Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Héél goedkoop op vakantie - tips?

+16
Caro
Toet
Effie_O
Atelier Madame
SuperGrover
Lejow
Sarah1985
nina
RioolSpook
RYW
Bimbam
Zininzon
Pien
Aziraphale
Zwerver
JD
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 3 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  JD ma 11 jul 2011 - 10:03

Ik heb een vast contract, wel voor een jaar. Onbepaalde tijd heb ik pas over 3 jaar want ze mogen helaas 3x een jaar contract geven....

En die rekening is niet zomaar een rekeningetje van 100 euro, maar eentje van 2000 euro....dus dan moet iedereen zn plannen aanpassen, ook als je wel wat meer op je rekening heb staan als ik nu...

En zoals ik hierboven schreef besef ik zelf ook dat die vakantie in september dus geen plan is, en dat ik waarschijnlijk gewoon inga op het aanbod van mn ouders... als ik vriendlief zover krijg dat ie met zn schoonouders weggaat;)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 3 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Caro ma 11 jul 2011 - 20:49

*Marietje* schreef:Ik heb een vast contract, wel voor een jaar. Onbepaalde tijd heb ik pas over 3 jaar want ze mogen helaas 3x een jaar contract geven....

En die rekening is niet zomaar een rekeningetje van 100 euro, maar eentje van 2000 euro....dus dan moet iedereen zn plannen aanpassen, ook als je wel wat meer op je rekening heb staan als ik nu...

En zoals ik hierboven schreef besef ik zelf ook dat die vakantie in september dus geen plan is, en dat ik waarschijnlijk gewoon inga op het aanbod van mn ouders... als ik vriendlief zover krijg dat ie met zn schoonouders weggaat;)

Ohh dat snap ik hoor. Wij hebben ook een leuke afrekening gekregen van Nuon van dat bedrag. Nou... daar moeten wij nu ook even héél veel voor laten. Zelfs met allebei een goede baan, geen schulden en een gezonde bankrekening (nu niet meer zo gezond ;-))
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Travelgurly ma 11 jul 2011 - 21:49

4 daagse mini cruise met 1 nacht extra verlenging in York of Hull ?
Ben je misschien 150,- per persoon kwijt incl ontbijt en avondeten!
Met p&o ferries kan je dat doen.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Arwyn di 12 jul 2011 - 2:04

Is dan wel niet voor een zonvakantie, maar er samen even tussenuit hoeft niet duur te zijn hoor!
Wij zijn februari vorig jaar een midweekje naar een Landal park geweest. Was een behoorlijk luxe huisje met een bubbelbad, sauna en open haart en dat kostte toen iets van 130,- volgens mij. In dat huisje kun je zelf koken, dus aan eten hoef je dan ook niet veel kwijt te zijn!
Wij hadden een last minute geboekt en februari is natuurlijk niet de meest populaire tijd om weg te gaan, maar voor ons kwam het daardoor perfect uit. Ik vond het echt heerlijk! Overdag lekker de sneeuw in (het was toen echt super koud!) en dan 's avonds lekker in de sauna/in bad en daarna voor de open haard.. Super toch?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien di 12 jul 2011 - 2:43

*Marietje* schreef:Ik heb een vast contract, wel voor een jaar.
een vast contract is altijd voor onbepaalde tijd, je hebt nu gewoon een tijdelijk contract, daar zit niks geen vastigheids aan.

edit:KNIP, doet er idd niet toe!

Laatst aangepast door Pien op di 12 jul 2011 - 3:02; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 2:45

Joh, wat maakt het uit, wij kunnen toch niet in Marietje haar portomonnee kijken..
Ze zegt zelf al dat er waarschijnlijk toch geen vakantie in zit, door die rekening van het UWV.

Gast
Gast

Bericht  JD di 12 jul 2011 - 3:07

Dus kun je niks aan grote reizen of uitgaven plannen zolang je geen "vast" contract hebt?|
Kijk als ik nou een tijdelijk cocntract heb in de vorm van een zwangerschapsverlof overnemen ofzo....oke...

Ben jij dan ook iemand die vind dat je n iet zwanger kunt raken totdat j een vast contract hebt?

Ik doe mijn werk goed, ze zijn superblij met me, werk nu op een vestiging maar ben al (door intern te solliciteren) aangenomen om de nieuwe vestiging in oktober op te starten. Ik werk fulltime, er komt weer geld binnen zoals dat vroeger binnenkwam, en als de rekeningen achter de rug zijn kunnen we allebei minstens 500 euro sparen, dus 1000 euro minstens per maand.

Daarbij was die belastingdienst rekening van mijn vriend - 1300 euro, een deel hiervan bleek niet te kloppen, er bleef 800 euro over, die hij nu in 4 maanden aflost.

Ja ik heb het afgelopen anderhalf jaar veel posts gehad over mijn werkloosheid, daar heb ik ontzettend veel voor moeten laten, en daarnaast gebeurden er hier privé nog heel veel andere dingen waardoor het een erg heftig jaar is geweest.
Ik heb weer een baan, het ziet er goed uit, en samen zijn we door de zware tijden heengekomen, mag ik dan nu eens vooruit kijken naar de leuke dingen die komen gaan??

Natuurlijk zie ik ook in dat een zonvakantie in september niet gaat lukken, ik ben dan ook blij dat we, zo goed als gratis, met mijn ouders mee kunnen, want ik kan een ander eomgeving wel even gebruiken. maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds denk en hoop dat wij volgend jaar samen gewoon een mooie reis kunnen gaan maken.

JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn di 12 jul 2011 - 3:12

Tsja, dat is toch ook logisch, dat je dat dan hoopt?
Wij konden vorig jaar op het laatste moment toch niet op vakantie omdat mijn vriend toen net uit het leger was. Toen hoopten we natuurlijk ook al dat we dit jaar wel gewoon weg konden! Gelukkig kan dat ook, maar alsnog echt geen lange/verre reis. Wij gaan 2 weekjes naar Duitsland, op goedkopere campings en ik heb er ontzettend veel zin in! Voor mij hoeft het niet duur/ver/lang te zijn, ik vind het al heerlijk dat we gewoon lekker samen weg gaan. Ook al was dat naar de Veluwe, vind ik ook helemaal prima!

Ik ben dan trouwens wel weer een die niet aan kinderen zou beginnen voor in ieder geval een van ons een vaste baan heeft, maar dat is weer een heel ander verhaal.. Vriend doet nu uitzendwerk en ik werk maar 13uurtjes, dat is voor mij reden genoeg om er nu nog niet aan te beginnen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  JD di 12 jul 2011 - 3:16

@ Arwyn, je hebt helemaal gelijk hoor.
Dat ik nu droom en spaar voor een reis naar Amerika, wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat die er ook daadwerkelijk komt. Natuurlijk is de kans er dat we onze plannen bij moeten stellen, maar ja...dat is over ruim een jaar, daar ga ik nu nog niet over nadenken.

En wat zwanger zijn ben ik het met je eens. Ik zou ook willenw achten tot 1 van ons een vast contract heeft. Mijn vriend heeft een vast contract voor 40 uur, en ik dan een jaarcontract. Ik zou sowieso wachten tot ik mijn 2e jaarcontract binnen heb, en dan zien we wel. Maar ik heb een grote kinderwens, en ga niet nog 3 jaar wachten...
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  love do 14 jul 2011 - 0:40

Weet niet of je ondertussen al een vakantie gevonden hebt?
Maar a.s zaterdag is op www.actievandedag.nl een aanbieding 8 daagse zonvakantie naar Cyprus te boeken.
vanaf 199 misschien de moeite waard om even te kijken?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD do 14 jul 2011 - 1:10

love schreef:Weet niet of je ondertussen al een vakantie gevonden hebt?
Maar a.s zaterdag is op www.actievandedag.nl een aanbieding 8 daagse zonvakantie naar Cyprus te boeken.
vanaf 199 misschien de moeite waard om even te kijken?

Thanks voor de tip! Is wel een mooie aanbieding,maar we hebben toch besloten om een weekje met mn ouders weg te gaan...dat kost ons praktisch niets,en dan zijn we er toch even uit...
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Pien do 14 jul 2011 - 1:16

*Marietje* schreef:Dus kun je niks aan grote reizen of uitgaven plannen zolang je geen "vast" contract hebt?|
Kijk als ik nou een tijdelijk cocntract heb in de vorm van een zwangerschapsverlof overnemen ofzo....oke...

Ben jij dan ook iemand die vind dat je n iet zwanger kunt raken totdat j een vast contract hebt?

ik weet niet of dit een reactie op mijn stukje was maar ik bedoelde dat vaste contract totaal los van geldproblemen/ ww/ vakantie/ etc. het heeft hier onlangs ook al opgestaan, iemand had een vast contract voor een jaar. het enige wat ik uit wilde leggen was dat een contract pas vast is als het onbepaalde tijd is.

en nee, ik vind zeker niet dat je niet zwanger kunt raken als je geen vast contract hebt, daar heb ik toch ook geen woord overgerept ofwel?

ik ben hartstikke blij voor je dat je een leuke baan hebt gevonden, dat je in okt op een nieuwe vestiging komt maar ik zou zelf met de weet dat ik zoveel financiele tegenslagen heb gehad zorgen dat er even een goede buffer komt zodat als er weer een fikse rekening komt, je niet krom hoeft te liggen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  JD do 14 jul 2011 - 6:52

Pien schreef:
*Marietje* schreef:Dus kun je niks aan grote reizen of uitgaven plannen zolang je geen "vast" contract hebt?|

ik weet niet of dit een reactie op mijn stukje was maar ik bedoelde dat vaste contract totaal los van geldproblemen/ ww/ vakantie/ etc. het heeft hier onlangs ook al opgestaan, iemand had een vast contract voor een jaar. het enige wat ik uit wilde leggen was dat een contract pas vast is als het onbepaalde tijd is.

en nee, ik vind zeker niet dat je niet zwanger kunt raken als je geen vast contract hebt, daar heb ik toch ook geen woord overgerept ofwel?

ik ben hartstikke blij voor je dat je een leuke baan hebt gevonden, dat je in okt op een nieuwe vestiging komt maar ik zou zelf met de weet dat ik zoveel financiele tegenslagen heb gehad zorgen dat er even een goede buffer komt zodat als er weer een fikse rekening komt, je niet krom hoeft te liggen!

't was inderdaad een reactie op jouw stukje, maar die had ik dan verkeerd begrepen... ik dacht dat je bedoelde dat je niks aan grote uitgaven of dure vakanties kon doen zolang je een jaarcontract had...
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Pixielove ma 1 aug 2011 - 4:13

Ik kreeg van mijn tante de tip:

Macedonie

En dan bij voorkeur Ohrid, hotel Drim (best gelegen ivm restaurantjes).

Zonnig land, Momenteel super goedkoop 200/250 voor een week vakantie incl hotel!

Ik ga de volgende keer dat ik op vakantie ga ook zeker daarheen!

De mensen schijnen er ook super aardig te zijn
Pixielove
Pixielove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 33
Registratiedatum : 01-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: