Voor een kindje in 2011!
+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Pippa schreef:Was gewoon nieuwsgierigheid hoor!We kletsen er veel over samen
Haha, is toch juist leuk
Zo begon het bij ons ook.. Veel praten, hoe we het zouden willen doen enz enz
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Pippa schreef:Was gewoon nieuwsgierigheid hoor!We kletsen er veel over samen
Haha, is toch juist leuk
Zo begon het bij ons ook.. Veel praten, hoe we het zouden willen doen enz enz
Ja, erg leuk! Ik krijg er alleen (nog meer) kriebels. We zijn er wel uit wat we eerst nog op de planning hebben. Gisteren in bed lagen we samen te fantaseren, en het is wel fijn om er dan over te praten en te weten dat we er hetzelfde over denken. En dat het dan wel niet nu gelijk is, maar dat het ook niet nog járen zal gaan duren.
Gast- Gast
Dat is zooooooooo fijn!
Dat vind ik echt de leukste gesprekken. Het samen hebben over de toekomst, en tot de conclusie komen dat je op dezelfde lijn zit, dat is zo leuk!
Dat vind ik echt de leukste gesprekken. Het samen hebben over de toekomst, en tot de conclusie komen dat je op dezelfde lijn zit, dat is zo leuk!
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat hadden wij met onze auto
Huisje kopen, toen werd de auto in de prak gereden, nieuwe auto, en dan er voor gaan!
En mijn pil was op toen we de auto besteld hadden, dus toen zijn we er voor gegaan
Huisje kopen, toen werd de auto in de prak gereden, nieuwe auto, en dan er voor gaan!
En mijn pil was op toen we de auto besteld hadden, dus toen zijn we er voor gegaan
Lejow- Lady Post-a-lot
@ sannenwhs.. Ik werk bij de grote gele M. En ik ben na 5 dagen de pil slikken gestopt en had vorige week een lichte bloeding. Dus ik ga er vanuit dat mijn cyclus opnieuw is begonnen, maar dat weet ik dus niet zeker. Nu zit ik dan op dag 6, maar hou het eigenlijk niet zo bij. Heb ff mijn kalender erbij gepakt.
@ Pippa.. Nee ik ben er nu niet extra mee bezig. Het is gewoon fijn om je verhaal kwijt te kunnen en je teleurstelling te delen. We zitten immers allemaal in hetzelfde schuitje. Wij hebben echt zoiets van we zien het wel. En heb ook nog een dochter rond lopen, die al genoeg aandacht vraagt haha...
@ Happy.. veel plezier de komende dagen..
@ SE.. Balen dat je zo misselijk bent, maar ik wil niet meedoen aan het slechte humeur ..
@ Pippa.. Nee ik ben er nu niet extra mee bezig. Het is gewoon fijn om je verhaal kwijt te kunnen en je teleurstelling te delen. We zitten immers allemaal in hetzelfde schuitje. Wij hebben echt zoiets van we zien het wel. En heb ook nog een dochter rond lopen, die al genoeg aandacht vraagt haha...
@ Happy.. veel plezier de komende dagen..
@ SE.. Balen dat je zo misselijk bent, maar ik wil niet meedoen aan het slechte humeur ..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Pippa: heerlijk om erover te praten en te kunnen fantaseren... Hier gisteravond ook nog even gedaan...
Toevallig kregen wij drie jaar geleden als een soort van hint van schoonmams het boek baby's wil is wet. Nou had ik dat boek ergens neergegooid, omdat het toen nog niet van toepassing was en we interesseerden ons er ook echt niet voor... Totdat ik laatst ging opruimen en het vond, gisteravond vertelde mijn vriend heel schattig dat hij al bij blz. 35 was... Later in bed pakte hij het boek er nog eens bij en ging verder met lezen...
Ik wil vooral niet dat weer moeten, omdat je vruchtbaar bent... Natuurlijk weet ik wel wanneer ik de meeste kans heb, maar ik ga niet alles ervoor omplannen hoor. We zien het wel... Hier zijn er ook nog wat dingen die moeten gebeuren, daar zijn we nu al druk mee bezig... Nieuwe auto zouden we ook wel willen, maar of dat nou het belangrijkste is voor ons... Niet echt... Dan maar zo nu en dan een tweede hands auto die een paar jaartjes rijd...
Ik denk dat het ook net is waar je prioriteiten liggen. Ondertussne zijn we qua financieen redelijk vooruitgegaan, is alleen jammer dat mijn baan op dit moment echt niet is wat het moet zijn. Dus van de week flink wat gesprekken in de hoop dat ik lekker ergens anders kan starten. Mijn vriend werkt trouwens ook bij de grote gele M Jelin. Hij is nu het traject ingegaan om restaurantmanager te worden...
Toevallig kregen wij drie jaar geleden als een soort van hint van schoonmams het boek baby's wil is wet. Nou had ik dat boek ergens neergegooid, omdat het toen nog niet van toepassing was en we interesseerden ons er ook echt niet voor... Totdat ik laatst ging opruimen en het vond, gisteravond vertelde mijn vriend heel schattig dat hij al bij blz. 35 was... Later in bed pakte hij het boek er nog eens bij en ging verder met lezen...
Ik wil vooral niet dat weer moeten, omdat je vruchtbaar bent... Natuurlijk weet ik wel wanneer ik de meeste kans heb, maar ik ga niet alles ervoor omplannen hoor. We zien het wel... Hier zijn er ook nog wat dingen die moeten gebeuren, daar zijn we nu al druk mee bezig... Nieuwe auto zouden we ook wel willen, maar of dat nou het belangrijkste is voor ons... Niet echt... Dan maar zo nu en dan een tweede hands auto die een paar jaartjes rijd...
Ik denk dat het ook net is waar je prioriteiten liggen. Ondertussne zijn we qua financieen redelijk vooruitgegaan, is alleen jammer dat mijn baan op dit moment echt niet is wat het moet zijn. Dus van de week flink wat gesprekken in de hoop dat ik lekker ergens anders kan starten. Mijn vriend werkt trouwens ook bij de grote gele M Jelin. Hij is nu het traject ingegaan om restaurantmanager te worden...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dat bij ons nog wel eens lastig.
Ik ben degene die het meeste salaris binnen brengt, dus als ik minder ga werken komt er wel best een stuk minder binnen.
Gelukkig is mijn vriend nog jong en gaat hij de komende jaren snel omhoog in salaris, zodat we dat gaat aardig opvullen!
Ik ben degene die het meeste salaris binnen brengt, dus als ik minder ga werken komt er wel best een stuk minder binnen.
Gelukkig is mijn vriend nog jong en gaat hij de komende jaren snel omhoog in salaris, zodat we dat gaat aardig opvullen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Hmm... ja dat lijkt me ook vrij lastig, hier is het andersom, mijn vriend is 25 en stijgt behoorlijk in loon op dit moment. Na dit traject wilt hij de trainingskant op binnen de grote gele M. Daar liggen de salarissen ook weer hoger. Hij heeft nu binnen 2 jaar dit aanbod gehad en slaat een aantal stappen over, een spannende maar leerzame tijd.
Hebben jullie al bedacht hoe jullie het eventueel gaan doen met Kinderopvang?
Ik ben even weg, moet even 2 uurtjes werken, op therapeutische basis... Vanavond even wat drinken bij een vriendin dus ben er morgen weer wslijk
Hebben jullie al bedacht hoe jullie het eventueel gaan doen met Kinderopvang?
Ik ben even weg, moet even 2 uurtjes werken, op therapeutische basis... Vanavond even wat drinken bij een vriendin dus ben er morgen weer wslijk
CCC- Ratel
Ok, hopen dat het leuk is op je werk CC!
Ik ben hier degene die 25 is haha, mijn vriend is 21. En is verkoper, dus heeft en zijn leeftijd en zijn functie tegen... Gelukkig heeft hij het heel erg naar zijn zin en ziet het er in de toekomst wel naar uit dat er doorgroeikansen komen, dus dat is voor hem ook leuk!
Ik werk in het onderwijs.
Ik wil als het zo ver is 3 dagen gaan werken, woe, do en vr. Mijn vriend zijn vaste vrije dag is donderdag, dus dat zou een pappa dag worden. En dan wo en vr eventueel naar de kinderopvang!
Al grapte een collega voor de vakantie dat ze misschien ook wel op zou willen passen, dat zou ik ook wel leuk vinden.
Ik ben hier degene die 25 is haha, mijn vriend is 21. En is verkoper, dus heeft en zijn leeftijd en zijn functie tegen... Gelukkig heeft hij het heel erg naar zijn zin en ziet het er in de toekomst wel naar uit dat er doorgroeikansen komen, dus dat is voor hem ook leuk!
Ik wil als het zo ver is 3 dagen gaan werken, woe, do en vr. Mijn vriend zijn vaste vrije dag is donderdag, dus dat zou een pappa dag worden. En dan wo en vr eventueel naar de kinderopvang!
Al grapte een collega voor de vakantie dat ze misschien ook wel op zou willen passen, dat zou ik ook wel leuk vinden.
Lejow- Lady Post-a-lot
@ Chococupcake.. Leuk dat je man ook de grote gele M werkt en dat ie hoger op kan komen. En is idd spannend. Ik heb zelf de functie van c.rewtrainer sinds een half jaar en dat gaat super. Ik weet ook dat zwangerschappen geen probleem zijn, afgelopen jaar 3 vrouwen bevallen van hun kindje en zijn allemaal weer terug.
Ik werk in de avonden en mijn man overdag, wij hebben geen oppas nodig. Maar als je zwanger bent, zo snel mogelijk je kindje bij een kdv opgeven. Vaak zijn er vaak lange wachtrijen.
En ik werk 35 uur en mijn man 38 uur en we verdienen allebei niet zo veel. Maar we redden het prima zo. Wel een hele moeilijke tijd achter de rug qua financiën en de baan van mijn man.
Ik werk in de avonden en mijn man overdag, wij hebben geen oppas nodig. Maar als je zwanger bent, zo snel mogelijk je kindje bij een kdv opgeven. Vaak zijn er vaak lange wachtrijen.
En ik werk 35 uur en mijn man 38 uur en we verdienen allebei niet zo veel. Maar we redden het prima zo. Wel een hele moeilijke tijd achter de rug qua financiën en de baan van mijn man.
Jelin- Kletskop
Lejow schreef:Ok, hopen dat het leuk is op je werk CC!
Das de omgekeerde wereld haha... Lekker zo'n jonge vent
Ik ben overigens ook 25 jaar en mijn man is 29 jaar.
Jelin- Kletskop
Jelin, gaan jullie voor een tweede kindje ? Wat leuk zeg, ik weet dat je er een tijd op hebt moeten wachten. Fijn dat je man nu ook 'om' is, veel succes
Gast- Gast
Zo hé, wat hebben jullie veel gekletst vandaag...
CC welkom
Koffieleut fijn dat het wat beter gaat met je mams
Ok, toen wist ik het al niet meer...
Pippa, ja, ik ben er veel mee bezig, maar dat komt meer door de medicijnen, doktersbezoeken en mijn nieuwe neefje dan door dit topic denk ik
CC welkom
Koffieleut fijn dat het wat beter gaat met je mams
Ok, toen wist ik het al niet meer...
Pippa, ja, ik ben er veel mee bezig, maar dat komt meer door de medicijnen, doktersbezoeken en mijn nieuwe neefje dan door dit topic denk ik
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Laatst aangepast door S@nneke op ma 25 jul 2011 - 5:37; in totaal 1 keer bewerkt
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Hey hallo, ik ben het sanne.nwhs. ik heb even mijn naam veranderd, maar ik ben dezelfde S@nne
S@nneke- Fluisteraar
Hoi Sanne!!
Muppetje- Ratel
Jelin, nou dan zijn we wel ongeveer tegelijk gestopt, spannend. Aha, bij de grote gele M, hmmmm
Pippa, Ik denk dat ik er door het forum wel meer mee bezig ben, maar ik kan er (behalve met mijn vriend) er met niemand over praten, dus ik vind het wel heel fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen. En een nog groter voordeel vind ik dat ik er heel veel over leer en zo hopelijk mijn lichamelijke kwaaltjes kan verklaren.
Lejow, dat heb ik ook. Ik verdien een stukkie meer dan mijn vriend en mijn vriend zal niet meer verder stijgen in salaris. Maar hij vind zijn werk ontzettend leuk. Eigenlijk kan hij straks beter minder gaan werken, maar het liefst zou ik minder willen gaan werken…
Pippa, Ik denk dat ik er door het forum wel meer mee bezig ben, maar ik kan er (behalve met mijn vriend) er met niemand over praten, dus ik vind het wel heel fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen. En een nog groter voordeel vind ik dat ik er heel veel over leer en zo hopelijk mijn lichamelijke kwaaltjes kan verklaren.
Lejow, dat heb ik ook. Ik verdien een stukkie meer dan mijn vriend en mijn vriend zal niet meer verder stijgen in salaris. Maar hij vind zijn werk ontzettend leuk. Eigenlijk kan hij straks beter minder gaan werken, maar het liefst zou ik minder willen gaan werken…
S@nneke- Fluisteraar
Zo. ben ik weer even, net gewerkt... Ging toch niet helemaal zoals was afgesproken en zoals ik het verwacht had... Nu knallende koppijn, dus donderdag maar eens bespreken.
Ik werk zelf in de kinderopvang, en mijn vriend dus in de horeca. We moeten het er nog even over hebben hoe we het precies gaan inrichten wbt opvang, maar onze voorkeur gaat uit dat mijn vriend een paar avonden blijft werken zoals nu en ik overdag, de rest zullen we dan met schoonouders of eventuele kinderopvang regelen.
Ik ben dus 27 en mijn vriend 25... Dus dan val ik ook in de omgekeerde wereld :p
Ik ben dus nu veel aan het nadenken over de praktische zaken, ik wil nl. niet straks achter de feiten aanlopen en wil wel dat het een weloverwogen keuze is van ons. Ik zie teveel bij mij op het werk dat ouders even kinderen hebben genomen en een beetje vergeten wat er allemaal bij komt kijken...
Jelin: leuk dat het je bevalt bij de M. ze hebben zeker doorgroeimogelijkheden en het bedrijf zit echt goed in elkaar qua trainingen en coaching. Ik hoor vaak negatieve reacties als ze horen dat mijn vriend daar werkt, maar hij heeft het echt heel goed.
Lejow: spannend je nieuwe auto! Wat voor auto is het geworden? Salaris optijd binnen voor de betaling vandaag?
Muppetje: hoelang ben je al bezig zwanger te worden als ik vragen mag?
Ik werk zelf in de kinderopvang, en mijn vriend dus in de horeca. We moeten het er nog even over hebben hoe we het precies gaan inrichten wbt opvang, maar onze voorkeur gaat uit dat mijn vriend een paar avonden blijft werken zoals nu en ik overdag, de rest zullen we dan met schoonouders of eventuele kinderopvang regelen.
Ik ben dus 27 en mijn vriend 25... Dus dan val ik ook in de omgekeerde wereld :p
Ik ben dus nu veel aan het nadenken over de praktische zaken, ik wil nl. niet straks achter de feiten aanlopen en wil wel dat het een weloverwogen keuze is van ons. Ik zie teveel bij mij op het werk dat ouders even kinderen hebben genomen en een beetje vergeten wat er allemaal bij komt kijken...
Jelin: leuk dat het je bevalt bij de M. ze hebben zeker doorgroeimogelijkheden en het bedrijf zit echt goed in elkaar qua trainingen en coaching. Ik hoor vaak negatieve reacties als ze horen dat mijn vriend daar werkt, maar hij heeft het echt heel goed.
Lejow: spannend je nieuwe auto! Wat voor auto is het geworden? Salaris optijd binnen voor de betaling vandaag?
Muppetje: hoelang ben je al bezig zwanger te worden als ik vragen mag?
CCC- Ratel
CC, vanaf november vorig jaar. Nog niet heel superlang dus. Maar in die tijd ben ik maar drie keer ongesteld geweest, laatste keer op 6 maart.
Muppetje- Ratel
De grote gele M...
Zucht, ik vind het echt zooooo stom dat ze geen breng service hebben!!!!
Gast- Gast
Hazeltje schreef:De grote gele M...
Dat zou echt zooooooo slecht voor mij zijn...
Muppetje- Ratel
S@nneke schreef:Jelin, nou dan zijn we wel ongeveer tegelijk gestopt, spannend. Aha, bij de grote gele M, hmmmm
Ja, alleen wil hij niet minder werken en ik wel whahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Muppetje schreef:Hazeltje schreef:De grote gele M...
Dat zou echt zooooooo slecht voor mij zijn...
Haha, ja voor mij ook hoor.
Mijn man werkt tegenwoordig `s avonds.
En H. ligt natuurlijk gewoon in bed.
En ik heb zovaak zin in de Mac!!
Oooh, het water loopt me dan al in de mond.
En dan moet ik mijn trek stillen met iets waar ik helemaal geen zin in heb.
Dat valt dan zooooo tegen!
Gast- Gast
Haha thuis breng service van de gele m, dat zou voor veel mensen heel slecht zijn denk ik
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: