Voor een kindje in 2011!
+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
YEAH HA!
Go happy
Go happy
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ik moest vanmorgen echt lachen om al die verhalen hier... Ik denk niet dat ik op mijn kop ga staan, kussen onder mijn kont ed. Ik zie wel hoe het loopt... Miss. als je al langer bezig bent, dat je dan dat soort dingen gaat doen ofzo :p
Ik zit vandaag een beetje vol met sollicitatiegesprekken, eerste gesprek vanmorgen ging lekker! En zo naar de tweede... Hoop zo dat er wat uitkomt en dat ik lekker verder kan.
Jelin: idd, mensen kijken niet verder dan hun neus lang is. Tegenwoordig kun je ook HBO opleidingen binnen de M. afronden als je dat zou willen, zijn er nog maar een paar zoals ik had begrepen, maar bied absoluut perspectief. Ik ben zelf niet erg horecagericht... Dus zou voor mij geen optie zijn, maar als ik zie hoe makkelijk het mijn vriend afgaat met een zijn goede inzet... Dan denk ik weleens miss. moet ik het niet meer in de Kinderopvang zoeken, maar meer in dit soort grotere bedrijven...
Reageer later uitgebreider, ga nu snel eten en door naar het volgende gesprek. Vanavond ook even zwemmen...
Ik zit vandaag een beetje vol met sollicitatiegesprekken, eerste gesprek vanmorgen ging lekker! En zo naar de tweede... Hoop zo dat er wat uitkomt en dat ik lekker verder kan.
Jelin: idd, mensen kijken niet verder dan hun neus lang is. Tegenwoordig kun je ook HBO opleidingen binnen de M. afronden als je dat zou willen, zijn er nog maar een paar zoals ik had begrepen, maar bied absoluut perspectief. Ik ben zelf niet erg horecagericht... Dus zou voor mij geen optie zijn, maar als ik zie hoe makkelijk het mijn vriend afgaat met een zijn goede inzet... Dan denk ik weleens miss. moet ik het niet meer in de Kinderopvang zoeken, maar meer in dit soort grotere bedrijven...
Reageer later uitgebreider, ga nu snel eten en door naar het volgende gesprek. Vanavond ook even zwemmen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Succes CC en hoop dat je aangenomen gaat worden!!
Ja je kan idd HBO-opleiding doen, maar die zijn allemaal gericht op management geloof ik. Heb zelf al een MBO-opleiding, maar in een andere richting. Ik was ook niet horeca gericht, ik was een rustige en stille meid, maar ben helemaal losgekomen daar en ben ook echt op mijn plek daar. Had dat nooit gedacht eigenlijk. Komt je vriend ook met die verhalen thuis dan?
Had gehoopt vanavond iets leuks te gaan doen met ons gezinnetje, maar mijn man heeft geen zin. Is te slecht weer.. Aargh.. Wilde naar de Tilburgse kermis, is toch dichtbij voor ons. Gaan we maar weer bankhangen vanavond.
Ja je kan idd HBO-opleiding doen, maar die zijn allemaal gericht op management geloof ik. Heb zelf al een MBO-opleiding, maar in een andere richting. Ik was ook niet horeca gericht, ik was een rustige en stille meid, maar ben helemaal losgekomen daar en ben ook echt op mijn plek daar. Had dat nooit gedacht eigenlijk. Komt je vriend ook met die verhalen thuis dan?
Had gehoopt vanavond iets leuks te gaan doen met ons gezinnetje, maar mijn man heeft geen zin. Is te slecht weer.. Aargh.. Wilde naar de Tilburgse kermis, is toch dichtbij voor ons. Gaan we maar weer bankhangen vanavond.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
smooch schreef:
@ Jazzlyn, is dat je echte naam? Die staat namelijk ook op mijn lijstje alleen anders geschreven
Nee, dit is de naam van 1 van mijn poezen. Vond het toen zon mooie naam voor een prinsesjes kat
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Pfff moet even bijkomen hoor van mijn gesprekje met de huisarts, jeetje...
Onwijs lief vrouwtje, was de eerste keer dat ik er heen ging in mijn nieuwe woonplaats. Ik dacht nog: ze zal me wel een aanstelster vinden omdat ik nu al aan de bel trek, maar integendeel zeg.
Het is waarschijnlijk een wonder dat ik de vorige keer binnen een jaar zwanger was... Ik heb net bloed laten prikken en als die uitslagen goed zijn, mag ik een progestageenkuurtje om te kijken of de boel dan op gang komt en zo niet dan mag ik over een paar maanden ook aan de bel trekken voor clomid. Echt super hoe serieus ze mee dacht en alles. Maar ik schrok wel een beetje van haar eerlijkheid. Ik dacht dat het gewoon echt even op gang moet komen, maar ze gaf al aan omdat het de vorige keer ook niet zo makkelijk ging de oorzaak wellicht toch iets dieper ligt...
Onwijs lief vrouwtje, was de eerste keer dat ik er heen ging in mijn nieuwe woonplaats. Ik dacht nog: ze zal me wel een aanstelster vinden omdat ik nu al aan de bel trek, maar integendeel zeg.
Het is waarschijnlijk een wonder dat ik de vorige keer binnen een jaar zwanger was... Ik heb net bloed laten prikken en als die uitslagen goed zijn, mag ik een progestageenkuurtje om te kijken of de boel dan op gang komt en zo niet dan mag ik over een paar maanden ook aan de bel trekken voor clomid. Echt super hoe serieus ze mee dacht en alles. Maar ik schrok wel een beetje van haar eerlijkheid. Ik dacht dat het gewoon echt even op gang moet komen, maar ze gaf al aan omdat het de vorige keer ook niet zo makkelijk ging de oorzaak wellicht toch iets dieper ligt...
Gast- Gast
Kan begrijpen dat je even moet bijkomen! Maar wat fijn dat ze je zo serieus neemt!
Lejow- Lady Post-a-lot
Jetje schreef:Pfff moet even bijkomen hoor van mijn gesprekje met de huisarts, jeetje...
Fijn dat je huisarts je serieus nam. Ik hoop dat de uitslagen goed zijn en dat je snel aan dat kuurtje kan beginnen en hopelijk komt het dan allemaal op gang!!
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jetje: wat vervelend zeg allemaal! Kan me voorstellen dat je even bij moet komen. Ik denk dat ik een heel stuk voorafgaand hiervan heb gemist.. Zal eens kijken of ik wat terug kan lezen in deze topic.
Jelin: Ja mijn vriend komt vrijwel altijd met positieve verhalen thuis, hij had de baan aangenomen omdat zijn contract elders niet werd verlengd door de crisis, het was een tijdelijke oplossing. Maar uiteindelijk heeft hij het zo naar zijn zin en zien de managers en kantoor zoveel in hem dat hij lekker verder kan.
Wbt mijn sollicitaties, het loopt allemaal even niet zoals ik wil... Er worden weinig 32 uurs contracten gegeven en ik heb per 16 aug. 24 op contract. Ontzettend vervelend allemaal en het levert behoorlijk wat stress op. Ik moet alleen wel positief blijven anders kom ik nooit ergens...
Lejow: heb je je auto al?
Jelin: Ja mijn vriend komt vrijwel altijd met positieve verhalen thuis, hij had de baan aangenomen omdat zijn contract elders niet werd verlengd door de crisis, het was een tijdelijke oplossing. Maar uiteindelijk heeft hij het zo naar zijn zin en zien de managers en kantoor zoveel in hem dat hij lekker verder kan.
Wbt mijn sollicitaties, het loopt allemaal even niet zoals ik wil... Er worden weinig 32 uurs contracten gegeven en ik heb per 16 aug. 24 op contract. Ontzettend vervelend allemaal en het levert behoorlijk wat stress op. Ik moet alleen wel positief blijven anders kom ik nooit ergens...
Lejow: heb je je auto al?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje Jetje, das niet niks. Wel fijn dat ze je serieus neemt, dat wel.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
NOG 2 NACHTJEEEEEEEEEEEEEEEEES
(geld was wel binnen bij de dealer, weer een zorg minder)
(geld was wel binnen bij de dealer, weer een zorg minder)
Lejow- Lady Post-a-lot
Dank jullie wel! Was inderdaad even schrikken, maar vooralsnog ga ik er maar van uit dat het goedkomt als ik de medicijnen gebruikt heb...
Lejow: oeh spannend. Wat voor auto is het?
Chococupcake: nee je hebt waarschijnlijk niks gemist hoor. Ik dacht: ik ga even bellen kijken wat ze zeggen. Ik ben 1 keer ongesteld geweest in 4 maanden nu. De vorige keer toen ik zwanger was, heeft het ook 4 maanden geduurd voor ik ongesteld werd en toen was ik na 5 rondes zwanger. Ik mocht meteen langskomen en dit was het resultaat . Balen joh van je werk en sollicitaties. Is altijd vervelend!
Lejow: oeh spannend. Wat voor auto is het?
Chococupcake: nee je hebt waarschijnlijk niks gemist hoor. Ik dacht: ik ga even bellen kijken wat ze zeggen. Ik ben 1 keer ongesteld geweest in 4 maanden nu. De vorige keer toen ik zwanger was, heeft het ook 4 maanden geduurd voor ik ongesteld werd en toen was ik na 5 rondes zwanger. Ik mocht meteen langskomen en dit was het resultaat . Balen joh van je werk en sollicitaties. Is altijd vervelend!
Gast- Gast
Seat Ibiza ST
Lejow- Lady Post-a-lot
Hallo Meiden,
@ Chococupcake, Was je op zoek naar een nieuwe baan dan? Of heb je een baan aangeboden gekregen per 16 aug voor 24 uur?
@ Jelin, ga je nog wat doen vanavond? Zo'n slecht weer is het vandaag toch niet?
@ Jetje, wat fijn dat je zo serieus genomen wordt door de huisarts.
@ Lejow, bijna en de auto is er, leuk hoor!!!
@ All, hier alles goed. Morgen lekker een dagje vrij!
@ Chococupcake, Was je op zoek naar een nieuwe baan dan? Of heb je een baan aangeboden gekregen per 16 aug voor 24 uur?
@ Jelin, ga je nog wat doen vanavond? Zo'n slecht weer is het vandaag toch niet?
@ Jetje, wat fijn dat je zo serieus genomen wordt door de huisarts.
@ Lejow, bijna en de auto is er, leuk hoor!!!
@ All, hier alles goed. Morgen lekker een dagje vrij!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Jetje, balen zeg is toch niet heel erg leuk nieuws. Maar wel fijn dat ze zo goed geluisterd heeft en dadelijk weet je toch al wat meer!
Lejow, spannend nu duurt het niet lang meer
Amber, heerlijk vrij morgen ik ook en ga de Ikea leeg kopen
Vandaag ovulatietesten gekocht. En er een gebruikt en die was duidelijk negatief. Dus we zullen zien of er 1 positief gaat worden komende tijd.
Vandaag ovulatietesten gekocht. En er een gebruikt en die was duidelijk negatief. Dus we zullen zien of er 1 positief gaat worden komende tijd.
Gast- Gast
Puggle schreef:Jetje, balen zeg is toch niet heel erg leuk nieuws. Maar wel fijn dat ze zo goed geluisterd heeft en dadelijk weet je toch al wat meer!
Leuk, wat ga je allemaal kopen?
Ben benieuwd wat de ovulatietesten aan geven, hoeveelste dag van je cyclus zit je nu?
Amber-- Ratel
We gaan het huis een beetje pimpen. Nieuwe handgrepen voor de keuken. Spullen voor in de badkamer en nieuwe gordijnen in de slaapkamer! Helemaal zin in
Ja ik ben ook benieuwd of ik een ei heb en de test dus duidelijk is. Ik zit nu op dag 11 dus logisch dat hij negatief was.
Ja ik ben ook benieuwd of ik een ei heb en de test dus duidelijk is. Ik zit nu op dag 11 dus logisch dat hij negatief was.
Gast- Gast
Puggle schreef:We gaan het huis een beetje pimpen. Nieuwe handgrepen voor de keuken. Spullen voor in de badkamer en nieuwe gordijnen in de slaapkamer! Helemaal zin in
Klinkt erg leuk!!
Ja zou kunnen dat net positief als je korte cyclus hebt, maar vaak pas wat later.
Amber-- Ratel
Wat ik me nou afvraag als je ovu testen gebruikt he.
Die geven de dag aan dat je vruchtbaar bent.
- Is dit dan echt 1 dag, of zijn het er meerdere?
- Moet je elke dag dan zo'n test doen (kost een godsvermogen?). Want stel dat je op dag 11 test en je hebt nog geen ovulatie, moet je dat op dag 12...13...14.. enz weer doen. Want als je op dag 14 alleen zou testen, ben je misschien al te laat.
- Als de test positief is, wat houdt dat dan in? Hoe lang ben je dan vruchtbaar? Moet je dan gelijk boven op elkaar duiken of??
- Moet je elke dag dan zo'n test doen (kost een godsvermogen?). Want stel dat je op dag 11 test en je hebt nog geen ovulatie, moet je dat op dag 12...13...14.. enz weer doen. Want als je op dag 14 alleen zou testen, ben je misschien al te laat.
- Als de test positief is, wat houdt dat dan in? Hoe lang ben je dan vruchtbaar? Moet je dan gelijk boven op elkaar duiken of??
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Wat ik me nou afvraag als je ovu testen gebruikt he.
Op het moment dat de test postitief is springt je ei ongeveer met 24-36 uur.
Je moet elke dag een test doen rondom de dagen waarin je ongeveer verwacht je eisprong te hebben, of wanneer je hem zou kunnen hebben. Als je een test van de clearblue hebt met zo'n smiley dan is die pas echt positief als dat gezichtje komt. Test je met een ovulatietest met streepjes dan moet de teststreep net zo donker of donkerder zijn dan de controlestreep!
Amber-- Ratel
Ik had het niet beter kunnen zeggen amber
Het is alleen wel zo lejow dat als je net als jou zo regelmatig bent iedere keer ovulatietesten wel een beetje onnodig zijn. Is meer voor als je helemaal niet weet hoe het zit.
Het is alleen wel zo lejow dat als je net als jou zo regelmatig bent iedere keer ovulatietesten wel een beetje onnodig zijn. Is meer voor als je helemaal niet weet hoe het zit.
Gast- Gast
Puggle schreef:Ik had het niet beter kunnen zeggen amber
En daar heb jij weer helemaal gelijk in puggle
Vandaar dat ik ze ook niet gebruik!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:Ik had het niet beter kunnen zeggen amber
Hihi wat vullen we elkaar toch mooi aan
Ga jij morgen wat doen?
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:Ik had het niet beter kunnen zeggen amber
Hihi wat vullen we elkaar toch mooi aan
Ga jij morgen wat doen?
Inderdaad
's ochtends even wat schoonmaken in huis en 's middags even de stad in of wandelen in het bos met mijn mams. Ligt een beetje aan het weer!
Amber-- Ratel
Puggle schreef:Ik had het niet beter kunnen zeggen amber
*breekt even in* bij onregelmatige cyclus zijn ovu testen ook niet alles weet ik uit ervaring... Ik had toen bijv een positieve test en daarna weer negatief, dacht ik oh mijn ei is geweest... Had ik een paar dagen later weer een positieve test..
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Puggle schreef:Ik had het niet beter kunnen zeggen amber
*breekt even in* bij onregelmatige cyclus zijn ovu testen ook niet alles weet ik uit ervaring... Ik had toen bijv een positieve test en daarna weer negatief, dacht ik oh mijn ei is geweest... Had ik een paar dagen later weer een positieve test..
Ja dat is ook zo, het blijft lastig! Ik zie dat jij ook weer ongesteld bent geworden. Hoe gaat het nu met je?
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: