Dagcafé
+21
Zwerver
Curious
May
Leine
Jordana
Zwoesj
Happydobby
Lejow
Snoes
ExpressoB
Moezie
Barbabella
Atelier Madame
VeryCherry
Lotus
Merai
Toet
Lies
Sjaantje
Tiana
Qiara
25 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Daarom ga IK nu ook weg, kunnen jullie weer zedig verder kletsenStuiterbal schreef:Sjaantje schreef:Ik zei nog: Hou het netjes!
Pfff ik heb de pc nog niet uit of het gaat alleen nog maar over lullen, sex en speeltjes...
JIJ begon.....
Oh en die tickers, ik mis er ook een aantal maar sommige zie ik nog wel.
PM: het valt me nu pas op dat je al aan 35 weken zit, super!!!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Ik ben trouwens ook mijn navel kwijt. Als ik rechtop sta kan ik m niet meer zien.
Als ik zit nog net...
Wanneer heb je je bikinilijn voor het laatst geschoren?
Gast- Gast
Slaapt M. nog niet Storm?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nope, nog niet. Hij is maar aan het krijsen, gillen en huilen. Wat kan ik in godsnaam nog meer doen? Lijkt me niet heel gezond voor een kind van bijna 2 dat hij elke avond pas om 22:30 in zijn bedje ligt, zo'n moeder wil ik niet worden gewoon.
Gast- Gast
Maandag, op gevoel. Geen idee hoe het eruit ziet haha!Alex schreef:ProudMama schreef:Ik ben trouwens ook mijn navel kwijt. Als ik rechtop sta kan ik m niet meer zien.
Als ik zit nog net...
Wanneer heb je je bikinilijn voor het laatst geschoren?
Gast- Gast
Mag ik ook even mijn hart luchten?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Maar Storm, daar kan jij toch niets aan doen? Jij bent geen slechte/verkeerde moeder omdat jouw zoontje niet wil slapen. Misschien is het wel even een fase waar hij doormoet? Hij slaapt nu hele nachten door, misschien is hij daarom wat 'wakkerder' 's avonds?
Snoes- Lady Post-a-lot
Jeetje Storm, wat vervelend dat hij niet wil slapen. Is er iets veranderd (in ritme, etenstijd, slaapplaats of iets dergelijks) waardoor dit gebeurt?
Leine, lucht je hart!
Leine, lucht je hart!
Gast- Gast
Tuurlijk!Leine schreef:Mag ik ook even mijn hart luchten?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik weet niet, naar mijn idee is er niks veranderd in zijn ritme, die veranderd hij zelf! Hij wil ook geen middagslaapje meer, dus ik heb hem expres de hele dag wakker gehouden in de goede hoop dat hij vandaag wel op tijd in slaap ging vallen. Nee hoor, mooi niet. Ik weet het niet meer.
Gast- Gast
Storm ik weet het ook niet wat het kan zijn. Ik vind het wel heel vervelend voor je !! Heb je al wat tips uit geprobeerd die je hebt gekregen ???
@Leine kom maar op....
@Leine kom maar op....
Gast- Gast
Ja, die van jou heb ik uitgeprobeerd Stuiterbal. Heeft niks geholpen. Voor de rest heb ik ook uitgeprobeerd, behalve het peuterbedje nog niet.
Gast- Gast
Je kan toch gewoon op de grond zitten en een spiegel neerzetten? Ik scheer altijd op gevoel, ook mn benen etc, zie niks zonder lenzen onder de douche anders hoor
Gast- Gast
Storm schreef:Ja, die van jou heb ik uitgeprobeerd Stuiterbal. Heeft niks geholpen. Voor de rest heb ik ook uitgeprobeerd, behalve het peuterbedje nog niet.
Mmm haal de zijkant van het bedje eruit..... wie weet.... Jammer dat de andere tips niet hebben geholpen !!
Gast- Gast
Eh, nou mijn veel te leuke buurman heeft vanavond een date op bezoek.. Ik kan ze hier horen praten en lachen. Eigenlijk is er ook helemaal niks ergs aan en is het stom dat ik er mee zit, maar stiekem vind ik 'm wel echt heel leuk.. En nu voel ik me ineens heel eenzaam.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Lieve schat, als je zwanger bent en je gaat op de grond zitten kom je niet meer omhoog.Reva schreef:Je kan toch gewoon op de grond zitten en een spiegel neerzetten? Ik scheer altijd op gevoel, ook mn benen etc, zie niks zonder lenzen onder de douche anders hoor
En mijn buik zit er ook nog eens voor, want die is aan het zakken...
Gast- Gast
Reva schreef:Je kan toch gewoon op de grond zitten en een spiegel neerzetten? Ik scheer altijd op gevoel, ook mn benen etc, zie niks zonder lenzen onder de douche anders hoor
Op gevoel werkt voor mij niet. Doe de laatste maanden mijn benen op gevoel. En dan zit ik buiten met mijn 3/4e legging en dan zie ik me daar toch nog een baan haar, dat ik me gewoon moet schamen.
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: