Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Wat leuk.. Een verse dus!Zusje schreef:Smikkell schreef:Zusje schreef:]Hahaha Smikkel, hij blijft leuk he?
Het is donderdag en dan komtie hier eten. Wie had dat nou nog ooit verwacht, dat ik voor iemand ging koken . Ik kijk er naar uit in ieder geval, wil hem eigenlijk gewoon nu al zien .
Maar wat leuk! Spannend.. onbekende?
Voor iemand als in 'een man' .
Ik heb voor mijn vakantie ook een date met hem gehad. Had hem ontmoet bij de halte voor de nachtbus bahaha!
Ja, ik had het niet zien aankomen, dat jij voor een date zou gaan koken.
Gast- Gast
Heb er ff hulp van de gyn bij nodig voor het laatste zetje vrees ik...Smikkell schreef:Sja, bevallen moet je zelf doen.ProudMama schreef:Hier ook niet, tijd voor actie, maar niemand die me helptSmikkell schreef:Er gebeurt hier de laatste tijd niet zo veel..
Gast- Gast
Hoe lang mogen ze nog binnen blijven?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
ProudMama schreef:Heb er ff hulp van de gyn bij nodig voor het laatste zetje vrees ik...Smikkell schreef:Sja, bevallen moet je zelf doen.ProudMama schreef:Hier ook niet, tijd voor actie, maar niemand die me helptSmikkell schreef:Er gebeurt hier de laatste tijd niet zo veel..
Gast- Gast
Wat mij betreft nog een minuut nog 10...Zwoesj schreef:Hoe lang mogen ze nog binnen blijven?
Donderdag maar bespreken hoe of wat, dat het spontaan gaat komen geloof ik bijna niet meer.
Gast- Gast
Iemand nog iets van Alex vernomen? Is sinds gisteravond niet meer online geweest zie ik, da's zeldzaam...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wat mij betreft nog een minuut nog 10...Zwoesj schreef:Hoe lang mogen ze nog binnen blijven?
Donderdag maar bespreken hoe of wat, dat het spontaan gaat komen geloof ik bijna niet meer.
Wie had dat verwacht... Terwijl er toen nog stress was dat het te snel zou gaan..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ja, bizar he?!Zwoesj schreef:ProudMama schreef:Wat mij betreft nog een minuut nog 10...Zwoesj schreef:Hoe lang mogen ze nog binnen blijven?
Wie had dat verwacht... Terwijl er toen nog stress was dat het te snel zou gaan..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Iemand nog iets van Alex vernomen? Is sinds gisteravond niet meer online geweest zie ik, da's zeldzaam...
Denk dat ze de computer gewoon nog niet aan heeft gehad Dr BB doet het tenslotte niet meer
Gast- Gast
wat dan??Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Goooeeeeeeeeedenavond!!!
Hoi. Zwoesj heeft slecht nieuws.
Gast- Gast
Maple schreef:wat dan??Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Goooeeeeeeeeedenavond!!!
23e?
Gast- Gast
Goedenavond allemaal!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
wees es ff gewoon to the point? Kan ze niet?Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:wat dan??Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Goooeeeeeeeeedenavond!!!
23e?
Gast- Gast
G*dverse k*tzooi...
Mijn buurman en buurjongens waren zo lief om mijn tuinset in elkaar te knutselen... blijkt er het één en ander afgebroken uit de doos te zijn gekomen
Morgen eerst maar eens de winkel bellen want dit kan dus écht niet!
Mijn buurman en buurjongens waren zo lief om mijn tuinset in elkaar te knutselen... blijkt er het één en ander afgebroken uit de doos te zijn gekomen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:wees es ff gewoon to the point? Kan ze niet?Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:wat dan??Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Goooeeeeeeeeedenavond!!!
23e?
Precies.
En ik heb eigenlijk gezegd dat als we niet met zijn vieren gaan, dat we dan helemaal maar niet gaan. Dat we dan gewoon een andere datum moeten prikken.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:G*dverse k*tzooi...
Ow bah, meis.
Gast- Gast
O ja, ff niet over nagedachtReva schreef:ProudMama schreef:Iemand nog iets van Alex vernomen? Is sinds gisteravond niet meer online geweest zie ik, da's zeldzaam...
Denk dat ze de computer gewoon nog niet aan heeft gehad Dr BB doet het tenslotte niet meer
Gast- Gast
Sjaantje schreef:G*dverse k*tzooi...
Ah wat vervelend Sjaantje
Moezie- Kletskop
PM Hoe is die met jou ?
Moezie- Kletskop
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40