Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
Dieet of mag je het niet hebben?Stylegirl schreef:Ooh, voor mij suikervrij ijs dan .
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Curious schreef:Ze hebben ook gooise vrouwen ijs (ijs met licor 43 smaak)
Speciaal voor Reva ontwikkeld?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Licor 43 ken ik niet maar volgens mijn zijn een aantal dagcafé-meiden eraan verslingerd dus t zal wel lekker zijn. Laat maar eens proberen dan!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Bimbam schreef:Curious schreef:Ze hebben ook gooise vrouwen ijs (ijs met licor 43 smaak)
Wie weet, tis in ieder geval super lekker!
Curious- Kletskop
Curious schreef:Ze hebben ook gooise vrouwen ijs (ijs met licor 43 smaak)
Lijkt me apart . Ik ga binnenkort bij onze Italiaanse ijssalon ook maar weer eens een lekker ijsje halen .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Bimbam schreef:Curious schreef:Ze hebben ook gooise vrouwen ijs (ijs met licor 43 smaak)
*lust wel zo'n ijsje*
Hoi!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Curious schreef:Dieet of mag je het niet hebben?Stylegirl schreef:Ooh, voor mij suikervrij ijs dan .
Dieet ja , maar het is voor een goed doel, dus over een tijdje mag ik weer een lekker ijsje.
Tiana- Ratel
Smikkell schreef:Als ik nu niet ga opruimen heb ik daar de rest van de week weer last van.
Ow, en spijt.
Kom op, Smik, je kan het!
Qiara- Ratel
Ik ben onlangs bijna 10 kilo afgevallen met een koolhydraatarm dieet, dus even volhouden nog!! Ik ben er super blij mee nu!Stylegirl schreef:Curious schreef:Dieet of mag je het niet hebben?Stylegirl schreef:Ooh, voor mij suikervrij ijs dan .
Dieet ja , maar het is voor een goed doel, dus over een tijdje mag ik weer een lekker ijsje.
Curious- Kletskop
Is dat een bestaand dieet? Dan wil ik wel een linkje of zo
Tiana- Ratel
powerslim heet het, en je doet het onder begeleiding.Stylegirl schreef:Is dat een bestaand dieet? Dan wil ik wel een linkje of zo
Curious- Kletskop
Fijn Curious! Ik moet ook echt een poging tot afvallen wagen, alleen nog even de motivatie vinden...
Qiara- Ratel
KLAAR!!! Heb ik nu mijn ijsje verdiend, Curious???
het dieet wat ik gevolgd heb was echt heel makkelijk vol te houden vond ik.
En ik ben het ook wel in relatief korte tijd kwijt.
Het is voornamelijk gericht op het afvallen van vet, en niet van vocht of spieren.
Daarom is het ook heel eiwitrijk.
Ik ben van die 10 kilo 8.4 kilo vet kwijt. En dat is echt wat je ziet.
Daarnaast is mn vetpercentage daardoor ook flink verlaagd (9 %).
Het is ook wel gericht op het structureel veranderen van je eetgewoontes, en nu ik klaar ben hou ik dat nog best goed vol vind ik.
En ik ben het ook wel in relatief korte tijd kwijt.
Het is voornamelijk gericht op het afvallen van vet, en niet van vocht of spieren.
Daarom is het ook heel eiwitrijk.
Ik ben van die 10 kilo 8.4 kilo vet kwijt. En dat is echt wat je ziet.
Daarnaast is mn vetpercentage daardoor ook flink verlaagd (9 %).
Het is ook wel gericht op het structureel veranderen van je eetgewoontes, en nu ik klaar ben hou ik dat nog best goed vol vind ik.
Curious- Kletskop
Wel goed Curious, 10 kilo! Hoe lang heb je erover gedaan? Ik zie net dat er geen center bij mij in de buurt zit, maar moet je dan ook alleen maar producten van PowerSlim eten?
Tiana- Ratel
Zekersteweten!!Sjaantje schreef:KLAAR!!! Heb ik nu mijn ijsje verdiend, Curious???
... misschien kan ik zondag als ik ga meeten wel dat ijs meenemen, maar tja, dat is niet echt zelf gemaakt he...
Curious- Kletskop
Nee, wel zelfgekocht Zou wel lekker zijn! Had je nog gelezen dat je evt met mij mee kunt rijden?Curious schreef:Zekersteweten!!Sjaantje schreef:KLAAR!!! Heb ik nu mijn ijsje verdiend, Curious???
... misschien kan ik zondag als ik ga meeten wel dat ijs meenemen, maar tja, dat is niet echt zelf gemaakt he...
Oh en ik ging ervan uit dat je niet écht helemaal hierheen zou komen met een ijsje, dus ik heb voor de zekerheid maar mijn laatste wicky-ijsje uit de vriezer geplukt
Stylegirl schreef:Wel goed Curious, 10 kilo! Hoe lang heb je erover gedaan? Ik zie net dat er geen center bij mij in de buurt zit, maar moet je dan ook alleen maar producten van PowerSlim eten?
Heb er denk ik.. met opbouwen erbij, 9 weken over gedaan. Maar na 4 weken was het meeste er al af.
In de strengste periode eet je 4 of 5 keer producten daarvan (ik deed 4 x en het avondeten kookte ik zelf).
Die periode duurde bij mij 3 weken.
Daarna gaat er steeds 1 product af, eerst het ontbijt weer gewoon, daarna de lunch erbij, en later ook het avondeten weer met koolhydraten.
Nu neem ik alleen nog 2 tussendoortjes per dag van powerslim. Maar ik hoef er maar 1, mag ook 1 keer per dag yoghurt ofzo nemen, of iets anders met eiwitten. Maar ik vind die tussendoortjes zo lekker, hihi.
Curious- Kletskop
Dat klinkt goed hoor !
Tiana- Ratel
Sjaantje schreef:Nee, wel zelfgekocht Zou wel lekker zijn! Had je nog gelezen dat je evt met mij mee kunt rijden?Curious schreef:Zekersteweten!!Sjaantje schreef:KLAAR!!! Heb ik nu mijn ijsje verdiend, Curious???
Oh en ik ging ervan uit dat je niet écht helemaal hierheen zou komen met een ijsje, dus ik heb voor de zekerheid maar mijn laatste wicky-ijsje uit de vriezer geplukt
oh wicky ijsjes!! die heb ik al zolang niet gehad! Zijn lekker!
Ja ik had nog gelezen dat ik met je mee kan rijden. Dat wil ik ook wel graag als ik ga.
Maar aangezien ik wel een beetje met de dag leef (qua mn geestelijke gesteldheid, hihi) beslis ik over een paar dagen pas of ik ga denk ik..
maar dan neem ik contact met je op oke?
Curious- Kletskop
Ja da's goed, Curious! Ben toch wel iedere dag online, alleen zaterdag niet. Ik probeer al op te zoeken waar de weg vaqn H.aps richting U.den is afgesloten maar kan het online niet vinden dus hopelijk staat het dinsdag in het krantje! Anders moet ik even kijken hoe ik moet omrijden
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: