Wat is jouw afkomst?
+30
smooch
Roxi3
Monte
nina
girli
patjuhhh
SuperGrover
Bliss
Arwyn
Sterre
Jelin
TNMN
Steep
Polly
Sugarfall
Lejow
mo-lola
SoGood
Rovine
minoessepoes
Verde
Happydobby
Caro
Ilargi
Oasis
Atelier Madame
Parisienne
Zwerver
Phileine
Merai
34 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wat is jouw afkomst?
Zonet kreeg ik weer eens de vraag of ik Italiaans ben (heb ook al Turks, Spaans, Grieks, Frans en Zweeds *dat was wel een hele slechte versierpoging* gehoord) terwijl ik toch echt 100% Nederlands bloed heb. En jullie?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat is jouw afkomst?
Ook Nederlandse. Ben ooit door een Turkse vrouw eens aangezien voor een Chinees. Ehm oke? Ik heb echt geen spleetogen of zo.
Gast- Gast
Nederlands met wat Frans bloed.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Iedereen heeft wel wat ''ander'' bloed in zich ook al is dat heel erg ver weg dus echt 100% van iets is niemand.
Gast- Gast
Nederlands
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Voor zover ik terug kan zien ben ik vol Nederlandse. Ik ben ook nooit voor iets anders aangezien qua uiterlijk. Mensen raken wel vaak in de war als ze mij Engels horen spreken omdat ik blijkbaar allerlei accenten door elkaar gebruik. Zo kreeg ik vanmorgen nog de vraag of ik Amerikaanse was haha.
Gast- Gast
Nederlandse, met iig Spaans en Zweeds bloed, mogelijk ook Frans en Schots bloed. Aan mijn zusje is het Spaanse goed te zien, ik ben meer de Zweedse van ons tweeen. In combinatie met mijn voor- en achternaam ben ik al vaak voor Zweedse aangezien ook, haha.
Gast- Gast
Nederlands, en ik heb Indisch bloed (dat zie je dus voor geen meter ).
Gast- Gast
Nederlands. Ben wel vaak een paar keer Israelisch/Joods aangezien. Het feit dat ik heel donkere wimpers en wenkbrauwen heb in combinatie met mijn naam (een Hebreeuwse naam) doet mensen daar wel eens aan denken. Zeker omdat ik vaak ook een kettinkje draag met een hanger met mijn naam in het Hebreeuws (mijn vader heeft een goede vriend uit Israel, gevoelsmatig zijn zij daar 'familie' van onze familie).
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
100% nederlands, wel half fries :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Nederlands, al hebben ze mij wel eens gevraagd of ik Spaans of Russisch was.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Één van mijn voorouders komt uit Frankrijk, maar dat is al heel lang geleden, ik heb daar alleen m'n Franse achternaam aan overgehouden, 't Franse bloed is volledig weg. Ik ben ooit wel eens voor Engelse aangezien omdat ik een Engels accent zou hebben (??).
Mijn man werd als kind zijnde altijd voor Turk aangezien trouwens, maar die is zo Nederlands als maar zijn kan.
Mijn man werd als kind zijnde altijd voor Turk aangezien trouwens, maar die is zo Nederlands als maar zijn kan.
Gast- Gast
100% nlds!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Oh ja ik word wel eens voor Engels of Iers aangezien vanwege mijn lichte huid, rode haar en sproetjes.
Gast- Gast
Nederlandse... Ik kan het zelf teruggaan totaan verre voorouders. Allemaal Nederlanders...
Behalve dat mijn achternaam uit Ierland komt. Ooit in de 15de eeuw is er een groepje Vikingen naar Nederland gekomen en van die groep stamt mijn achternaam. Maar dat is wel érg ver terug :-)
Behalve dat mijn achternaam uit Ierland komt. Ooit in de 15de eeuw is er een groepje Vikingen naar Nederland gekomen en van die groep stamt mijn achternaam. Maar dat is wel érg ver terug :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Nederlandse, kan niet missen..
Ik ben qua uiterlijk, achternaam en karakter een echte Friezin
Ik ben qua uiterlijk, achternaam en karakter een echte Friezin
Gast- Gast
100% Nederlandse.
Saai he!
Nou is mijn vriend 100% hindoestaans dus ons kindje heeft hopelijk een beter kleurtje dan ik
Saai he!
Nou is mijn vriend 100% hindoestaans dus ons kindje heeft hopelijk een beter kleurtje dan ik
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Nederlands.
Al wordt wel eens gevraagd of ik van duitse afkomst ben, maar dat op basis van mijn achternaam.
Al wordt wel eens gevraagd of ik van duitse afkomst ben, maar dat op basis van mijn achternaam.
Gast- Gast
Ik ben ook helemaal Nederlandse. Ergens ver weg zit volgens mij ook wel wat Frans bloed, maar dat weet ik niet zeker.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Nederlands, al woonde de oma van mijn oma net over de grens in Duitsland, maar volgens mij was zij ook Nederlander.
De andere kant voor zover ik weet helemaal Nederlands. De opa van mijn opa was een rasechte hagenees (hoe mijn opa dan weer in Nijmegen terecht kwam weet ik ook niet )
In nederland hebben ze volgens mij nooit gedacht dat ik ergens anders vandaan kwam. In Zweden waren er wel heel veel mensen die Zweeds tegen mij begonnen te praten
De andere kant voor zover ik weet helemaal Nederlands. De opa van mijn opa was een rasechte hagenees (hoe mijn opa dan weer in Nijmegen terecht kwam weet ik ook niet )
In nederland hebben ze volgens mij nooit gedacht dat ik ergens anders vandaan kwam. In Zweden waren er wel heel veel mensen die Zweeds tegen mij begonnen te praten
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
» Hoe was jouw dag?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Is jouw werk jouw passie?
» Is jouw partner jouw type?
» Hoe was jouw dag?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Is jouw werk jouw passie?
» Is jouw partner jouw type?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: