Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

+8
Paper Crown
rapa nui
_Lacey_
Highway
tweeling
rianne287
Joli86
Ella
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 3:36

hebben jullie iets gedaan met je hypotheek?

Wij willen graag een nieuwe keuken binnen een aantal jaren maar zie dat ze zooo duur zijn vandaar dat ik afvraag hoe jullie dit hebben gedaan? Ik lees veel prijzen incl apparatuur van rond de 33 000 euro.

Wij gingen hier wonen met het idee eerst even wonen en daarna gaan we dingen opknappen en dat moment is nu zo 'ongeveer' aangebroken.

(Sorry voor mijn vele topics maar vraag het me serieus allemaal af en alles in 1 topic is ook zo onoverzichtelijk want het zijn wel allemaal andere onderwerpen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Ella za 25 feb 2012 - 3:41

33 000 euro??? :face:

Ja voor zo''n prijs kan je een keuken kopen. Maar voor heel veel minder heb je ook een mooie luxe keuken.



Wij hebben onze nieuwe keuken zo betaald. Wij hadden er genoeg spaarcentjes voor.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 3:43

ja had het gezien Embarassed inclusief alle apparatuur en tegelwerk enzo.

goedkoper wil ik ook wel hoor haha.. schrok er behoorlijk van..

Hoeveel kosten jullie keukens dan? (Heb er geen verstand van)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Joli86 za 25 feb 2012 - 4:30

Wij hebben onze keuken zo betaald van onze spaargeld. Keuken was €9000,- euro. Hebben best een luxe uitvoering, softclose ladens, incl koelkast, combi, vaatwasser, afzuigkap en een verlengd granieten aanrechtblad.

Het laten plaatsen en tegenwerk waren we denk ik nog geen €1000,- voor kwijt.

Voor ongeveer €10.000,- heb je echt en al hele mooie keukens!

Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  rianne287 za 25 feb 2012 - 4:32

Wij zijn ook aan een nieuwe keuken toe.
Wij sparen er zelf voor.. en over een jaar ongeveer willen we hem plaatsen
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  tweeling za 25 feb 2012 - 4:36

Onze keuken was 15.000 en we hebben hem gewoon betaald, we hadden genoeg gespaard.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 4:54

Wij hebben de keuken van ons spaargeld betaald. Als je naar een keuken gaat kijken, komen ze met absurd hoge bedragen. Onze keuken zou op 33.000 euro komen. Na onderhandelingen hebben we er 13.000 euro voor betaald. De koelkast komt van internet, omdat Amerikaanse koelkasten daar goedkoper waren dan bij een keukencentrum. De koelkast kostte 2000 euro. Daar over heen kwam nog het tegelwerk, maar de exacte prijs weet ik daar niet van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Highway za 25 feb 2012 - 5:08

We hebben een keuken gekocht van 10500 en deze is vrij luxe dus 33000 is wel veel hoor. Wij hebben hem overigens in de hypotheek meegenomen
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 5:09

Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk. Ik heb ooit een keuken gekocht van iets van 5000 euro volgens mij. Was niks mis mee. Zat overigens wel bij de hypotheek in. Nu zou ik er voor sparen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  _Lacey_ za 25 feb 2012 - 5:15

Ik had voor mijn keuken gespaard.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 5:19

Wij hebben een IKEA keuken (apparatuur is allemaal van Ikea, maar dat komt uit dezelfde fabriek als Whirpool) en die hebben we laten zetten. Wij hebben een composieten blad, schuifkasten, apothekerskast, van alles zo ongeveer het duurste en waren zo'n 8000 euro kwijt. Hebben dit overigens laten meefinancieren in de hypotheek dmv een bouwdepot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Ella za 25 feb 2012 - 10:13

Wij waren iets van 11 duizend kwijt. En alles ook luxe hoor. Gewoon verschillende zaken afgaan en goed onderhandelen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  rapa nui za 25 feb 2012 - 10:24

Ik was voor een keuken rond de 7.000 euro kwijt bij een lokale keukenboer die geen onderdeel van een keten is. Ben er nog steeds blij mee en heb ik van mijn spaargeld gekocht (dus niet in de hypotheek opgenomen)
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Paper Crown za 25 feb 2012 - 11:18

Wij hebben voor onze nieuwe woning een ambachtelijke keuken gekocht, deze is dus handgemaakt, van echt massief hout. Het is een kook-spoeleiland van 3mtr lang en 130breed en een losse kastunit van 2.30mt hoog en 2.40mt breed, alles met A-merk apparatuur gekocht voor €27.000. Onze keuken is wel enorm, beide kanten van 't eiland hebben kasten en lades (dus veel houtwerk). We hebben ook een composieten aanrecht van 80mm. Ik vind onze keuken een redelijke prijs! Hij had veel goedkoper gekund maar ook veel duurder. Poggen Pohl, Bulthaupt bijv dan praat je keukens van een ton en meer..

O,ja en wij betalen de keuken van ons spaargeld voor ons huis.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 11:28

33.000 euro?

Dat zou ik NOOIT uitgeven voor een keuken, al had ik geld in overvloed.

Kan natuurlijk, maar is echt nergens voor nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 19:56

Nee, voor een keuken van 33.000 had ik niet het geld gehad haha.

Wij hebben een keuken van waaiboomhout en was maar 4000.-
Op zich niks mis mee maar gewoon vrij simpel.
Ik denk dat je voor 10.000.- al een heel eind komt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 20:20

Onze keuken was 5000 euro. Wij hebben een showroomkeuken gekocht, vadaar dat ie zi goedkoop was. We hebben de keuken zelf geplaatst, met behulp van familieleden en vrienden die kennis van zaken als water, gas en elektriciteit hadden. De keuken hebben we meegefinancierd in de hypotheek. Als we ooit een nieuwe keuken nodig hebben, zit ik aan ikea te denken en wil ik er zelf voor sparen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 21:05

Onze keuken en badkamer worden mee gefinancieerd in de hypotheek, maargoed, wij gaan ook echt zelf bouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Zininzon za 25 feb 2012 - 22:57

rapa nui schreef:Ik was voor een keuken rond de 7.000 euro kwijt bij een lokale keukenboer die geen onderdeel van een keten is. Ben er nog steeds blij mee en heb ik van mijn spaargeld gekocht (dus niet in de hypotheek opgenomen)

Zelfde!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Printje za 25 feb 2012 - 23:10

Het is eigenlijk zeer ongunstig om bijv. een keuken in je hypotheek te stoppen, dan betaal je dus 30 jaar lang voor je keuken...En tel dan maar eens uit wat je keuken je dan gekost heeft...

Wij willen ook een nieuwe keuken maar gewoon vd Ikea, goed genoeg en eerst moeten wij nog ff sparen want in de hypotheek erbij wil ik dus niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Plien84 za 25 feb 2012 - 23:16

Helemaal mee eens, ik zou dat ook niet gauw in de hypotheek doen. Wij hebben gespaard en een ikea keuken gekocht voor in totaal 5000 euro. We hebben hem wle zelf geplaatst dus die kostenhadden we er neit bij. Ik ben helemaal tevreden over de keuken.

Hier een fotootje: (niet quoten aub)

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Foto-V4JOXGKW

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Printje za 25 feb 2012 - 23:17

Erg mooi Plien.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Plien84 za 25 feb 2012 - 23:19

Printje schreef:Erg mooi Plien.

Thanx, en dat dus gewoon van ikea:-)

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 0:36

Printje schreef:Erg mooi Plien.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Ella zo 26 feb 2012 - 2:04

Mooi Plien, zo zie je maar dat je voor zo'n bedrag ook een prachtige keuken hebt
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of.. Empty Re: Een nieuwe keuken konden jullie dat zo betalen of..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum