Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Slaap lekker! Ik begin ook weer iets actiever te worden. Ik had meer periodes. Dan kwam ik elke dag en dan een week niet.
Gast- Gast
Ik kwam ook een tijd iedere dag, daarna wekelijks om vervolgens een paar jaar niet meer te komen.
Gast- Gast
En hoe haha, ben er nu hele dagen. Maar straks niet meer natuurlijk, dat wordt afkicken. Al heb ik het dan te druk om het te missen vrees ik.
Gast- Gast
Ik denk dat je het wel druk gaat krijgen. Normaal heb je er één en jij hebt er twee. Ik moet er nog niet aan denken, haha!
Gast- Gast
We zien het wel, het is heel moeilijk om je er een voorstelling van te maken.
Maar ben slapen, tot morgen!!
Maar ben slapen, tot morgen!!
Gast- Gast
Dat is balen. Dan is gaan slapen idd lastig. Heb je niet iets van een ventilator?
Gast- Gast
ik kan niet slapen...
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen! Ik moet werken vandaag, ga zo weg. Iemand nog leuke plannen vandaag?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Mogge.. Ik ga zo even snel door het huis heen, daarna douchen, eten en dan hoop ik klaar te zijn vóór 10:00, want dan wordt er nog even een persconferentie uitgezonden over het Ridderhofdrama. En later op de ochtend richting station, heb vanmiddag met een vriendin afgesproken.
Gast- Gast
Mogge Lady's!
Mappie: Heb nog even reactie op je gegeven in het topic van CBL. Kon het niet laten
Mappie: Heb nog even reactie op je gegeven in het topic van CBL. Kon het niet laten
Gast- Gast
Ik ga weer even de wasmachine en vaatwasser vullen, zo komt mijn zusje, dan doen we samen even een goed sopje door de slaapkamer en babykamer.
Dingen op gewone hoogte lukt me nog wel, maar hoog of laag kom ik niet meer bij haha.
Dingen op gewone hoogte lukt me nog wel, maar hoog of laag kom ik niet meer bij haha.
Gast- Gast
*Zit al een uur te grinniken tegen haar beeldscherm, omdat ze er een half uur geleden achter kwam dat ze gewoon verliefd is.*
Gast- Gast
Aaah ABE, wat leuk
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: