Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Qiara schreef:Toet, vind jij onze avatars teveel op elkaar lijken of kan het wel? Ik wilde wel iets wat niet teveel op elkaar zou lijken...
Ehm nee eigenlijk niet..
Leuk Alex, ik zal je eens aanmelden op facebook, als je dat leuk/oke vindt.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Alex schreef:Qiara schreef:Toet, vind jij onze avatars teveel op elkaar lijken of kan het wel? Ik wilde wel iets wat niet teveel op elkaar zou lijken...
Jeetje, als je het verschil tussen jullie avatars niet ziet dan moet je echt aan nieuwe ogen gaan denken.
Duidelijk
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ladies, ik ga nu toch maar slapen. Morgenochtend om 8 uur wil ik weer op de fiets zitten voor een ochtendje therapie. Slaap lekker!
Gast- Gast
Dan houd ik deze lekker voor een tijdje
Qiara- Ratel
Sterkte morgen! Slaap lekker!
Qiara- Ratel
Ja, heb wel iets te doen. Ik ga zaterdag op vakantie, dus ga lekker wat dingen uitzoeken. En ben het hele weekend weggeweest, dus kan nog wel iets doen.
Gast- Gast
_Liv schreef:Ja, heb wel iets te doen. Ik ga zaterdag op vakantie, dus ga lekker wat dingen uitzoeken. En ben het hele weekend weggeweest, dus kan nog wel iets doen.
Fijn dat je wel wat hebt om je tijd te vullen!
Qiara- Ratel
Jazeker. Anders zit je daar zo lekker doelloos te wachten. Heb jij trouwens je naam veranderd? Of heb ik een gat in mijn geheugen?
Gast- Gast
Slaap lekker Alex.
Toet- Lady Post-a-lot
_Liv schreef:Jazeker. Anders zit je daar zo lekker doelloos te wachten. Heb jij trouwens je naam veranderd? Of heb ik een gat in mijn geheugen?
Heb je het tegen mij? Ik heb deze naam al zolang dit forum er is, maar ik heb mijn avatar veranderd. Jij bent toch pas sinds kort in het dagcafe actief? Jij nieuwe naam ? Ik kwam hier heel veel, maar de laatste tijd iets minder regelmatig...
Qiara- Ratel
Zit eigenlijk nooit echt in het Dagcafe. Misschien dat het aan je avatar ligt inderdaad. Ik kom hier al sinds 2006. Op het oude forum was in Snoozy/Sn00zy (weet niet meer precies), maar was niet heel actief.
Gast- Gast
Die naam komt me wel bekend voor._Liv schreef:Zit eigenlijk nooit echt in het Dagcafe. Misschien dat het aan je avatar ligt inderdaad. Ik kom hier al sinds 2006. Op het oude forum was in Snoozy/Sn00zy (weet niet meer precies), maar was niet heel actief.
Gast- Gast
Ja, ik ook. Ga nog liever in bad, maar durf niet meer, bang dat ik er niet meer uit kom haha..._Liv schreef:Ik vind douchen altijd zo lekker!
Gast- Gast
Haha! Dat kan ik me voorstellen. Badderen is ook lekker, maar dat doe ik eigenlijk veel te weinig.
Gast- Gast
Ik heb altijd deze naam gehad, ook op het oude forum, maar op dit forum ben ik pas echt actief geworden, en vooral in het dagcafe :-). Hmmm, die naam komt me ver weg bekend voor...
Qiara- Ratel
Ik ben in 2006/ 2007 ook een tijdje op het forum geweest, maar lang niet zo actief als nu, meer meelezer. Daarna heel lang niet en nu weer sinds een jaartje._Liv schreef:Oh, toch wel. Dat had ik niet verwacht.
Gast- Gast
Ik denk dat ik ook maar eens moet gaan, ben best moe, slaap lekker!
Qiara- Ratel
Ik ga ook slapen, weltuste!
Toet- Lady Post-a-lot
Truste Toetje_
Laatst aangepast door ProudMama op zo 10 jul 2011 - 11:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: