Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 38 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  S@nneke di 26 jul 2011 - 7:48

Whaha, wat een goeie tips allemaal gister avond. Thnx, die kan ik wel gebruiken, vooral die tip dat je een half uurtje op je kop moet staan Wink haha, nee maar ik vind het echt goeie tips, ik ga ook vaak erna gelijk naar de wc, maar ik zal vanaf nu ook braaf blijven liggen en eventueel een kussentje onder mn kont Very Happy

Jetje, ben je een beetje van de schrik bekomen? wel een geluk dan dat je de eerste keer toch zwanger bent geraakt. Gelukkig neemt ze je wel serieus, maar het is wel balen. Wanneer krijg je de uitslagen? Ik hoop dat ze je nu goed kunnen helpen.

Chococupcake, wanneer hoor je of je bent aangenomen? Ik hoop dat je snel leuk werk vindt.

Puggle, wat leuk dat jullie ’t huis gaan pimpen. Vind ik zelf altijd heeel leuk om te doen. vooral als het af is.

Lejow, nog 2 nachtjes…. Ik heb laatst ook stiekem in de drogist gekeken, maar die ovulatie testen zijn echt duur. Ik hoop dat ik ze niet nodig heb.

Vandaag digitale TV gekregen, is best leuk. Verder hier alles rustig. Morgen weer werken.
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 7:53

Sanneke, leuk digitale tv! Wij hebben dat ook sinds kort. Waar hebben jullie het van, wij tele2.

Gast
Gast

Bericht  S@nneke di 26 jul 2011 - 7:59

Puggle schreef:Sanneke, leuk digitale tv! Wij hebben dat ook sinds kort. Waar hebben jullie het van, wij tele2.

Wij hebben het van UPC. er zitten ook spelletjes bij en programma gemist. ik moet echt oppassen dat we nu niet echt elke avond op de bank hangen en tv gaan kijken :p
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow di 26 jul 2011 - 7:59

Nee, ik ga ze niet gebruiken hoor, maar vroeg me af hoe ze werken.
Want zeker die van Clear Blue zijn volgens mij klere duur namelijk...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:03

Ja klopt die met de smiley's kosten voor 7 testen 33,- en voor 20 testen 50,- ik heb maar voor kruidvat gekozen omdat ik niet weet hoeveel er doorheen moeten gaan. En dan hou ik wat over en kan ik daarvan weer naar de kapper :P ja je moet toch een excuus zoeken om geld uit te mogen geven haha Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:03

S@nneke schreef:
Puggle schreef:Sanneke, leuk digitale tv! Wij hebben dat ook sinds kort. Waar hebben jullie het van, wij tele2.

Wij hebben het van UPC. er zitten ook spelletjes bij en programma gemist. ik moet echt oppassen dat we nu niet echt elke avond op de bank hangen en tv gaan kijken :p

Oh dat is wel handig dat dat erbij zit!

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 26 jul 2011 - 8:04

Toch ben ik ook wel benieuwd wanneer mijn eisprong nou is, aangezien afgelopen weekend 3 dagen last heb gehad.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Triesje1983 di 26 jul 2011 - 8:06

@ Filoria: ja daar ben ik ook blij om. Heb ik af en toe wel nodig, omdat ik soms nogal eens teveel wil...
Inderdaad heel leerzaam, zo'n topic als dit hahahaha.

@ Lejow: hahaha, ik zit ook met laptop op schoot en vaak foon in broekzak. Man heeft foon in broekzak, laptop op schoot, rookt, is vrachtwagenchauffeur, en slaapt half op zijn buik...
Jeeej, nog 2 nachtjes slapen. Ben benieuwd, verwacht natuurlijk wel ff een foto he? ;-)

@ Jelin: ik heb een foto gemaakt van de duim, zal hem zo even plaatsen hier...
Ow das handig, dat het er zomaar in kwam waaien... moet ik ook eens proberen whahahahaha.

@ Chococupcake: hoe zijn de sollicitaties gegaan?

@ Jetje: wat goed dat ze je meteen zo serieus nam zeg. Ik ben benieuwd naar de bloeduitslagen hoor. Wanneer krijg je de uitslag?

@ Amber: lekker hoor een dagje vrij...dat zit er voor mij voorlopig niet in...

@ Puggle: spannend hoor met die ovulatietesten... Klinkt erg leuk wat jullie gaan doen in huis. Daar is Ikea helemaal perfect voor hahahaha.

@ Sanneke: hej, jij bent nieuw hier voor mij. Welkom Very Happy. Lekker is dat he, digitale tv?

Hier vandaag lekker gewerkt. Morgen maar 4 uurtjes en dan meteen na het werk J.oshua ophalen en op naar de huisarts... Dit is de duim waar ik het over heb...
Voor een kindje in 2011! - Pagina 38 Joshuasduim
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  S@nneke di 26 jul 2011 - 8:11

ja digitale TV is wel lekker. echt veel meer zenders. vooral mijn vriend is er erg enthousiast over.

Laatst aangepast door S@nneke op di 26 jul 2011 - 19:10; in totaal 1 keer bewerkt
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Triesje1983 di 26 jul 2011 - 8:12

@ Sanneke: ooooooooow hahaha ok. Dat wist ik niet. Weer wat geleerd ;-). Bedankt voor de opheldering dan hahaha.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Lejow di 26 jul 2011 - 8:12

Hmmm triesje, gaat hij ook niet recht als jij hem beweegt?

Of is dit sowieso alleen de stand waarin hij kan staan?
En tuurlijk komt er een foto haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  S@nneke di 26 jul 2011 - 8:14

Triesje1983 schreef:@ Sanneke: ooooooooow hahaha ok. Dat wist ik niet. Weer wat geleerd ;-). Bedankt voor de opheldering dan hahaha.

hihi, is nog niet zo lang hoor smile succes morgen bij de huisarts.
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Triesje1983 di 26 jul 2011 - 8:15

Lejow schreef:Hmmm triesje, gaat hij ook niet recht als jij hem beweegt?

Of is dit sowieso alleen de stand waarin hij kan staan?
En tuurlijk komt er een foto haha

Hij kan de duim niet recht krijgen. Ik probeer het ook wel eens, maar dit is de stand waarin hij blijft staan. Heel apart en lijkt mij dus niet goed.
Grote meid *wacht rustig de foto af, over 2 dagen*
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 9:05

Dat ziet er erg vervelend uit triesje, ben benieuwd wat de dokter daarmee doet.

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 di 26 jul 2011 - 9:09

Puggle schreef:Dat ziet er erg vervelend uit triesje, ben benieuwd wat de dokter daarmee doet.

Ja ik ook, vooral omdat hij er geen last van lijkt te hebben...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 19:39

S@nneke: morgen kan ik bellen voor de uitslag en dan kan ik het kuurtje ook ophalen als alles goed is. In ons vorige huis hadden wij ook UPC. Ik was er altijd heel tevreden over. Nu hebben we Ziggo, op zich ook prima, maar merk wel dat er vaker storingen zijn…

Triesje: ik krijg morgen de uitslag. Succes met je ventje bij de huisarts vandaag.

Hier is het momenteel de hele dag een grote strijd met Jeppie. Echt alles is nee, ben zo kapot als ie ’s avonds op bed ligt…

Ben al wel een beetje bijgekomen van gisteren. Ik ga er maar van uit dat het kuurtje helpt. Veel verder denken dan dat heeft toch nog geen zin…

Gast
Gast

Bericht  CCC di 26 jul 2011 - 20:36

Triesje: dat vingertje ziet er niet fijn uit, heeft hij er last van als je het terug zet zeg maar? Kan me voorstellen dat je er even naar wilt laten kijken...

Sollicitatiegesprekken gisteren gingen opzich redelijk, eerste gesprek was een hele goede Stichting en heel professioneel. Ze gaan mijn gegevens overhandigen naar de dagopvang, daar was een leidinggevende functie voor 20 uur en miss. kunnen ze kijken of ik ergens op een andere groep als Pedagogisch medewerkster aan de slag kan.
Andere gesprek was echt 3x niks, was zo teleurgesteld gisteren hierover. Ik kwam daar voor een gesprek voor de dagopvang en ze bleven over BSO doorgaan, waarop ik vertelde dat ik op de vacature dagopvang had gesolliciteerd. Dat was niet wat ze zochten, maar de vacature stond nog wel open. Ook alleen maar voor 27 uur. Ik had echt het idee, dat ze niet eens mijn brief en CV hadden doorgenomen. De ass. bedrijfsleidster die ernaast zat, irriteerde me ook mateloos... Die andere leidinggevende die het gesprek voerde met mij, die vroeg aan mij wat ik verwachtte van een ass. bedrijfsleidster, en toen begon ze ronduit bijna hysterisch te gillen dat ze die vraag altijd zo gek vind als die gesteld word. Ik zat daar echt met verbazing. :shock:

Probleem is nu, op mijn huidige werk heb ik 2 contracten lopen 1 van 8 uur per week als leidinggevende en 24 uur als PM-er. Die van 8 uur word niet verlengd, per 16 augustus omdat ik nu met een 'burn-out' thuis zit. Heel lang verhaal uiteindelijk, maar goed... allemaal wel even k*t. Ook gewoon omdat we wel binnenkort voor een kindje willen gaan. Maar goed, ik moet positief blijven en ga vanmiddag naar wat uitzendbureau's. Ik heb nl. een advocaat ingeschakeld (omdat er een heel gedoe is met mijn werk nu over mijn ziekteverlof ed) en ik hoop dat zij kan onderhandelen voor mij dat ik 24 uur op drie dagen werk bij deze werkgever zodat ik 2 dagen kan invullen via het uitzendbureau. Allemaal wel even allemaal stress... :S

Lejow: al bijna de auto he! Zijn die ovulatietesten niet wat voor jou dan? Al kost het volgens mij megaveel... :S

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jelin di 26 jul 2011 - 20:45

Goedemorgen dames,

@ CC.. Het werk op zich is niet zo heel bijzonder. Als het druk is, moeten we keihard werken en dat gebeurt dan ook. Is het rustig, dan is het zo ontzettend gezellig en heb soms buikpijn van het lachen Wink.. Alleen sommige collega's kunnen niet tegen de stress en de werkdruk, maar daar heb ik inmiddels mee leren omgaan. Maar bedoelde meer de negatieve ervaringen met mensen die komen bestellen. Zal een voorbeeldje geven van een paar weken terug van mij. Ik ging een bestelling wegbrengen van de drive. Deze man moest wachten op de speciale parkeerplekken daarvoor, omdat het nog gemaakt moest worden. Ik geef de zak af en loop weg. Op dat moment roept hij; K*****b*tch... En zoiets gebeurt bijna wekelijks..

Balen dat je sollicitaties minder lopen. Hopelijk heb je snel een nieuwe baan. Wat een rotsituatie met je huidige werkgever. Zou er idd werk van maken. Hoop echt dat je snel een baan zult vinden..

@ Lejow.. Morgen je nieuwe auto ophalen cheers

@ Amber.. Nee we zijn thuis gebleven. Mijn man had er geen zin in. Geniet van je vrije dag vandaag!!

@ Puggle.. Ik hoop dat je snel een positieve ovulatietest mag hebben.

@ Sanneke.. Leuk digitale tv. Heb interactieve tv en echt tevreden over. Vind uitzending gemist echt geweldig, kan ik na het werk nog programma's kijken die ik heb gemist.

@ Triesje.. Ow ziet er niet zo mooi uit. Hoop dat de huisarts er iets aan kan doen, want prettig lijkt het me ook niet.

@ Jetje.. Leuk he die peuterpubers.. Ben blij dat ik die periode weer gehad heb. Maar dan is er geen land mee te bezeilen. En het is idd ff afwachten wat het kuurtje gaat doen.

Nou mijn "weekend" is weer voorbij, mag vanavond weer gaan werken. Ben de laatste tijd weer zo moe, heb vannacht ruim 9 uur geslapen en nog steeds moe. Vanmiddag maar weer een dutje in de bank doen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  CCC di 26 jul 2011 - 20:52

Jelin: ja ik zat gisteren even in mijn eigen wereld geloof ik... Whaha! Ja ik hoor vaak negatieve verhalen, iemand heeft zelfs ooit tegen mij gezegd: heeft je vriend geen ambitie ofzo? :shock:

Laatst had mijn vriend ook een helse vrouw in het restaurant, ze was enorm pissed over dat ze 20 min. moest wachten op een bestelling. Wat hij kon begrijpen, dus hij wilde het met haar oplossen, vroeg haar om wat voor haar een passende oplossing zou zijn, en dat was geld terug. Dus hij gaf haar het geld terug, uiteindelijk had ze het geld in haar handen en wilde ze toch de bestelling en haar geld terug... Tja... Dat was niet echt part of the deal.. Dus mijn vriend uitgelegd, nee mevrouw u wilde uw geld terug en wilde de bestelling niet meer. Op dat moment smeet ze het geld gewoon zijn kant uit, ze miste net... Kwam onder de shakemachine terecht. Vervolgens begon ze te schreeuwen dat 'hij' maar even haar geld moest oprapen... Uiteindelijk heeft mijn vriend heel droog gezegd, als u uw geld terug wilt, gaat u het maar oprapen van de vloer... En zo geschiedde, mevrouwtje zat op haar knietjes haar geld te zoeken... Ergens moet ik wel lachen om dit soort dingen, maar in dit soort situaties is het echt vervelend daar te staan. Vind uiteindelijk wel dat hij goed en rustig handelt, al had hij haar niet op haar knietjes het geld kunnen laten opruimen... Maar ach, ergens geeft het ook wel aan dat hij iets niet accepteert.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin di 26 jul 2011 - 20:59

Ja ik herken het helemaal. Heb al genoeg meegemaakt, dat ik nergens meer van sta te kijken. Ze hebben ook een man opgepakt in de drive, omdat ie stomdronken was en zoveel schade onderweg had gemaakt haha.. En vind het net goed voor die vrouw. Dat is echt respectloos terwijl je vriend echt met haar meedenkt. Eigen schuld dan!!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow di 26 jul 2011 - 21:00

Hoezo niet?
Dat mens gaat smijten?
Ik had het ook echt niet opgeruimd hoor!! Wie denkt ze wel niet dat ze is?
De enige voor wie ik op mijn knietjes zou gaan is een bejaarde, of de koningin... (al betwijfel ik of ik het nog steeds zou doen na zo'n uitbarsting...)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC di 26 jul 2011 - 21:04

Haha Lejow... Ik geef hem gelijk hoor, maar er zijn regels... Klanten mogen niet achter het kassagedeelte komen zeg maar... Maar net goed voor haar inderdaad... Mooi momentje dat ze even kan zien hoe achterlijk zulke acties zijn...

Even snel douchen en dan een verfafbrander huren bij de Boels... We zijn de trap aan het opknappen, er zat tapijt op en megaveel lijmresten. Nou had ik een geweldig wondermiddel van de Gamma, is het uit de handel gehaald. Conclusie, 4 tredes mooi, rest nog lelijk. Iemand kwam hiermee als tip, dus hoop serieus dat dit gaat helpen. Mijn trap ziet er namelijk niet uit en krijg vanavond visite... schaam me dood! hahaha

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin di 26 jul 2011 - 21:07

Nou succes met je trap!! Wat een hel is dat zeg, lijmresten van de trap halen. Ik hoop dat het gaat lukken met de verfbrander. En je hoeft je niet te schamen!! Iedereen moet weleens wat aan zijn huis doen en soms gaat dat niet in 1 dag.
Wij zijn al ruim anderhalf jaar aan het verbouwen. Nu is bijna alles af, alleen de badkamer nog en dat wordt nog een hels karwei.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow di 26 jul 2011 - 21:10

Ja, dat is dan ook wel weer zo..
Ach, ik zou je van die trap niets aantrekken.. Soms moet er nou eenmaal geklust worden (in de letterlijke zin van het woord haha)

NOG 1 NACHTJE TOT DE AUTO nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC di 26 jul 2011 - 21:33

lol!

Ja dat is ook wel zo, maar heb altijd liever dat het huis er gewoon goed uitziet als er mensen langs komen... Ik hoor mijn perfectionisme weer naar boven komen... angel

Jullie nog leuke plannen voor vandaag? Nog taartjes op de planning Lejow? Ik moet voor vrijdag 16 cc maken en een barbietaart... Heb je die weleens gemaakt?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: