Voor een kindje in 2011!
+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
koNijntje schreef:Jelin schreef:Bij deze wil ik ook mee komen kletsen. Ik ben sinds gisteren gestopt met de pil, na 5 dagen slikken. Dus we gaan afwachten wat mijn lichaam ermee gaat doen. Ik wacht af . Ik hoop dat het ontpillen net zo gaat als vorige keer. Dat ik er dus geen last van heb en snel een cyclus ga krijgen, wat wel onregelmatig zal zijn.
Zal me ff snel voorstellen voor degene die me nog niet kennen. Ik ben 25 jaar en woon in de omgeving van Breda.
Op 2-3-2008 is onze dochter J.enna geboren.
Ik hoop dat ik jullie allemaal bij kan houden.
5 dagen de pil???
Dat is toch wat ik zeg. Heb 5 dagen de pil geslikt en samen besloten om te stoppen met de pil. Dus per direct gestopt met de pil. Dus maar 5 pillen uit de strip genomen. Zo raar is dat toch niet, ben niet verplicht om een strip af te maken.
Laatst aangepast door Jelin op ma 18 jul 2011 - 22:22; in totaal 1 keer bewerkt
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Dat dacht ik ik ook hahaha, 5 dagen is nie veel
Alyssa, ik zou als ik jou was gewoon kijken of je alvast een kleine tampon in kunt doen, zo ben je toch beschermd, maar zit het niet zo in de weg als bij een normale of grote. En dan gewoon om de zoveel tijd even naar het toilet om te checken en te verschonen!
Alyssa, ik zou als ik jou was gewoon kijken of je alvast een kleine tampon in kunt doen, zo ben je toch beschermd, maar zit het niet zo in de weg als bij een normale of grote. En dan gewoon om de zoveel tijd even naar het toilet om te checken en te verschonen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Alyssa schreef:Nou, jij spant absoluut de kroon Muppet. Wanneer was je laatste menstruatie, ergens in maart ofzo?
Ik heb nu wel heel de avond al buikpijn, maar weet niet of het nu van de honger is of omdat mijn menstruatie eraan komt. Hoop toch maar het laatste eigenlijk.
Hoe doen jullie dat overigens op vakantie? Ik kan toch moeilijk standaard een tampon in doen als ik ga zonnebaden? Wij gaan gewoon echt een weekje lekker nietsdoen, aan het zwembad liggen etc, maar ik heb geen zin om dan plots in mijn stoel te liggen bloeden haha. Ik gebruik overigens voor de eerste keer tampons, heb ze nog nooit gebruikt, maar vandaag ben ik er dan toch maar gaan halen, voor het geval dat.
Ik deed wel altijd alvast een tampon in als ik wist dat ik rond die dag ongesteld zou worden. Het mag eigenlijk niet, maar ik vond het zo vervelend om 10 keer op een dag naar de wc te gaan om te kijken of ik niet ongesteld was geworden. Ik weet dat je bij de dokter trouwens ook pilletjes kan halen om je menstruatie maximaal 10 dagen uit te stellen, maar ik weet niet of dat iets voor jou als omdat je cyclus al niet heel erg regelmatig is van zichzelf. Je zou natuurlijk wel even met de huisarts kunnen overleggen!
Amber: wat is het weer een spannende tijd voor jou! Mijn duimen driaaen overuren..
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Lejow schreef:Dat dacht ik ik ook hahaha, 5 dagen is nie veel
Het is ook niet veel haha.. Mijn man wilde eerst nog wachten, maar na een gesprek van het weekend, wilde hij er toch voor gaan. Dus ben ik gelijk gestopt en zie ik het vanzelf wel.
Jelin- Kletskop
Jelin schreef:Lejow schreef:Dat dacht ik ik ook hahaha, 5 dagen is nie veel
Het is ook niet veel haha.. Mijn man wilde eerst nog wachten, maar na een gesprek van het weekend, wilde hij er toch voor gaan. Dus ben ik gelijk gestopt en zie ik het vanzelf wel.
ja, het kan! ik dacht gewoon even dat het een typfout was..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
koNijntje schreef:Jelin schreef:Lejow schreef:Dat dacht ik ik ook hahaha, 5 dagen is nie veel
ja, het kan! ik dacht gewoon even dat het een typfout was..
Maakt niet uit, dacht gelijk wat is hier nu weer raar aan. Wilde eigenlijk helemaal niet met de pil beginnen. Maar je moet er toch samen achter staan. Dus was toch weer braaf begonnen. Gisteren gelijk foliumzuur gehaald en ook weer mee begonnen.
Jelin- Kletskop
Ja, sorry, ook ik dacht dat het een typfout was!
Dacht 5 jaar / 5 maanden ofzo. Snapte de logica niet waarom je 5 dagen de pil zou slikken
Maar na je uitleg nu wel, fijn dat jullie er nu ook voor gaan!
Was het bij je dochter snel raak?
Dacht 5 jaar / 5 maanden ofzo. Snapte de logica niet waarom je 5 dagen de pil zou slikken
Maar na je uitleg nu wel, fijn dat jullie er nu ook voor gaan!
Was het bij je dochter snel raak?
Lejow- Lady Post-a-lot
Gezellig Jelin, welkom, en succes natuurlijk, fijn dat je man toch bijgedraaid is.
Puggle, uiteraard heb ik een hoesje, van muvit geloof ik, is van neopreen. Ik heb n roze, mijn gaan n blauwe, haha
Puggle, uiteraard heb ik een hoesje, van muvit geloof ik, is van neopreen. Ik heb n roze, mijn gaan n blauwe, haha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Jelin welkom!
Muppetje, en wat voor 1 is dat? Die er helemaal om zit of die dicht kan klappen op het scherm?
Muppetje, en wat voor 1 is dat? Die er helemaal om zit of die dicht kan klappen op het scherm?
Gast- Gast
Puggle schreef:Jelin welkom!
Het is gewoon een hoesje waar ie helemaal in zit, waar je m zegmaar uithaalt als je m gaat gebruiken
Zo'n dichtklapding heeft n vriendin van mij, maar ik ben geen fan het beschermt de achterkant ook niet hè....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Triesje: Hoe gaat het nu met jou en je man??
Amber: Het wordt weer spannend bij je! Ik duim alvast...
Jazzlyn: Als het goed is heb je je ei gehad dus nu, spannend.
Blush: Oeh, bij jou is het spannend zeg, klinkt wel goed pijnlijke borsten!
Alyssa: Jammer dat je test negatief was, hopelijk heb je gewoon te vroeg getest! Zou idd wel irritant zijn als je in je vakantie ongesteld wordt...
Puggle: Leuk een Ipad, ik wil ooookkkk!!!
Muppetje: Hopelijk zijn de uitslagen een beetje goed donderdag, en mag je iig met medicatie beginnen!
Jelin: Welkom!
All: Hier gaat het niet zo goed, het zwanger proberen te worden staat even op een laag pitje...
Mijn moeder is zondag met spoed weer geopereerd omdat er een infectie in haar buik is ontstaan. Ze ligt nu op de ic, en wordt in slaap gehouden. We moeten rekening houden met de kans dat ze dit niet overleefd. Ik ben net bij haar geweest, en gelukkig is de koorts die ze had wel een stuk gezakt nu. Dus dat is wel positief iig. We blijven hopen!!!
Amber: Het wordt weer spannend bij je! Ik duim alvast...
Jazzlyn: Als het goed is heb je je ei gehad dus nu, spannend.
Blush: Oeh, bij jou is het spannend zeg, klinkt wel goed pijnlijke borsten!
Alyssa: Jammer dat je test negatief was, hopelijk heb je gewoon te vroeg getest! Zou idd wel irritant zijn als je in je vakantie ongesteld wordt...
Puggle: Leuk een Ipad, ik wil ooookkkk!!!
Muppetje: Hopelijk zijn de uitslagen een beetje goed donderdag, en mag je iig met medicatie beginnen!
Jelin: Welkom!
All: Hier gaat het niet zo goed, het zwanger proberen te worden staat even op een laag pitje...
Mijn moeder is zondag met spoed weer geopereerd omdat er een infectie in haar buik is ontstaan. Ze ligt nu op de ic, en wordt in slaap gehouden. We moeten rekening houden met de kans dat ze dit niet overleefd. Ik ben net bij haar geweest, en gelukkig is de koorts die ze had wel een stuk gezakt nu. Dus dat is wel positief iig. We blijven hopen!!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Heel veel sterkte Koffieleut!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
@ Koffieleut.. Heel erg veel sterkte!! Lijkt me ontzettend moeilijk om je moeder zo ziek te zien.
@ Lejow.. Bij mijn dochter was ik in de 3e ronde zwanger. Eerste maand had ik cyclus van rond de 30 dagen geloof ik. Tweede van 40 geloof ik. En de derde ronde was ik ervan overtuigd dat ik niet zwanger kon zijn, hadden het net op een laag pitje gezet en toen was ik dus wel zwanger. Maar we zullen zien hoe het deze keer gaat. Geen regelmaat hier, dus we zien het wel. Dat is ook ons motto, we zien wel wanneer het zover is.
@ Lejow.. Bij mijn dochter was ik in de 3e ronde zwanger. Eerste maand had ik cyclus van rond de 30 dagen geloof ik. Tweede van 40 geloof ik. En de derde ronde was ik ervan overtuigd dat ik niet zwanger kon zijn, hadden het net op een laag pitje gezet en toen was ik dus wel zwanger. Maar we zullen zien hoe het deze keer gaat. Geen regelmaat hier, dus we zien het wel. Dat is ook ons motto, we zien wel wanneer het zover is.
Jelin- Kletskop
Ok, dus best snel de eerste keer!! Nou spannend dus
Lejow- Lady Post-a-lot
Hallo Meiden,
@ Puggle, heb nog geen foto en zit nu met natte haren (net gewassen) op de bank. Dus op dit moment zit er totaal geen model aan haha! Verder alles goed met mij. Nog maar een paar daagjes, spannend haha!
@ Muppet, ik hoop dat je donderdag inderdaad met de medicatie kan beginnen.
@ Alyssa dat ken ik, vorig jaar zomer ben ik ook maar aan de tampons gegaan, gebruikte het eerst ook nooit. haha. Deed eigenlijk nooit bij voorbaat een tampon in. Merkte eigenlijk altijd wel heel snel dat ik ongesteld werd.
@ Jelin, welkom. Leuk dat jullie voor een 2e kindje gaan!!
@ Aimee, dankjewel lief van je!
@ Koffieleut, Dankjewel! . Jij heel veel sterkte, ik denk aan je!
@ Puggle, heb nog geen foto en zit nu met natte haren (net gewassen) op de bank. Dus op dit moment zit er totaal geen model aan haha! Verder alles goed met mij. Nog maar een paar daagjes, spannend haha!
@ Muppet, ik hoop dat je donderdag inderdaad met de medicatie kan beginnen.
@ Alyssa dat ken ik, vorig jaar zomer ben ik ook maar aan de tampons gegaan, gebruikte het eerst ook nooit. haha. Deed eigenlijk nooit bij voorbaat een tampon in. Merkte eigenlijk altijd wel heel snel dat ik ongesteld werd.
@ Jelin, welkom. Leuk dat jullie voor een 2e kindje gaan!!
@ Aimee, dankjewel lief van je!
@ Koffieleut, Dankjewel! . Jij heel veel sterkte, ik denk aan je!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Puggle schreef:ja amber spannend hoor! ik hoop het echt heel erg voor je
Dankjewel! Zit mezelf echt helemaal gek te maken, heel irritant. Het zit de hele dag in mijn hoofd, probeer het los te laten maar lukt niet.. grrr
Amber-- Ratel
ja dat is toch heel logisch, wil het gewoon zo graag dus probeer het dan maar eens uit je hoofd te krijgen
plus dat je natuurlijk al 2 keer dat nieuws hebt gehad... ik denk dat je het daardoor alleen maar meer wilt of niet?
plus dat je natuurlijk al 2 keer dat nieuws hebt gehad... ik denk dat je het daardoor alleen maar meer wilt of niet?
Gast- Gast
Puggle schreef:ja dat is toch heel logisch, wil het gewoon zo graag dus probeer het dan maar eens uit je hoofd te krijgen
Ja klopt, je weet wat het is en wilt het heel graag weer meemaken. Maar moet helaas gewoon afwachten en blijven hopen. Heb goede hoop, maar dat had ik wel vaker haha!
Amber-- Ratel
hopen is goed toch! meer kun je idd niet doen nee, maar het gaat heus wel goed komen hoor. is het niet nu dan zeker binnekort
Gast- Gast
Puggle schreef:hopen is goed toch! meer kun je idd niet doen nee, maar het gaat heus wel goed komen hoor. is het niet nu dan zeker binnekort
Dankje
En voor jou hoop ik hetzelfde.. en ook voor Muppet!!
En eigenlijk iedereen hier haha!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:hopen is goed toch! meer kun je idd niet doen nee, maar het gaat heus wel goed komen hoor. is het niet nu dan zeker binnekort
Dankje
ja ik hoop het ook voor iedereen hier! pfff ik moet echt niet meer naar dat programma bevallingsverhalen kijken hoor
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:hopen is goed toch! meer kun je idd niet doen nee, maar het gaat heus wel goed komen hoor. is het niet nu dan zeker binnekort
Dankje
ja ik hoop het ook voor iedereen hier! pfff ik moet echt niet meer naar dat programma bevallingsverhalen kijken hoor
Kijk ik eigenlijk nooit naar. Is het zo heftig? haha
Amber-- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: