Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Héél goedkoop op vakantie - tips?

+16
Caro
Toet
Effie_O
Atelier Madame
SuperGrover
Lejow
Sarah1985
nina
RioolSpook
RYW
Bimbam
Zininzon
Pien
Aziraphale
Zwerver
JD
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 2:05

8 dagen voor 300 is best wel weinig.. Ook omdat je nog zit met vervoer naar bijv eindhoven, kost ook weer geld voor de trein bijv. Kan je er niet een weekendje weg van maken? Antwerpen is bijv een erg leuke stad smile Als je een weekje zon wilt zou je naar Spanje kunnen gaan bijv, maar ik weet niet of 300 dan haalbaar is voor 300 euro.. Want eten komt er ook nog bij en is misschien ook wel leuk als je daar wat dingen onderneemt. Tenminste, ik zou het zelf niet zo leuk vinden als ik dan daar was maar verder weinig kan doen. Kan je dan niet wat korter gaan(4 of 5 dagen bijv) en dan veel leuke dingen doet ipv 8 dagen en weinig tot niks?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Sarah1985 zo 10 jul 2011 - 2:56

ik vind 300 euro pp best veel om uit te geven als je het niet zo breed hebt. Kun je niet op vakantieveilingen iets vinden?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Lejow zo 10 jul 2011 - 3:52

Ja inderdaad, vakantieveilingen!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  SuperGrover zo 10 jul 2011 - 7:39

Calella is een aanrader, het is daar echt niet duur leven, dus als je er voor relatief weinig kunt komen, is het nog mogelijk om het binnen 300 pp te houden. Ik heb in 10 dagen vakantie naar Calella 225 euro uitgegeven, maar ik heb ook 4 excursies gedaan. Het had ook voor 150 euro gekund. En ik ging elke avond uit. Reis en verblijf was 99 euro last minute met Beachmasters, maar ik weet niet of je zo'n jongerenreisorganisatie ziet zitten. Je hoeft dan natuurlijk niet te stappen, maar je zit wel 18 uur met jongeren in een bus.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Zwerver zo 10 jul 2011 - 7:41

nina schreef:
wc-eend schreef:
Hoe ver woon je van schiphol? Pak anders een koffer in met zomerkleding en ga naar schiphol. Kijk of daar wat is en dan zelfde dag of dag erna vertrek! Very Happy Dat gaan mijn vriend en ik doen, zien wel waar we uitkomen haha.
Ik heb dit een keer op Schiphol nagevraagd en dit is eigenlijk bijna onmogelijk... Heel soms dat je de dag erna kan vertrekken.. maar het wordt niet aangeraden..
Wat in onmogelijk? Ik snap het niet precies haha
Er zijn daar namelijk genoeg vluchten waarbij je vandaag of dag erna vertrekt.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 8:17

Goed topic! Wij willen toch ook nog op vakantie, maar ons budget is van 2000 euro gezakt naar max 750 euro. Ik ga eens kijken op de sites die hier aangeraden worden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 8:18

Ik heb wat leuks voor je gevonden!

http://www.d-reizen.nl/turkije/turkse-riviera/alanya/hotel-kleopatra-bebek?category=zonvakanties&sort=price&search-category=zonvakanties&search-date=20110904&search-date-divergence=3&search-duration=6-8&adults=2&children=0&babies=0&price=249.00

Reken hierbij nog iets van 100euro aan verzekeringen en je bent voor 310pp klaar. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Atelier Madame zo 10 jul 2011 - 9:39

Ik kan het gemist hebben maar is die 300 euro pp inc wat je daar uit kunt geven?

En je wil per se vliegen? De bus is echt beter te betalen namelijk, vaak half pension inc vervoer voor 10 dagen, kroatie of spanje. Desnoods huur je zon ingerichte tent!

Ik ga deze zomer naar Pescara met ryanair, 450 euro voor 12 dagen. Das dan hotel en vlucht. Daar komen natuurlijk nog wel de kosten van wat je dat uitgeeft bij.

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  JD zo 10 jul 2011 - 10:27

die 300 euro pp is exclusief eten en drinken. we zijn allebei geen grote eters, vooral niet met dat warme weer, dus dat kunnen we natuurlijk zo gek maken als we zelf willen.

stedentrip vind ik niks....vaak loop je dan de hele dag te slenteren in zo'n stad, en je komt dan niet echt uitgerust terug...

travelbird hoorde ik inderdaad van meer mensen, zit al elke dag de aanbieding in de gaten te houden.
vakantieveilingen had ik ook al gekeken, daar staat genoeg op, alleen tot nu toe alleen met vertrek in Juli, dus dat moet ik dan tegen die tijd in de gaten houden.

sprak vandaag mijn tante die op een reisbureau werkt, en die zegt dat all inclusive, turkije, 8 dagen in september makkelijk haalbaar is voor 300 euro....maar dan wordt het wel echt een last-last-lastminute, dus 2 dagen vtv boeken ofzo... ze gaat de aanbiedingen in de gaten houden voor me. ze werkt al 20 jaar op een reisbureau, dus zal het wel weten....

scheelt dat we in een redelijk goedkope periode weg willen, in juli/augustus was t absoluut niet haalbaar geweest.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Atelier Madame zo 10 jul 2011 - 10:48

voor 8 dagen móet dat zeker wel kunnen denk Ik ja smile

Je zou ook retour naar barcelona kunnen vliegen, en dan aan een van de costas verblijven.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Atelier Madame zo 10 jul 2011 - 20:54

Eventjes gekeken naar wat goedkope vluchten:

-zaterdag 3 september - zaterdag 10 september Pescara met Ryanair
160 euro voor 2 personen (met toeslagen ongeveer 100 euro pp)

-maandag 5 september - woensdag 14 september Faro met Ryanair
130 euro voor 2 personen (dus met toeslagen +- 85 pp)
Vanuit Faro kan je heel erg makkelijk de bus pakken naar bijvoorbeeld Lagos, Albufera en veel meer plaatsen in de Algarve. Super leuke regio!

-maandag 5 september - woesndag 14 september Barcelona met Easyjet
100 euro per persoon

Als je vervolgens via booking.com voor die 7/9 nachten een hotel of appartement boekt, kun je echt wel voor 300 euro per persoon klaar zijn!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 4:14

Ja oke dan heb je dus 100 euro voor je vlucht. Dan houd je nog 200 euro over, dat is 200:8 is 25 euro per dag om van te leven. Stel dat je voor de allergoedkoopste optie gaat, dus een hostel, die zijn in Spanje zo rond de 15 euro per nacht? Dan heb je nog 10 euro voor eten.. Volgens mij gaat het gewoon echt niet lukken..

Wat ik me nu net wel bedenk, heb je ING toevallig? Je kan daar met rentepunten van die vouchers inwisselen bij Sunweb(of het was Jiba?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Effie_O ma 11 jul 2011 - 4:20

Die 300 was toch exclusief eten? Dan zou een vlucht van 100 euro pp naar Barcelona geen probleem hoeven te zijn. Ik zat in een hotel midden in het centrum van de stad, voor 25 euro pp per nacht.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 4:46

Ik hoop dat jullie iets leuks vinden voor weinig, en ik snap je redenen om weg te gaan wel hoor! Jullie hebben een zware tijd gehad, nu even genieten mag best, ook al hebben jullie het niet breed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  JD ma 11 jul 2011 - 5:41

Thanks Storm, lief van je:)

Heb die goedkope vluchten van ryanair, die tot vandaag te boeken waren, niet klunnen boeken. Hoorde t natuurlijk gister pas, en heb mijn vriend in de tussentijd niet kunnen spreken, dus het kwam net even te vroeg....

maar goed, ik heb echt veel goede tips voorbij zien komen hier, dus ik ga de komende week gewoon even alles vergelijken met elkaar, kijken wat de beste optie is, en of het het slimst is om nu iets goedkoops te boeken, of te wachten en te gokken op een super lastminute via bijvoorbeeld travelbird of vakantieveilingen.....

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Aziraphale ma 11 jul 2011 - 7:00

Effie_O schreef:Die 300 was toch exclusief eten? Dan zou een vlucht van 100 euro pp naar Barcelona geen probleem hoeven te zijn. Ik zat in een hotel midden in het centrum van de stad, voor 25 euro pp per nacht.

Ja idd, wil prima! Wij zaten in Rhodos-Stad voor €35 per nacht per kamer, dus €17,50 p.p. en het was een supermooi hotel met keukentje op de kamer smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Toet ma 11 jul 2011 - 7:07

Yasmin schreef:Ja oke dan heb je dus 100 euro voor je vlucht. Dan houd je nog 200 euro over, dat is 200:8 is 25 euro per dag om van te leven. Stel dat je voor de allergoedkoopste optie gaat, dus een hostel, die zijn in Spanje zo rond de 15 euro per nacht? Dan heb je nog 10 euro voor eten.. Volgens mij gaat het gewoon echt niet lukken..

Dit idd, het is echt heel krap. Ik denk ook niet dat je zo echt een relaxte vakantie hebt. Ik zou hier zeker niet voor kiezen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Atelier Madame ma 11 jul 2011 - 7:08

Yasmin schreef:
Wat ik me nu net wel bedenk, heb je ING toevallig? Je kan daar met rentepunten van die vouchers inwisselen bij Sunweb(of het was Jiba?)
Ik dacht heeee das handig, maar ik kan ze helaas niet vinden. Normaal krijg je ze gelijk eruit bij google (jiba of sunweb + rentepunten) maar ik kan m niet vinden!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Aziraphale ma 11 jul 2011 - 8:21

toetje_ schreef:
Yasmin schreef:Ja oke dan heb je dus 100 euro voor je vlucht. Dan houd je nog 200 euro over, dat is 200:8 is 25 euro per dag om van te leven. Stel dat je voor de allergoedkoopste optie gaat, dus een hostel, die zijn in Spanje zo rond de 15 euro per nacht? Dan heb je nog 10 euro voor eten.. Volgens mij gaat het gewoon echt niet lukken..

Dit idd, het is echt heel krap. Ik denk ook niet dat je zo echt een relaxte vakantie hebt. Ik zou hier zeker niet voor kiezen.
Er staat nu echt al een aantal keer heel duidelijk dat het €300 voor reis/verblijf is en niet incl eten... Cool

Ik snap echt niet waarom er steeds zulke reacties komen terwijl het overduidelijk is dat ze makkelijk voor 300 p.p. reis/verblijf een leuke vakantie kan hebben.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:58

Een aantal keer? Ik heb het 1x gezien en heb daar overheen gelezen, sorry daarvoor. Ik heb net even gekeken voor die rentepunten, hij staat er niet meer bij!! Maarja was ook al een tijdje geleden dat ik dat gezien had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  JD ma 11 jul 2011 - 9:35

ik zit helaas ook bij een andere bank Yasmin, evengoed bedankt:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  JD ma 11 jul 2011 - 9:45

Heb net gehoord dat de rekening van het UWV waarvan ik dacht dat ie niet klopte en kwijtgescholden zou worden, toch klopt.... dus geloof toch dat een vakantie niet gaat lukken Cry

Gelukkig hadden mn ouders wel een leuk aanbod....ze gaan een weekje naar een landal park in Frankrijk, en vroegen of we meegingen. Het is tenslotte toch een 4 persoonshuisje, dus het kost hen niets extra. Enige wat we dan betalen is de benzine erheen, en wat we daar doen.... t is niet al te ver van Parijs, dus misschien dat ik via vakantieveilingen ga kijken of ik er 1 of 2 goedkope nachtjes parijs aan vast kan plakken...

en dan lekker een paar maanden flink sparen, en dan hopelijk volgend jaar eens naar Amerika ofzo....als alle financiele problemen dan achter de rug zijn, hebben we wel eens recht op een mooie reis samen!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Toet ma 11 jul 2011 - 9:53

Aziraphale schreef:
Ik snap echt niet waarom er steeds zulke reacties komen terwijl het overduidelijk is dat ze makkelijk voor 300 p.p. reis/verblijf een leuke vakantie kan hebben.

Ja je hebt gelijk, sorry ik had het ook anders begrepen. Voor 300 exclusief eten/drinken kun je zeker wel op vakantie.
En verder was mijn reactie ook gebaseerd op andere topics/verhalen van marietje. Ik snap namelijk niet dat je op vakantie gaat terwijl je het geld zo hard nodig hebt en je geen vaste baan hebt dus de kans dat je over een tijd wéér zonder werk zit. Verder niks tegen jou hoor, marietje en ik gun je die vakantie echt van harte, maar ik zit je topics vaak met verbazing te lezen. Nu blijkt ook weer dat je door één rekening niet kan en dan wil je volgend jaar gelijk naar Amerika? Het spijt me, maar ik snap dat niet.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  JD ma 11 jul 2011 - 9:58

ik heb nu dus wel een vaste baan, dat is al 1 punt waarop het goed gaat....
vriend is uit de rode cijfers, we hebben geen grote uitgaven meer in de planning wat betreft het huis, dus na het betalen van deze rekening, kunnen we in principe vanaf nu alleen nog maar gaan sparen.... in principe kunnen we straks gewoon ieder 500 euro per maand sparen, dus als wij dan eind volgend jaar naar Amerika willen, dan heb ik nog zowat anderhalf jaar....reken het maar uit.
en daarbij....ja misschien gaat het niet door, maar een mens mag altijd wat te dromen hebben toch? Vooral omdat ik, door het niet hebben van werk, het afgelopen jaar de ene na de andere droom heb moeten laten gaan, niks heb kunnen doen....dan wil ik nu iets hebben om naar uit te kijken.

Ik an wel zielig gaan lopen doen, en tegen mezelf zeggen dat ook in het jaar 2011 een leuke reis er niet inzit, maar dan wordt ik helemaal chagrijning. Ik zie het liever van de zonnige kant, en zeg dan liever tegen mezelf dat ik flink ga sparen om ons doel te bereiken....amerika!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Toet ma 11 jul 2011 - 10:02

Heb je een vast contract ja? Voor onbepaalde tijd? Dat is wel heel fijn en positief.
Natuurlijk mag je dromen Marietje, maar ik snap de reacties wel. Ik bedoel ook te zeggen, die 300 euro kan je nu duidelijk beter aan iets anders besteden, dan kun je daarna inderdaad sparen voor volgend jaar een (wat duurdere) goeie/échte vakantie.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Héél goedkoop op vakantie - tips? - Pagina 2 Empty Re: Héél goedkoop op vakantie - tips?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum