Dagcafé
+21
Zwerver
Curious
May
Leine
Jordana
Zwoesj
Happydobby
Lejow
Snoes
ExpressoB
Moezie
Barbabella
Atelier Madame
VeryCherry
Lotus
Merai
Toet
Lies
Sjaantje
Tiana
Qiara
25 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Ik zou het dan ook niet weten, Storm. Mijn dochter heeft zelden problemen om in slaap te komen en áls het eens niet lukt weet ik eigenlijk altijd wat er aan de hand is. Vervelend voor je, ik hoop dat het een (zeer tijdelijke) fase is.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Je kan toch gewoon op de grond zitten en een spiegel neerzetten? Ik scheer altijd op gevoel, ook mn benen etc, zie niks zonder lenzen onder de douche anders hoor
Op gevoel werkt voor mij niet. Doe de laatste maanden mijn benen op gevoel. En dan zit ik buiten met mijn 3/4e legging en dan zie ik me daar toch nog een baan haar, dat ik me gewoon moet schamen.
Haha nee, op gevoel kan ik dat ook echt niet, ziet er niet uit!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
ProudMama schreef:Lieve schat, als je zwanger bent en je gaat op de grond zitten kom je niet meer omhoog.Reva schreef:Je kan toch gewoon op de grond zitten en een spiegel neerzetten? Ik scheer altijd op gevoel, ook mn benen etc, zie niks zonder lenzen onder de douche anders hoor
En mijn buik zit er ook nog eens voor, want die is aan het zakken...
Dan laat je je achterover vallen, benen omhoog, schapenvel over jezelf heen en dan hopen dat Francaise voorbij komt rijden.
Optie 2: liggend!
Gast- Gast
O M G
Ik zit inmiddels 93 euro boven mijn bundel. Kut HI. Ik ga morgen weer bellen.
Gast- Gast
Leine schreef:Eh, nou mijn veel te leuke buurman heeft vanavond een date op bezoek.. Ik kan ze hier horen praten en lachen. Eigenlijk is er ook helemaal niks ergs aan en is het stom dat ik er mee zit, maar stiekem vind ik 'm wel echt heel leuk.. En nu voel ik me ineens heel eenzaam.
Misschien is t wel zn zus.
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:Lieve schat, als je zwanger bent en je gaat op de grond zitten kom je niet meer omhoog.Reva schreef:Je kan toch gewoon op de grond zitten en een spiegel neerzetten? Ik scheer altijd op gevoel, ook mn benen etc, zie niks zonder lenzen onder de douche anders hoor
Dan laat je je achterover vallen, benen omhoog, schapenvel over jezelf heen en dan hopen dat Francaise voorbij komt rijden.
Gast- Gast
Alex schreef:O M G
Ik hoop echt dat ze je dat niet in rekening gaan brengen hoor !!!
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:ProudMama schreef:Lieve schat, als je zwanger bent en je gaat op de grond zitten kom je niet meer omhoog.Reva schreef:Je kan toch gewoon op de grond zitten en een spiegel neerzetten? Ik scheer altijd op gevoel, ook mn benen etc, zie niks zonder lenzen onder de douche anders hoor
Die kijkt rond naar schapen op hun rug als ze in de auto zit.
Gast- Gast
Ach, het boeit me totaal niet eigenlijk, alles is toch opgezet door het vocht en het gewicht van mijn buik, dus ziet er niet uit. Jammer dan.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Alex schreef:O M G
Ik hoop echt dat ze je dat niet in rekening gaan brengen hoor !!!
Dat hoop ik ook! Anders zijn ze nog niet jarig.
Gast- Gast
HI is klote, ik zit ook ALTIJD boven mijn bundel maar ik zal ze hebben, heb het dit keer goed bijgehouden en heb als het goed is nog ongeveer 5% bundeltegoed over.
Gast- Gast
vraag of je man het ff voor je doet...
film kijken rtl7
film kijken rtl7
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zou het echt niet accepteren hoor!Alex schreef:O M G
Gast- Gast
Reva schreef:LAALALALALALALAAAAAAAAAAA PAAAASTAAA
HAMBURGERS MET KORTING WHOHOHOOHOHOHO
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zou het echt niet accepteren hoor!Alex schreef:O M G
Je weet toch?
Gast- Gast
Tja, zo klinkt het niet.. maargoed, ook al is het zijn zus dat maakt nu niet dat ik me minder eenzaam voel.Reva schreef:Leine schreef:Eh, nou mijn veel te leuke buurman heeft vanavond een date op bezoek.. Ik kan ze hier horen praten en lachen. Eigenlijk is er ook helemaal niks ergs aan en is het stom dat ik er mee zit, maar stiekem vind ik 'm wel echt heel leuk.. En nu voel ik me ineens heel eenzaam.
Misschien is t wel zn zus.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Waarom? Voor de gyn?ExpressoB schreef:vraag of je man het ff voor je doet...
film kijken rtl7
Die hoeft alleen te zorgen dat die kinderen normaal eruit komen, hoef m niet te verleiden ofzo
Gast- Gast
Mag ik even wat voorleggen? Moet morgen sowieso de bank even bellen, maar misschien dat jullie het ook weten?
Door het voorval met mijn auto en de aanslag van de BD was ik bang dat ik deze maand zonder geld zou komen te zitten. En aangezien ik van niemand geld durf te lenen, hier ook eigenlijk niet om zou durven vragen, heb ik besloten om roodstand te nemen. Nu achteraf blijk ik het net om net te redden, maar goed. Roodstand kan wel eens goed uitkomen, dus wil het wel doorzetten.
Ik heb dus de formulieren thuis ontvangen en daar staat het bedrag op wat ik wil roodstaan, maar ook een maandbedrag. Dat blijf ik gek vinden. Want hoezo maandbedrag? Als ik niet roodsta, dan hoef ik ook niets te betalen. Lijkt mij? Of staat zoiets er gewoon op, omdat ze horen te melden dat wanneer ik me ontzettend rijk ga voelen, ik een x maandbedrag moet aflossen?
Door het voorval met mijn auto en de aanslag van de BD was ik bang dat ik deze maand zonder geld zou komen te zitten. En aangezien ik van niemand geld durf te lenen, hier ook eigenlijk niet om zou durven vragen, heb ik besloten om roodstand te nemen. Nu achteraf blijk ik het net om net te redden, maar goed. Roodstand kan wel eens goed uitkomen, dus wil het wel doorzetten.
Ik heb dus de formulieren thuis ontvangen en daar staat het bedrag op wat ik wil roodstaan, maar ook een maandbedrag. Dat blijf ik gek vinden. Want hoezo maandbedrag? Als ik niet roodsta, dan hoef ik ook niets te betalen. Lijkt mij? Of staat zoiets er gewoon op, omdat ze horen te melden dat wanneer ik me ontzettend rijk ga voelen, ik een x maandbedrag moet aflossen?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Waarom? Voor de gyn?ExpressoB schreef:vraag of je man het ff voor je doet...
film kijken rtl7
Die hoeft alleen te zorgen dat die kinderen normaal eruit komen, hoef m niet te verleiden ofzo
Want dat doe jij normaal wel door even je geschoren bikinilijn te laten zien?
Gast- Gast
Liefje, ik ben ruim 6 jaar getrouwd, hoe ik vroeger mannen heb verleidt kan ik me niet eens meer herinnerenReva schreef:ProudMama schreef:Waarom? Voor de gyn?ExpressoB schreef:vraag of je man het ff voor je doet...
film kijken rtl7
Gast- Gast
ProudMama schreef:Liefje, ik ben ruim 6 jaar getrouwd, hoe ik vroeger mannen heb verleidt kan ik me niet eens meer herinnerenReva schreef:ProudMama schreef:Waarom? Voor de gyn?ExpressoB schreef:vraag of je man het ff voor je doet...
film kijken rtl7
Nou, als je het op die manier hebt gedaan: zij dan wel
Gast- Gast
Ik grapte tegen de verpleegster die mij kwam wassen dat 'het wel een zooitje was he, daar beneden?' Zegt ze: 'joh, die half ongeschoren boel ziet er gezelliger uit dan de doos van een vrouw die een normale bevalling heeft gehad'.
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:Liefje, ik ben ruim 6 jaar getrouwd, hoe ik vroeger mannen heb verleidt kan ik me niet eens meer herinnerenReva schreef:ProudMama schreef:Waarom? Voor de gyn?ExpressoB schreef:vraag of je man het ff voor je doet...
film kijken rtl7
Nou, als je het op die manier hebt gedaan: zij dan wel
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: