Dagcafé
+21
Zwerver
Curious
May
Leine
Jordana
Zwoesj
Happydobby
Lejow
Snoes
ExpressoB
Moezie
Barbabella
Atelier Madame
VeryCherry
Lotus
Merai
Toet
Lies
Sjaantje
Tiana
Qiara
25 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Wil trouwens even melden dat ik ook verschrikkelijk uit mijn nek kan lullen. Ik had een man aan de lijn die al binnenkwam met het gegeven dat hij een klacht had, want zijn facturen waren zo hoog. Bleek dat zijn vrouw vast-mobiel belde en niet te zuinig ook. Toen zei ik:"Dat is einde zakgeld voor mevrouw". Hij schaterde en begon met me te praten over van alles en nog wat. Over hoe het de afgelopen tien jaar veranderd was, hoe ouderen moeite hebben met veranderingen en ik vergeleek de Opta met Programmaraden. Beetje dom, want lijkt in niets op elkaar. Onze stucadoor zei toch op alles ja. Hij vond het vast al leuk om even te kletsen, dat er tijd voor hem werd genomen.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Da's gelul.Stuiterbal schreef:Sjaantje schreef:Je loopt behoorlijk achterStuiterbal schreef:Lex 11111 Post !!!! Woeeehooeee
Nee Nee Lex grootgeschapen loopt gewoon voor !
Gast- Gast
Nee, geLUL, niet geLOL!Alex schreef:Sjaantje schreef:Da's gelul.Stuiterbal schreef:Sjaantje schreef:Je loopt behoorlijk achterStuiterbal schreef:Lex 11111 Post !!!! Woeeehooeee
Nee Nee Lex grootgeschapen loopt gewoon voor !
Laatst aangepast door Sjaantje op di 12 jul 2011 - 8:48; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Angel Blue Eyes schreef:Wil trouwens even melden dat ik ook verschrikkelijk uit mijn nek kan lullen. Ik had een man aan de lijn die al binnenkwam met het gegeven dat hij een klacht had, want zijn facturen waren zo hoog. Bleek dat zijn vrouw vast-mobiel belde en niet te zuinig ook. Toen zei ik:"Dat is einde zakgeld voor mevrouw". Hij schaterde en begon met me te praten over van alles en nog wat. Over hoe het de afgelopen tien jaar veranderd was, hoe ouderen moeite hebben met veranderingen en ik vergeleek de Opta met Programmaraden. Beetje dom, want lijkt in niets op elkaar. Onze stucadoor zei toch op alles ja. Hij vond het vast al leuk om even te kletsen, dat er tijd voor hem werd genomen.
Sprak iemand dat dan tegen of was het gewoon een losstaande post?
Gast- Gast
Is me nog nooit eerder opgevallen hoor, ABE!Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Wil trouwens even melden dat ik ook verschrikkelijk uit mijn nek kan lullen. Ik had een man aan de lijn die al binnenkwam met het gegeven dat hij een klacht had, want zijn facturen waren zo hoog. Bleek dat zijn vrouw vast-mobiel belde en niet te zuinig ook. Toen zei ik:"Dat is einde zakgeld voor mevrouw". Hij schaterde en begon met me te praten over van alles en nog wat. Over hoe het de afgelopen tien jaar veranderd was, hoe ouderen moeite hebben met veranderingen en ik vergeleek de Opta met Programmaraden. Beetje dom, want lijkt in niets op elkaar. Onze stucadoor zei toch op alles ja. Hij vond het vast al leuk om even te kletsen, dat er tijd voor hem werd genomen.
Gast- Gast
En ik kan merken da Sjaan een lul mist.......Alex schreef:Ja, ik kan het ook niet helpen dat die smiley niet luistert.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Is me nog nooit eerder opgevallen hoor, ABE!Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Wil trouwens even melden dat ik ook verschrikkelijk uit mijn nek kan lullen. Ik had een man aan de lijn die al binnenkwam met het gegeven dat hij een klacht had, want zijn facturen waren zo hoog. Bleek dat zijn vrouw vast-mobiel belde en niet te zuinig ook. Toen zei ik:"Dat is einde zakgeld voor mevrouw". Hij schaterde en begon met me te praten over van alles en nog wat. Over hoe het de afgelopen tien jaar veranderd was, hoe ouderen moeite hebben met veranderingen en ik vergeleek de Opta met Programmaraden. Beetje dom, want lijkt in niets op elkaar. Onze stucadoor zei toch op alles ja. Hij vond het vast al leuk om even te kletsen, dat er tijd voor hem werd genomen.
Whahahaha! Ik moet het anders zeggen; Het is voor het eerst dat het het mezelf is opgevallen.
Gast- Gast
Meisjes, ik snak naar een portie pijnstillers, een warme douche en mij bed... dus ik ga jullie verlaten!
Fijne avond nog allemaal, hou t netjes en ik meld me morgen wel weer een x.
Truste!
Fijne avond nog allemaal, hou t netjes en ik meld me morgen wel weer een x.
Truste!
Lang leve de Ladies Night PartiesStuiterbal schreef:En ik kan merken da Sjaan een lul mist.......Alex schreef:Ja, ik kan het ook niet helpen dat die smiley niet luistert.
Stuiterbal schreef:En ik kan merken da Sjaan een lul mist.......Alex schreef:Ja, ik kan het ook niet helpen dat die smiley niet luistert.
Penisnijd.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Trusten Sjaan! Geniet van douche en bed!
en je speeltje dan maar....
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Trusten Sjaan! Geniet van douche en bed!
en je speeltje dan maar....
Gast- Gast
Ik zei nog: Hou het netjes!
Pfff ik heb de pc nog niet uit of het gaat alleen nog maar over lullen, sex en speeltjes...
Pfff ik heb de pc nog niet uit of het gaat alleen nog maar over lullen, sex en speeltjes...
Tickers of speeltjes?Alex schreef:Nee, ik mis er ook al een aantal. Vooral de mijne.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ik zei nog: Hou het netjes!
JIJ begon.....
Gast- Gast
Slaap lekker Sjaan!
Ik zie ook een heel aantal tickers niet, dacht dat het aan mij lag
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
+1Snoes schreef:Slaap lekker Sjaan!
Gast- Gast
Ik ben trouwens ook mijn navel kwijt. Als ik rechtop sta kan ik m niet meer zien.
Als ik zit nog net...
Als ik zit nog net...
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: