben meestal te warm gekleed. Pas geleden op die hele warme maandag had ik een legging en jurk met driekwartsmouwen aan. Op mijn werk had ik er zelfs nog een vestje bij. We hebben vaak de ramen open daar omdat de airco niet helemaal fris is en dan zit ik best op de tocht. Wist niet wat me overkwam toen ik direct uit mijn werk ergens heenging. Wat een hitte. :shock:
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 7:40

Ik kijk nooit naar het weer. Ik heb t druk zat. Wat maakt t nou uit als een ANDER in een in jouw ogen te koud of te warm outfitje loopt?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Joontjuh wo 13 jul 2011 - 7:46

Ik had vandaag een jurkje zonder mouwen aan en daaroverheen een vestje met korte mouwen en een driekwart legging en daarbij zomerschoenen. Zo koud was het nou ook weer niet. Ik heb buiten alleen een jas aangehad vanwege die stomme miezerregen, anders had ik hem achterwege gelaten.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Veghel

http://www.jonisbadeendjes.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 8:02

Joontjuh schreef:Ik had vandaag een jurkje zonder mouwen aan en daaroverheen een vestje met korte mouwen en een driekwart legging en daarbij zomerschoenen. Zo koud was het nou ook weer niet. Ik heb buiten alleen een jas aangehad vanwege die stomme miezerregen, anders had ik hem achterwege gelaten.
Een jurkje met een driekwart legging??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Rovine wo 13 jul 2011 - 8:03

Mouwen dus.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  VeryCherry wo 13 jul 2011 - 8:04

Ik heb mijn zoontje met dit weer ook gewoon een 3/4 broek aan gedaan, wilde hij zelf. Hij krijgt liever natte benen dan een natte broek, want dat droogt veel te langzaam op Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Barbabella wo 13 jul 2011 - 8:11

Ik heb bijna altijd korte mouwen, of het nou regent of niet. Alleen in de winter heb ik lange mouwen. Het is dat het regende maar qua temperatuur loop ik ook zonder jas en evt 3 kwart broek.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Pussycat wo 13 jul 2011 - 19:40

Ach ja... het valt mij ook wel op. Soms loop ik in een jurkje zonder mouwen en lekker blote benen dus, en dan zie je mensen voorbij komen met een jas aan en een uitzondering zelfs een sjaal :shock:

En je hebt mensen: dan denk ik... oow wat koud ik doe een jas aan en dan lopen er anderen gewoon half bloot.

Nou ja het is per persoon ook verschillend hoe snel je het koud hebt natuurlijk.
En het is nu tenslotte zomer dus 12 graden nu voelt anders aan dan 12 graden in de herfst/winter.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Bosjesvrouw wo 13 jul 2011 - 21:11

Puk schreef:Ik verbaasde me net oprecht tijdens het boodschappen doen. Hoeveel mensen er wel niet met korte broek, mouwloos shirtje, zomerjurkje, sandalen etc. lopen. Een meisje van een jaar of 8 had een zomerjurkje aan en liep zelfs te rillen van de kou.
Is de omschakeling naar dit weer te groot ofzo? Ik weet dat dit een nutteloos topic is, maar ik ben oprecht verbaasd.

Zijn dat geen mensen die met vakantie zijn? Die lopen er namelijk vaak ook zomers bij

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:14

Het lijkt nu wel herfst. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:15

Nou, heb lekker een vest aangetrokken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  VeryCherry wo 13 jul 2011 - 21:17

Het voordeel van in de regen fietsen is dat je van iedereen voorrang krijgt omdat ze je zielig vinden.
Weten zij veel dat ik het eigenlijk helemaal niet erg vond en lekker met mn muziek aan het meezingen was Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:37

Ik zit achter de computer in een kort broekje en tshirtje en ik vind het koud! Maar ik trok die direct vanuit mijn bed aan toen de gordijnen nog dicht zaten :P

Het is hier binnen maar 20.5 graad! In de winter staat hij altijd op 21 en heb ik dikke vesten en een fleece deken om me heen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Olijfje wo 13 jul 2011 - 23:46

Ik loop wel in een lange broek, maar ik ga nu echt geen lange mouwen aantrekken hoor! En mensen met vesten en winterjassen en uggs (ja, echt!) lach ik echt uit..
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Lejow do 14 jul 2011 - 0:07

Stom rot weer, het zou minstens 20 graden warmer moeten zijn!
HET IS ZOMER!!!

En mijn zwembad staat nog steeds onaangeroerd in zijn verpakking te wachten tot de zon eindelijk schijnt..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:08

Lejow schreef:Stom rot weer, het zou minstens 20 graden warmer moeten zijn!
HET IS ZOMER!!!
37 graden? :shock: Nou doe mij dit weer maar! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Silver do 14 jul 2011 - 0:17

Ik had lange mouwen aan en een colbertje, maar dat was toch iets te warm. Had ook nog een sjaal om. Oopz.... tsjah TE kan ook Embarassed
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Smaragdje do 14 jul 2011 - 1:01

Joontjuh schreef:Ik had vandaag een jurkje zonder mouwen aan en daaroverheen een vestje met korte mouwen en een driekwart legging en daarbij zomerschoenen. Zo koud was het nou ook weer niet. Ik heb buiten alleen een jas aangehad vanwege die stomme miezerregen, anders had ik hem achterwege gelaten.


Ik heb een jurkje met korte mouwen aan en een driekwart legging en dat gaat inderdaad gewoon goed hoor. Ik zit toch het grootste gedeelte van deze dag binnen. Ik vindt het buiten ook niet echt koud, alleen jammer van die regen. Straks maar even een paraplu op als ik naar de winkel ga..

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Jezzie do 14 jul 2011 - 4:55

Ik was gisteren aan het werk op kinderdagverblijf. Daar had een meisje een jurkje aan, zonder legging er onder en ze zei dat ze het koud had.
Gelukkig had ze nog wel een broek mee, dus hebben we die gewoon onder haar jurkje aangedaan!

Zelf doe ik meestal een shirtje aan met een vestje er over heen, als ik het dan te warm heb, kan ik dat vest altijd nog uit doen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Caramba do 14 jul 2011 - 9:08

Mijn nichtje had vandaag ook een zomerjurkje aan, zonder mouwen, brrrr moet er niet aan denken.
Ik was temperaturen van rond de 40 gewend vorige week, maar ben nu snot en de snot verkouden. Terwijl ik bij thuiskomst meteen lange warme kleren had aangetrokken. En nu is het dik 20 graden kouder, bibber de bibber.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijken mensen niet naar het weerbericht? - Pagina 2 Empty Re: Kijken mensen niet naar het weerbericht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum