Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2011 !

+51
Jasmine
Miss G
Minx
Lavendel
Kabouter
Shisha
CCC
Julia
Shy
Sorella
Isis
KOL
Marin
Rouge
sanne-84
Sarah1985
Raven
Suus
Paper Crown
Lady4
SoGood
Jacolien
Arwyn
Miccie
mzcharlotte
Starinheaven
Juul
tweeling
snapple
Dawn
Floor
joyce0606
Mamasapje
Sunny87
MaudJ
Inge
Sjors
Mizz_S
miss piggy
Dikkie Dik
bolus26
Tazz
Tsjip
juf_1984
Monte
Mysterious
Saxy
tayce
Angel
Papillon
Lejow
55 plaatsers

Pagina 9 van 31 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 22:50

ik ben niet meer zoveel in dit topic aanwezig maar bolus heel veel plezier morgen en geniet ervan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  miss piggy wo 23 feb 2011 - 23:18

hey Bolus,

nog 1 nachtje slapen, wat superspannend zeg Very Happy
hele fijne dag morgen geniet ervan en heel veel geluk samen!
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  tayce wo 23 feb 2011 - 23:36

ik meld me hier ook maar even.

16 september is voor mij de grote dag!! Ik kan ook al haast niet wachten.
We hebben al heel veel dingen klaar en onze dag ziet er als volgt uit.

Wij trouwen om 3 uur op een oude monumentale hooizolder. En aansluitend hebben we dan een champagne uurtje en daarna lekker bourgondisch dineren met de familie en dan een groot feest in een monumentaal boerderijtje die pas helemaal gerenoveerd is.

Ik ga binnenkort wat jurken passen samen met mijn schoonmoeder en als we een mooie jurk gevonden hebben gaan we die namaken. Ze is namelijk heel erg goed met naald en draad. Altijd handig zo'n schoonmoeder. De bruidsmeisjes jurken maken we ook zelf. Dat worden twee tuniekjes met leggings. Alletwee in verschillende paarse tinten.

Gisteren hebben we onze trouwringen besteld en de prijs was om te lachen!!! Dus als iemand nog op zoek is naar een leuke prijs voor ringen, ik weet wel een winkel.
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 0:21

...


Laatst aangepast door Tesita op di 14 jun 2011 - 11:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 do 24 feb 2011 - 4:05

Hoi dames, :-)

Wat leuk om al deze vorderingen te lezen :-) :-)

Ik heb een hele tijd wel meegelezen, genoten van jullie verhalen. Ik had het op mijn werk even heel druk, vandaar dat ik niet zo veel gepost heb de afgelopen tijd.

Heel veel plezier, geniet ervan morgen Bolus :-). Ik ben zeer benieuwd naar de foto's.

Ik zou zo geen dj weten in de buurt van Haarlemmermeer. Ik weet wel dat bij onze feestlocatie ze twee huisdj's hebben. Nu kunnen wij voor 250 euro een hele avond een dj hebben. Hebben ze dat misschien ook bij jouw feestlocatie?

Morgen ga ik voor de 2e keer mijn jurk passen. Hij is nu op maat gemaakt..Ik ben zeer benieuwd. Ik vind het allemaal heel erg spannend, het gaat steeds dichterbij komen!

Voor diegene die er pas bij dit topic bij zijn gekomen, van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk :-)

Groetjes...

juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Juul do 24 feb 2011 - 5:57

tayce schreef:ik meld me hier ook maar even.

16 september is voor mij de grote dag!! Ik kan ook al haast niet wachten.
We hebben al heel veel dingen klaar en onze dag ziet er als volgt uit.

Wij trouwen om 3 uur op een oude monumentale hooizolder. En aansluitend hebben we dan een champagne uurtje en daarna lekker bourgondisch dineren met de familie en dan een groot feest in een monumentaal boerderijtje die pas helemaal gerenoveerd is.

Ik ga binnenkort wat jurken passen samen met mijn schoonmoeder en als we een mooie jurk gevonden hebben gaan we die namaken. Ze is namelijk heel erg goed met naald en draad. Altijd handig zo'n schoonmoeder. De bruidsmeisjes jurken maken we ook zelf. Dat worden twee tuniekjes met leggings. Alletwee in verschillende paarse tinten.

Gisteren hebben we onze trouwringen besteld en de prijs was om te lachen!!! Dus als iemand nog op zoek is naar een leuke prijs voor ringen, ik weet wel een winkel.

Wat leuk, ook wij trouwen 16 september om 15.00 Wink
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy do 24 feb 2011 - 9:38

Welkom nieuwe aanstaande bruidjes smile

En Bolus: ook ik wens jou eeen heeeeeeeeeeeeeeeeeele super mooie trouwdag morgen. Geniet ervan!!!
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Dawn do 24 feb 2011 - 9:42

Bolus: Een hele fijne, prachtige dag morgen!!!
:flower:
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Juul vr 25 feb 2011 - 4:54

Aangezien ik nu pas op het forum kan wilde ik Bolus nog een onwijs mooie en liefdevolle trouwdag wensen!
Geniet er maar met volle teugen van!
En uiteraard zijn wij (als ik ook even voor anderen mag spreken Wink) erg nieuwsgierig naar het verslag!
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Angel vr 25 feb 2011 - 22:04

Zo hier ook weer eens even een berichtje van mij. Het is even geleden. Ik had elke keer het gevoel dat we nog zeeen van tijd hadden en opeens waren het nog maar 10 weken.

Ondertussen hebben we de kaarten klaar liggen. Die gaan komende week de deur uit. Mooi op tijd, want ja het is toch koninginnedag dat we trouwen.

De ringen voor de kids hebben ook geregeld en opgehaald. We hebben al een heel draaiboek gemaakt. Eigenlijk hoeven we nog maar een paar kleine dingetjes.

Mijn moeder is al weken bezig met de bedankjes. We maken kleine tasje van 3d papier en doen daar dan heel standaard hartjes in. hahaha

De tijd gaat zo snel opeens hahaha.

Bolus ik hoop dat jij een geweldige dag hebt gehad gisteren. Ben benieuwd naar de foto's.

Angel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Mizz_S za 26 feb 2011 - 8:55

Nou, ik meld me ook maar weer eens.
Ten eerste, Bolus, ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad en ik ben benieuwd naar foto's (als je die wilt plaatsen).

Ik ben vandaag voor een bruidsjurk wezen shoppen en meteen geslaagd voor een supermooie jurk! Was erg leuk om te doen vond ik!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy za 26 feb 2011 - 22:20

Wat leuk dat je een jurk hebt! Ik had hem ook meteen in de eerste winkel. 26 maart mag ik hem weer aan, dan gaan we ook foto's maken, dat hebben we de vorige keer nog niet gedaan.

Hier hebben we deze week de trouwkaartjes besteld! Nou ja, het modelkaartje hebben we in ons handen gehad en nu wachten we op de digitale proef! Super leuk!

Vandaag gaan we met onze ceremoniemeester alles even goed doorspreken smile Ook gezellig toch!

En Bolus, ik ben echt nieuwsgierig smile Ik kom gewoon een paar keer per dag kijken of jij al geupdate hebt..... smile
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  bolus26 zo 27 feb 2011 - 7:16

hee meiden, even een verslagje van mij,foto´s volgen nog!

we hebben echt een superdag gehad vrijdag! heel erg relaxed en alleen maar leuk!

´s ochtends eerst naar de kapper en toen thuis bij mn moeder de jurk aan. Ze hadden het huis helemaal versierd!mn vriend kwam me ophalen en was helemaal ge emotioneerd dus dat zat wel goed!Ook een mooi boeket met rode gerbera´s

Gelukkig hadden we droog weer tijdens het maken van de foto´s. Dit ging ook allemaal erg ontspannen al zakten me kousen op den duur tot mn enkels ( leuk hoor dure hold ups!) die waren dus gauw uit!

na het maken van de foto´s gingen we naar de school waar ik werk.(ik werk met voornamelijk autistische kinderen leeftijd 12) Dit was echt super! ze hadden een lied voor ons geschreven en de hele klas versierd. We kregen een boel cadeaus en een dvd vol gelukswensen van de kinderen.Deze dvd is echt hilarisch. We hebben met de klas nog lekker taart gegeten en alle kinderen wilde op de foto natuurlijk!

vanuit school gingen we naar ons eigen huis waar de daggasten zich verzameld hadden. Ook ons huis was helemaal versierd en staat nu nog steeds vol met rode en witte rozen. met de daggasten(16) hebben we de door mij gemaakte taart aangesneden en gegegeten.

om half 4 gingen we naar de trouwboerderij voor de plechtigheid.

Voor de trouwboederij stond er al veel familie,vrienden en kennissen te wachten.Ook waren er wat onverwachte belangstellenden zoals collega´s en vrienden van onze ouders.Erg leuk! De ambtenaar van de burgelijke stand had een leuke verhaal maar vertelde het wat zakelijk. De foto´s en muziek waren wel helemaal zoals afgesproken. Het moment waarop je ja tegen elkaar zegt is echt heel bijzonder! Mn broer gaf de ringen aan en alle getuigen tekenden.

Na de plechtigheid werden we gefeliciteerd en maakten we nog wat foto´s.

Hierna gingen we naar de feestlocatie met de daggasten.Hier hebben we met champagne geproost en groepsfoto´s gemaakt. Daarna heerlijk gegeten. Mijn moeder had nog een mooie toespraak onder het eten.Dit was erg leuk.

Na het eten nog even gerelaxed en operatie toilet uitgevoerd smile

Rond half 9 kwamen de andere gasten. We hebben heel veel cadeautjes en vooral heel veel gevulde enveloppen gekregen. Ook hadden we een seringeboom staan (seringe met herrinneringe) geregeld door de feestcommisie. Hier hing iedereen een boodschap in die ze thuis gemaakt hadden. Ook ging iedereen op de foto in een lijst.

Na koffie met een gebakje (hema tompouches met foto) hebben we het feest geopend door party poppers uit te delen en tegelijk te laten knallen. Met zn allen geswingd op paradise by the dashboardlight. Ook kwam de fanfare waar ik in speel nog langs. Dit was voor mij echt een grote verrassing want ik was wegens ziekte al een hele poos niet geweest en ze waren echt met een hele grote groep.

De DJ was echt heel erg goed.Veel afwisselende muziek en er werd veel gedanst. De DJ gaf later ook aan dat het wel echt een goed feestje was! Later op de avond heb ik nog voor mijn man het nummer to make you feel my love gezongen. Was wel een bijzonder moment. Ik was echt heel nerveus maar t ging prima en hij huilen smile .

Van het hapjesbuffet werd lekker gegeten en ze kwamen ook nog met hapjes rond. Verder had de feestcommissie nog een lied gemaakt wat iedereen mee zong. We hebben echt heel veel lol gehad en ook bijna niemand ging eerder naar huis. Het boeket werpen was hilarisch.(Ik had een nep boeket bij de action gekocht)Mijn beste vriendin heeft het gevangen!

Om half 1 hebben we afgesloten met proosten van Guus Meeuwis en kreeg iedereen nog een klein zakje frietjes.

Thuis eerst lekker gedouched en daarna envelopjes geteld Wink We zijn echt heel erg verwend! ik had als grapje nog een string met mevrouw walhout erop laten drukken.Dit werd wel gewaardeerd!


We zijn zaterdag naar een luxe welness loft geweest. Hier had je een prive sauna,hamman zwembad en jaccuzi. In dezelfde ruimte stand een loungebank,een bed en eettafel. Je bent echt helemaal met zn tweetjes en het was echt genieten!

Nu weer thuis,net alle kaartjes en wensen gelezen en ook het receptieboek al gezien.

Het is echt heel bijzonder zo´n dag. Er is zoveel belangstelling voor jullie als paar en je hoeft echt alleen maar te genieten. Je kan ook eigenlijk niet anders! Ik vond het echt super dat iedereen ook van te voren zo lief en belangstellend is. Ook al is mijn familiesituatie niet heel ideaal, ik heb er echt geen last van gehad!

Nou meiden ik heb de mijne gehad, ik hoop dat die van jullie net zo geslaagd zal zijn!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Juul zo 27 feb 2011 - 8:53

Bolus (en man natuurlijk), gefeliciteerd!!! Very Happy
Wat een mooi verslag!!!
Erg fijn dat het een relaxte dag was!
En ook heel fijn dat het droog was tijdens de foto's!
Ben stiekem erg benieuwd naar de foto's Very Happy
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Inge zo 27 feb 2011 - 9:45

Bolus, gefeliciteerd!
Klinkt als een heerlijke dag!

Ben wel benieuwd naar die luxe welness loft. Heb je een site voor mij daarvan?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  bolus26 zo 27 feb 2011 - 10:45

www.kain.be een echte aanrader! is niet heel goedkoop maar omdat we niet op huwelijksreis gaan vonden we dit wel iets bijzonders om te doen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Mizz_S ma 28 feb 2011 - 2:23

Nou dat klinkt als een hele leuke dag!!!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 6:03

Superleuk om te lezen Bolus. Gefeliciteerd! Raak je al gewend om 'mijn man' te zeggen? haha.
Het klinkt als een fantastische dag! Ben ook heel benieuwd naar de foto's. Fijn ook dat je echt
hebt kunnen ontspannen en genieten, vraag me af of mij dat lukt, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  miss piggy ma 28 feb 2011 - 6:52

wauw Bolus, hartelijk gefeliciteerd
wat een geslaagde dag helemaal super!
ben zoals iedereen hier ook erg benieuwd naar de foto's Very Happy
geniet van de witte broodsweken.
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy ma 28 feb 2011 - 7:57

Jaaaaaa!!! Daar is de reactie! Wat super leuk Bolus! Het klinkt echt als een heerlijke dag? Leef je nog steeds op een roze wolkje? Ik ben echt blij voor jullie! Gefeliciteerd! En ook ik ben benieuwd naar de foto's!
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 8:21

Gefeliciteerd Bolus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 9:45

Gefeliciteerd Bolus!
En wat klinkt het gaaaaaaf!! Fijn dat jullie zo'n fantastische dag hebben gehad! Heb nog wel aan je gedacht toen het hard regende bij ons.
Geniet nog lekker na en ben benieuwd naar je foto's (als je ze tenminste wilt plaatsen!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  juf_1984 wo 2 maa 2011 - 6:55

Hoi dames,

@ Bolus, dat klinkt als een super dag :-) :-) Geweldig! Ik ben zeer benieuwd naar de foto's... Leuk om te lezen dat de kids iets moois voor jullie gedaan hebben!

Hoe gaat het bij de rest met de voorbereidingen?Ik ben zeer benieuwd.

Afgelopen vrijdag heb ik sinds een hele poos mijn jurk weer gepast. Het stond echt super mooi :-)
Alleen, ik ben 5 kilo afgevallen, ik dacht dat valt wel mee.. Maar blijkt dat ik bij mijn heup 10 cm afgevallen ben..oeps...Ze kunnen mijn jurk gelukkig goed innemen. :-) Dus dat komt helemaal goed!

Liefs,

Juf_1984
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Saxy ma 7 maa 2011 - 5:42

WIEHOEEEEE!!!!
We hebben de kaartjes klaar en besteld!
Als het goed is zijn ze vrijdag al binnen! Very Happy:D:D:D:D
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 6:26

Saxy schreef:WIEHOEEEEE!!!!
We hebben de kaartjes klaar en besteld!
Als het goed is zijn ze vrijdag al binnen! Very Happy:D:D:D:D

Leuk leuk leuk!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 9 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 31 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum