Voor een kindje in 2011!
+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Choco, succes met je trap! Altijd lastig een knap opknappen, het verven ervan is ook echt een drama bind ik.
Lejow, oehhh morgen is het zover
Ik moet over een uurtje bij de kapper zijn en daarna naar Ikea en het tuincentrum!
Lejow, oehhh morgen is het zover
Ik moet over een uurtje bij de kapper zijn en daarna naar Ikea en het tuincentrum!
Gast- Gast
Even snel tussendoor forummen :p Heb net even die verfafbrander gehaald en een stukje geprobeerd, lukt best ermee... Wel kleine stukjes omdat die fohn/ brander niet zo'n groot mondje heeft aan de voorkant... Heb hem voor een week gehuurd. Elke dag een stukje dus!
Nu boodschappen doen, huisje aan kant maken en vanavond visite. Ik heb het er maar druk mee!
Puggle: lekker naar de kapper! Ga je een nieuw kapsel laten knippen of gewoon even bij laten werken zeg maar? Ikea en tuincentrum zijn ook altijd leuk om naartoe te gaan! Moet ik ook maar eens doen weer! Ben benieuwd wat je gekocht hebt!
Nu boodschappen doen, huisje aan kant maken en vanavond visite. Ik heb het er maar druk mee!
Puggle: lekker naar de kapper! Ga je een nieuw kapsel laten knippen of gewoon even bij laten werken zeg maar? Ikea en tuincentrum zijn ook altijd leuk om naartoe te gaan! Moet ik ook maar eens doen weer! Ben benieuwd wat je gekocht hebt!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, nog geen barbietaart gemaakt!
Ja heb superdruk weekend
Zaterdag vrijgezellenfeest, gaan we piemels decoreren
Zaterdag middag een klein cars taartje
Zondag een paardentaart
Maandag een biljarttaart
en dinsdag een bloementaart met felle kleurtjes
Dan woensdag op donderdag een nachtje weg
En vrijdag aan de slag voor Pippa, die zaterdag haar taartje en CC's komt halen!
Ja heb superdruk weekend
Zondag een paardentaart
Maandag een biljarttaart
En vrijdag aan de slag voor Pippa, die zaterdag haar taartje en CC's komt halen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
S@nneke schreef:Whaha, wat een goeie tips allemaal gister avond. Thnx, die kan ik wel gebruiken, vooral die tip dat je een half uurtje op je kop moet staan haha, nee maar ik vind het echt goeie tips, ik ga ook vaak erna gelijk naar de wc, maar ik zal vanaf nu ook braaf blijven liggen en eventueel een kussentje onder mn kont
een kussen onder de kont deed ik ook, maar de maand dat ik het achterwege liet was ik zwanger..
succes!!
ow ja, en tot vanavond, gezellig!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
@ CC.. Gelukkig dat het met de verfafbrander lukt, hopelijk lukt het binnen een week om alles eraf te krijgen.
@ Lejow.. Jeetje wat een opdrachten, je hebt er maar druk mee. Ik heb daar geen geduld voor haha..
Zo mijn badkamer is ook weer schoon. Pff flink lopen schrobben, wil mijn nieuwe badkamer. Ga zo aan mijn middagdutje beginnen haha. J.enna ligt ook alweer een tijdje te slapen, die viel bijna om van de vermoeidheid, moet ze maar niet zo vroeg uit bed komen. En als ik haar niet laat slapen, dan is het om 16 uur drama in huis. Van janken tot driftbuien tot schoot hangen.
@ Lejow.. Jeetje wat een opdrachten, je hebt er maar druk mee. Ik heb daar geen geduld voor haha..
Zo mijn badkamer is ook weer schoon. Pff flink lopen schrobben, wil mijn nieuwe badkamer. Ga zo aan mijn middagdutje beginnen haha. J.enna ligt ook alweer een tijdje te slapen, die viel bijna om van de vermoeidheid, moet ze maar niet zo vroeg uit bed komen. En als ik haar niet laat slapen, dan is het om 16 uur drama in huis. Van janken tot driftbuien tot schoot hangen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Lejow schreef:Nee, nog geen barbietaart gemaakt!
Ja heb superdruk weekend
Zondag een paardentaart
Maandag een biljarttaart
Nee, ik kom ze vrijdagavond halen
Gast- Gast
Oh, dat zeg ik whahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
@ Lejow.. dat wordt aanpoten
Maar .. dinsdag gaan we nog even lekker rocken bij WWRY!
Zoo... hehe.. ik zie er de lol wel van in, ondanks dat ik er ook wel van baal. Ben vanmiddag in het ziekenhuis geweest om een moedervlek weg te laten halen.
Nou .. daar lag ik dan. Eerst ging 't verdoven al niet helemaal lekker (heb ik wel vaker, daar was ik op voorbereid).. Toen begonnen ze met snijden, moesten ze meer snijden dan verwacht. Toen bleek 'ie dieper te zitten dan gedacht.. en toen het hechten: pfff .. het lukte niet goed, dus andere arts erbij. Uiteindelijk is het resultaat: 3 onderhuidse hechtingen, 4 bovenhuids en 3 hechtpleisters.. :S
En het leukste is: ik mag mijn zoon tot maandagmorgen NIET tillen.. HANDIG! .. hahha..
Mijn zwagertje haalt mijn zoon nu op as we speak.. en dan hopen dat mijn man vrij vlot thuis komt haha. morgen en overmorgen gaat hij ook naar het dagverblijf en mijn man kan hem 's morgens brengen en moet maar weer iemand regelen om hem op te halen... En in het weekend (en ook 's avonds thuis) moet mijn man alles met hem doen.. haha..
Heb ik weer hoor..
Moet je wel zeggen.. de verdoving raakt uitgewerkt: dit doet verrekte zeer zeg!
moest het even kwijt en moet er eigenlijk wel een beetje om lachen, hoewel 't best onhandig is..
SE
Maar .. dinsdag gaan we nog even lekker rocken bij WWRY!
Zoo... hehe.. ik zie er de lol wel van in, ondanks dat ik er ook wel van baal. Ben vanmiddag in het ziekenhuis geweest om een moedervlek weg te laten halen.
Nou .. daar lag ik dan. Eerst ging 't verdoven al niet helemaal lekker (heb ik wel vaker, daar was ik op voorbereid).. Toen begonnen ze met snijden, moesten ze meer snijden dan verwacht. Toen bleek 'ie dieper te zitten dan gedacht.. en toen het hechten: pfff .. het lukte niet goed, dus andere arts erbij. Uiteindelijk is het resultaat: 3 onderhuidse hechtingen, 4 bovenhuids en 3 hechtpleisters.. :S
En het leukste is: ik mag mijn zoon tot maandagmorgen NIET tillen.. HANDIG! .. hahha..
Mijn zwagertje haalt mijn zoon nu op as we speak.. en dan hopen dat mijn man vrij vlot thuis komt haha. morgen en overmorgen gaat hij ook naar het dagverblijf en mijn man kan hem 's morgens brengen en moet maar weer iemand regelen om hem op te halen... En in het weekend (en ook 's avonds thuis) moet mijn man alles met hem doen.. haha..
Heb ik weer hoor..
Moet je wel zeggen.. de verdoving raakt uitgewerkt: dit doet verrekte zeer zeg!
moest het even kwijt en moet er eigenlijk wel een beetje om lachen, hoewel 't best onhandig is..
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Moedervlek weghalen is echt een rotpijn, beetje irriterend en trekkend vind ik het
WOEHOE!!!! De printer doet het!! En dit keer gelijk met mooie kleuren! JEEEJ!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Moedervlek weghalen is echt een rotpijn, beetje irriterend en trekkend vind ik het
Ja ik ervaar het nu ook.. :D
wow hij doet 't.. super
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
SE: kan heel vervelend zijn die pijn.... Hoop dat het snel over is en dat je niks meer ziet van het plekje. Ik vind vaak de verdoving irritanter dan de pijn... Vind het altijd maar een eng gevoel, ook als ik bij de tandarts een verdoving heb gehad, soms voel je je oor dan gewoon niet meer... Brrr...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Aawwww wat leuk!! Hoor net dat mijn nichtje zwanger is!!! Ze heeft in dec met 10 weken een miskraam gehad, en nu is 13 weken zwanger! Echt zoo super leuk. Ik gun het hen echt ZO van harte!
Lejow- Lady Post-a-lot
Chococupcake: wat een raar verhaal van dat tweede gesprek zeg. Kan me voorstellen dat het allemaal wat onnodige stress oplevert. Bah zeker met deze plannen, wil je deze onzekerheid niet hebben… Hoe is het met je trap afgelopen?
Jelin: werkze meid.
Puggle: hoe is je haar geworden>?
SE: oeh pijnlijk is dat he.
Lejow: oh wat leuk gefeliciteerd!!
Ik werd net gebeld door mijn moeder. Mijn neef uit Duitsland heeft een zoontje die in september 1 wordt. Door de afstand en omstandigheden heb ik hem nog nooit gezien en nou komen ze 14 augustus speciaal voor mij en mijn zus (die heeft het jochie ook nog nooit gezien) deze kant op. Alle achterkleinkinderen van mijn opa en oma (die helaas overleden zijn) bij elkaar. Helemaal leuk!!!!
Morgen de uitslag van de bloedtest ben benieuwd…
Jelin: werkze meid.
Puggle: hoe is je haar geworden>?
SE: oeh pijnlijk is dat he.
Lejow: oh wat leuk gefeliciteerd!!
Ik werd net gebeld door mijn moeder. Mijn neef uit Duitsland heeft een zoontje die in september 1 wordt. Door de afstand en omstandigheden heb ik hem nog nooit gezien en nou komen ze 14 augustus speciaal voor mij en mijn zus (die heeft het jochie ook nog nooit gezien) deze kant op. Alle achterkleinkinderen van mijn opa en oma (die helaas overleden zijn) bij elkaar. Helemaal leuk!!!!
Morgen de uitslag van de bloedtest ben benieuwd…
Gast- Gast
Puggle schreef:Laurientje85 schreef:Puggle schreef:Ik had het niet beter kunnen zeggen amber
Het is alleen wel zo lejow dat als je net als jou zo regelmatig bent iedere keer ovulatietesten wel een beetje onnodig zijn. Is meer voor als je helemaal niet weet hoe het zit.
*breekt even in* bij onregelmatige cyclus zijn ovu testen ook niet alles weet ik uit ervaring... Ik had toen bijv een positieve test en daarna weer negatief, dacht ik oh mijn ei is geweest... Had ik een paar dagen later weer een positieve test..
Ja dat is ook zo, het blijft lastig! Ik zie dat jij ook weer ongesteld bent geworden. Hoe gaat het nu met je?
Lief dat je er naar vraagt! Hier gaat t wel.. Ben idd na 41 dagen na de mk ongesteld geworden.. Zit nu alweer op dag 28 van een nieuwe cyclus.. Ik krijg wel steeds meer last weer van mijn hormonen.. Acne enz.. En met jou??
Gast- Gast
Hallo Meiden,
@ Triesje, hoe was het bij de huisarts?
@ Jetje, wat vervelend dat het zo'n strijd is met Jesper..
@ Puggle, hoe was het bij de kapper??
@ Lejow, off je hebt het maar weer druk met de taarten.
En wat fijn voor je nichtje!
@ Laurientje, fijn om te lezen dat het wat beter met je gaat.
@ Triesje, hoe was het bij de huisarts?
@ Jetje, wat vervelend dat het zo'n strijd is met Jesper..
@ Puggle, hoe was het bij de kapper??
@ Lejow, off je hebt het maar weer druk met de taarten.
En wat fijn voor je nichtje!
@ Laurientje, fijn om te lezen dat het wat beter met je gaat.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Jetje succes morgen, spannend
Ik heb al twee dagen heel erg last van mijn buik, van mn ribben tot mn schaamstreek helemaal stekend en pijnlijk, enorm opgezet, denk dat ik veel vocht vasthoud.
Misschien komt het van de pilletjes, anders zou ik het niet weten, heb niets anders of gek gedaan. Echt naar.
Lejow, jeeeeeeh morgen is het zo ver.
Puggle, hoe was je dag? Geslaagd bij Ikea?
Ik heb al twee dagen heel erg last van mijn buik, van mn ribben tot mn schaamstreek helemaal stekend en pijnlijk, enorm opgezet, denk dat ik veel vocht vasthoud.
Misschien komt het van de pilletjes, anders zou ik het niet weten, heb niets anders of gek gedaan. Echt naar.
Lejow, jeeeeeeh morgen is het zo ver.
Puggle, hoe was je dag? Geslaagd bij Ikea?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
@ Jetje: ow spanndend hoor, morgen de uitslag... Ben benieuwd. Ga dadelijk vertellen over de huisarts vandaag.
Aaaaaah wat leuk dat ze deze kant opkomen zeg! Geniet er maar lekker van straks dan .
@ Chococupcake: je kunt de duim niet terugzetten, want dit is de stand, waar hij in blijft staan namelijk. Hij heeft er vooralsnog geen last van gelukkig.
Ik duim voor je voor het 1e gesprek dan . Maar kan me voorstellen dat je daar vol verbazing hebt gezeten bij dat 2e gesprek. Ik zit het al met verbazing te lezen van huh? Apart gesprek hahahaha.
Wat een gedoe allemaal inderdaad zeg. Ik hoop dat de advocaat wat kan doen...
Ik vind dat je vriend goed gehandeld heeft hoor. Zij heeft het op de grond gegooid, dus moet ze het ook zelf oprapen. Dat leert mijn kleine manneke ook zo hahahaha.
Daar zit natuurlijk ook wel weer wat in, dat klanten niet achter het kassadeel mogen komen. Logisch ook eigenlijk. Waar werkt je vriend? Klinkt als een BK of MC of iets dergelijks...
Ow jeetje, dat is k*twerk zeg... Hier heb ik het ook moeten doen, ook ivm lijmresten :s...Nu is de trap alweer een paar jaar paars en willen we hem nu heel licht grijs hebben, maar nog geen puf om te gaan schuren enzo...
@ Jelin: gelukkig heeft J.oshua er geen last van, maar hij kan er wel last van gaan krijgen nog... Werkze meid.
@ Lejow: jeetje meid, dat is een drukke week zeg!!!
Wat leuk dat je nicht zwanger is zeg. Gefeliciteerd .
@ SparklingEyes: jeetje zeg, wat een gedoe allemaal. En je zoon niet mogen tillen tot maandag, dat is een vreselijk iets. Ik hoop dat je je snel beter voelt.
@ Amber: ga ik zo vertellen hahaha.
@ Muppet: wat vervelend van je buikpijn. Ik hoop dat het snel beter word...
Hier dus vanmiddag met J.oshua bij de huisarts geweest. Hij heeft naar zijn duimpje gekeken en kwam tot de conclusie dat hij idd echt vast zat...Goh, hahahaha.
Ook gezegd dat het lijkt alsof dat duimje korter is als de andere.
Hij vond ook dat het niet hoorde en noemde het een soort van beperking (ondanks dat hij er gewoon alles mee doet) en vond dat er wel verder naar gekeken moest worden. Hij heeft een verwijzing geschreven voor naar de kinderarts. Nu is het afwachten wanneer we hier een oproep voor krijgen. We moeten aankomende maand toch al komen, dus misschien nemen ze dit dan wel meteen mee. Als de afspraak later is, bel ik gewoon of dat niet met de afspraak meteen meegenomen kan worden ;-).
De huisarts was ook bang dat als er niets gedaan word hij met het groeien uiteindelijk wel last van gaat krijgen...
Aaaaaah wat leuk dat ze deze kant opkomen zeg! Geniet er maar lekker van straks dan .
@ Chococupcake: je kunt de duim niet terugzetten, want dit is de stand, waar hij in blijft staan namelijk. Hij heeft er vooralsnog geen last van gelukkig.
Ik duim voor je voor het 1e gesprek dan . Maar kan me voorstellen dat je daar vol verbazing hebt gezeten bij dat 2e gesprek. Ik zit het al met verbazing te lezen van huh? Apart gesprek hahahaha.
Wat een gedoe allemaal inderdaad zeg. Ik hoop dat de advocaat wat kan doen...
Ik vind dat je vriend goed gehandeld heeft hoor. Zij heeft het op de grond gegooid, dus moet ze het ook zelf oprapen. Dat leert mijn kleine manneke ook zo hahahaha.
Daar zit natuurlijk ook wel weer wat in, dat klanten niet achter het kassadeel mogen komen. Logisch ook eigenlijk. Waar werkt je vriend? Klinkt als een BK of MC of iets dergelijks...
Ow jeetje, dat is k*twerk zeg... Hier heb ik het ook moeten doen, ook ivm lijmresten :s...Nu is de trap alweer een paar jaar paars en willen we hem nu heel licht grijs hebben, maar nog geen puf om te gaan schuren enzo...
@ Jelin: gelukkig heeft J.oshua er geen last van, maar hij kan er wel last van gaan krijgen nog... Werkze meid.
@ Lejow: jeetje meid, dat is een drukke week zeg!!!
Wat leuk dat je nicht zwanger is zeg. Gefeliciteerd .
@ SparklingEyes: jeetje zeg, wat een gedoe allemaal. En je zoon niet mogen tillen tot maandag, dat is een vreselijk iets. Ik hoop dat je je snel beter voelt.
@ Amber: ga ik zo vertellen hahaha.
@ Muppet: wat vervelend van je buikpijn. Ik hoop dat het snel beter word...
Hier dus vanmiddag met J.oshua bij de huisarts geweest. Hij heeft naar zijn duimpje gekeken en kwam tot de conclusie dat hij idd echt vast zat...Goh, hahahaha.
Ook gezegd dat het lijkt alsof dat duimje korter is als de andere.
Hij vond ook dat het niet hoorde en noemde het een soort van beperking (ondanks dat hij er gewoon alles mee doet) en vond dat er wel verder naar gekeken moest worden. Hij heeft een verwijzing geschreven voor naar de kinderarts. Nu is het afwachten wanneer we hier een oproep voor krijgen. We moeten aankomende maand toch al komen, dus misschien nemen ze dit dan wel meteen mee. Als de afspraak later is, bel ik gewoon of dat niet met de afspraak meteen meegenomen kan worden ;-).
De huisarts was ook bang dat als er niets gedaan word hij met het groeien uiteindelijk wel last van gaat krijgen...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
@ Muppetje, balen dat je zo'n last van je buik hebt, hopelijk komt het door de medicatie en wordt je binnenkort ongesteld!
@ Triesje, fijn dat jullie een doorverwijzing hebben gekregen voor de kinderarts.
>> hier iets geks. Heb vanochtend nog een keer getest. Heb dit gedaan omdat mijn menstruatie zo kort was. Ook heb ik sinds de menstruatie is afgelopen nog steeds pijnlijke borsten en met vlagen last van mijn buik. Dacht laat ik even een testje doen om te zien dat die negatief is en zodat ik met een goed gevoel verder kan deze ronde.
In eerste instantie was de test negatief, ben toen weer in slaap gevallen. 1 á 2 uur later keek ik nog eens en nu staat er wel een 2e streepje.
Ga er gewoon vanuit dat het een indroog streepje is, maar vind het wel gek, haha!
@ Triesje, fijn dat jullie een doorverwijzing hebben gekregen voor de kinderarts.
>> hier iets geks. Heb vanochtend nog een keer getest. Heb dit gedaan omdat mijn menstruatie zo kort was. Ook heb ik sinds de menstruatie is afgelopen nog steeds pijnlijke borsten en met vlagen last van mijn buik. Dacht laat ik even een testje doen om te zien dat die negatief is en zodat ik met een goed gevoel verder kan deze ronde.
In eerste instantie was de test negatief, ben toen weer in slaap gevallen. 1 á 2 uur later keek ik nog eens en nu staat er wel een 2e streepje.
Ga er gewoon vanuit dat het een indroog streepje is, maar vind het wel gek, haha!
Amber-- Ratel
Zit maar een ding op Amber, heb je er nog een??? Wel raar idd...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Zit maar een ding op Amber, heb je er nog een??? Wel raar idd...
ja heb er nog 3
Maar ga wachten tot morgenochtend. Heb veel gedronken vandaag. En heb zoiets als ik tot morgen wacht heb ik misschien meer duidelijkheid.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Zit maar een ding op Amber, heb je er nog een??? Wel raar idd...
ja heb er nog 3
Maar ga wachten tot morgenochtend. Heb veel gedronken vandaag. En heb zoiets als ik tot morgen wacht heb ik misschien meer duidelijkheid.
Spannend!! Ik ben benieuwd
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Zit maar een ding op Amber, heb je er nog een??? Wel raar idd...
ja heb er nog 3
Spannend!! Ik ben benieuwd
Ik ook haha. Maar ja het streepje is wel gekomen buiten de aflees tijd, dus ga gewoon uit van een indroogstreepje. Maar wel stom dan dat die testen dat hebben
Amber-- Ratel
Ja, ik heb het ook een paar keer gehad, maar niet met die van kruitvat. Naar inderdaad...
Muppetje- Ratel
@ Amber: wel spannend hoor...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Amber, het streepje moet binnen een minuut ofzo te zien zijn toch? Anders is de uitslag vals. Ik zou er gelijk een nieuwe test tegen aan gedaan hebben hahaha
Hmmm.. ik heb een branderig gevoel in mijn maag en slokdarm. Zou dat brandend maagzuur kunnen hebben? Ik heb daar volgens mij nog nooit eerder last van gehad...
Hmmm.. ik heb een branderig gevoel in mijn maag en slokdarm. Zou dat brandend maagzuur kunnen hebben? Ik heb daar volgens mij nog nooit eerder last van gehad...
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: