Wat is jouw afkomst?
+30
smooch
Roxi3
Monte
nina
girli
patjuhhh
SuperGrover
Bliss
Arwyn
Sterre
Jelin
TNMN
Steep
Polly
Sugarfall
Lejow
mo-lola
SoGood
Rovine
minoessepoes
Verde
Happydobby
Caro
Ilargi
Oasis
Atelier Madame
Parisienne
Zwerver
Phileine
Merai
34 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat is jouw afkomst?
100% Nederlandse
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
De familie van mijn moeder komt zo ver ik terug kan zoeken uit Nederland en mijn opa en oma aan mijn vaders kant zijn Duits. Ik ben dus in ieder geval half Duits.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben Surinaams
Maar een mengelmoes (net als de meeste Surinamers): vader is creools maar ook weer niet voor 100% hij heeft ook nog chinees bloed, mijn moeder is indiaans mijn opa komt oorspronkelijk uit Brazilie.
Maar een mengelmoes (net als de meeste Surinamers): vader is creools maar ook weer niet voor 100% hij heeft ook nog chinees bloed, mijn moeder is indiaans mijn opa komt oorspronkelijk uit Brazilie.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Wat een tof verhaal, Caro!
Voor zover ik weet ben ik 100% Nederlands, maar ik zou heel graag mijn stamboom laten uitzoeken om te checken of dat echt zo is. Er word namelijk vaak gevraagd of ik Oost-Europese roots heb (Tsjechië, Polen, Kroatië zoiets).
Voor zover ik weet ben ik 100% Nederlands, maar ik zou heel graag mijn stamboom laten uitzoeken om te checken of dat echt zo is. Er word namelijk vaak gevraagd of ik Oost-Europese roots heb (Tsjechië, Polen, Kroatië zoiets).
Gast- Gast
Nederlandse, maar toen ik in Denemarken was praatte iedereen deens tegen mij omdat ik perfect aansluit op het uiterlijk daar en mijn vriendin die 50% deens is werd engels aangesproken.
Gast- Gast
Nederlands, maar mensen denken wel regelmatig dat ik Frans/Spaans/Portugees/Italiaans/Grieks/Turks/Marokkaans ben. Dions moeder is van Indische afkomst, dus onze kinderen hebben ook Indisch bloed en dat kun je vooral aan Yrsa's gezichtje wel zien.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Kwart Surinaams, maar ik krijg ook heel veel verschillende vragen over mijn afkomst. "Ben je Spaans, Italiaans, Turks, Grieks, Marrokaans, Portugees...?"
Ze raden het nooit
Ze raden het nooit
Gast- Gast
Ik ben nederlandse, wel met het laatste beetje italiaans bloed.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Voor zover ik weet ben ik Nederlandse, maar krijg ook vaak de opmerking naar me hoofd geslingerd waar kom je nou echt vandaan dan. Vooral oude mensen op me werk haha Varieert dan van Portugees tot aan Turks.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik ben nederlands. Krijg wel eens de vraag of ik turks, marokkaans, italiaans, spaans ben.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
» Hoe was jouw dag?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Is jouw werk jouw passie?
» Is jouw partner jouw type?
» Hoe was jouw dag?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Is jouw werk jouw passie?
» Is jouw partner jouw type?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: