Voor een kindje in 2011!
+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Hi meiden,
Heb wel meegelezen, maar had geen tijd om uitgebreid te reageren.
Hoe is het hier?
Meiden die (veel te) lang overtijd lopen, doen jullie ook regelmatig nog een test of niet?
Ik zit inmiddels alweer over de 7 weken heen. Helaas schiet het hier dus ook weer niet op...
Hoe is het hier?
Meiden die (veel te) lang overtijd lopen, doen jullie ook regelmatig nog een test of niet?
Ik zit inmiddels alweer over de 7 weken heen. Helaas schiet het hier dus ook weer niet op...
Gast- Gast
Vervelend Jetje. Ik testte wel regelmatig ja, totdat ik naar de dokter ging, toen heb ik het losgelaten...Jetje schreef:Hi meiden,
Hoe is het hier?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo Meiden,
@ Puggle, tja voel wel weer van alles, maar probeer het van me af te zetten en er niet mee bezig te zijn. Want heb wel vaker wat gevoeld en toen werd ik ook gewoon ongesteld. Dus we wachten gewoon rustig af haha.
Kan me voorstellen dat het vreemd is opeens die buikpijn, ben je streng op dieet? haha!
@ Jetje, leuk weer wat van je te lezen. Balen dat bij jou ook de menstruatie niet wil komen.
@ Puggle, tja voel wel weer van alles, maar probeer het van me af te zetten en er niet mee bezig te zijn. Want heb wel vaker wat gevoeld en toen werd ik ook gewoon ongesteld. Dus we wachten gewoon rustig af haha.
Kan me voorstellen dat het vreemd is opeens die buikpijn, ben je streng op dieet? haha!
@ Jetje, leuk weer wat van je te lezen. Balen dat bij jou ook de menstruatie niet wil komen.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik zou ook werk streng op dieet moeten eigenlijk, wil graag 5-7 kilo kwijt.maar het lukt me gewoon echt niet
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ik zou ook werk streng op dieet moeten eigenlijk, wil graag 5-7 kilo kwijt.maar het lukt me gewoon echt niet
Stuur je eetpatroon is via PM (als je wil) kan ik er even naar kijken. Misschien kan ik er nog iets in aanpassen. Ik werk ja als diëtist.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Ik zou ook werk streng op dieet moeten eigenlijk, wil graag 5-7 kilo kwijt.maar het lukt me gewoon echt niet
Stuur je eetpatroon is via PM (als je wil) kan ik er even naar kijken. Misschien kan ik er nog iets in aanpassen. Ik werk ja als diëtist.
Oh das lief, dat durfde ik eigenlijk niet te vragen
Weet niet of t vanaf lukt, maar ga ik zeker doen!
Muppetje- Ratel
Amber, gewoon afwachten dan maar! Het is je heel erg gegund hoor! Ja ik ben nu 9 kilo kwijt en zou er nu nog zo"n 6 a 7 moeten. Dus ja pittig maar het gaat goed.
Muppetje, ja is het bij jou ook nodig? Het is idd heel lastig hoor.
Jetje, wat balen dat je ook al weer zo lang over tijd loopt! In het begin testte ik nog wel maar daar ben ik snel mee gestopt.
Muppetje, ja is het bij jou ook nodig? Het is idd heel lastig hoor.
Jetje, wat balen dat je ook al weer zo lang over tijd loopt! In het begin testte ik nog wel maar daar ben ik snel mee gestopt.
Gast- Gast
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Ik zou ook werk streng op dieet moeten eigenlijk, wil graag 5-7 kilo kwijt.maar het lukt me gewoon echt niet
Oh das lief, dat durfde ik eigenlijk niet te vragen
Weet niet of t vanaf lukt, maar ga ik zeker doen!
haha tuurlijk mag je dat vragen, ik zie je lijstje wel een keer verschijnen!
@ Puggle, netjes hoor al 9 kg!! als je tips nodig hebt hoor ik het wel!
Amber-- Ratel
Puggle schreef:Dat is lief van je! Ik dacht trouwens dat je ander werk deed
haha echt!? wat dacht je dan dat ik deed?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:Dat is lief van je! Ik dacht trouwens dat je ander werk deed
Iets met een kinderdagverblijf, maar hoe ik daar nu bij kom geen idee
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:Dat is lief van je! Ik dacht trouwens dat je ander werk deed
Iets met een kinderdagverblijf, maar hoe ik daar nu bij kom geen idee
haha geen idee hoe je daar bij komt. Parels werkt in een kinderdagverblijf, misschien vergis je je daarmee.
Maar Puggle ik werk dus als diëtist!
Amber-- Ratel
In principe hoeft het niet, mijn BMI is nog gewoon goed, maar ik wil gewoon graag wat kilootjes kwijt....
Muppetje- Ratel
Ik denk dat het trouwens meer is dat ik de discipline niet heb hoor. Zo slecht eet ik denk ik niet eens, ik hou alleen zo van chips
Maar van de week is de knop om gegaan en ben ik daarmee gestopt, hopelijk gaat dat al wat helpen....
Maar van de week is de knop om gegaan en ben ik daarmee gestopt, hopelijk gaat dat al wat helpen....
Muppetje- Ratel
Lijkt me leuk me leuk werk! Ben je zelf dan ook echt van alleen maar gezond eten en letten op de lijn?
Ja muppet chips is idd heel lekker, helaad mag ik het niet echt van mezelf eten "zucht"
Ja muppet chips is idd heel lekker, helaad mag ik het niet echt van mezelf eten "zucht"
Gast- Gast
Puggle schreef:Lijkt me leuk me leuk werk! Ben je zelf dan ook echt van alleen maar gezond eten en letten op de lijn?
Nou.... haha! Nee valt eigenlijk mee. Is wel grappig als je bij ons op kantoor komt zijn de snoeppotten altijd gevuld haha. En dat ik gezond eet, ja probeer het wel maar het kan veel beter.
Ook heb ik zelf nu iets overgewicht en krijg het met geen mogelijkheid eraf. (ik heb altijd al moeite gehad om op gewicht te blijven, met veel moeite lukte dat net). Maar ben sinds mijn 2 miskramen 3 kilo aangekomen en die krijg ik er helaas niet meer af.
Amber-- Ratel
Mijn BMI zit nu mooi in het groen Ik ben de laatste 8 maanden ongeveer 6 kilo afgevallen.. En dat alles door het kopen van de auto hahaha. We hadden ineens 'geen geld' meer voor ff de mac, een zak chips, chocola enz.. Het vloog er vanaf
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
afvallen... pfff... wat een kriem. Ik ben vorig jaar door stress 4 kilo afegevallen, dat ging echt heel makkelijk. nu is het weer terug Ik zou er nog wel 3 kilo ofzo afwillen, maar dat is niet zo veel. Na de vakantie ga ik weer een poging doen.
puggle, knap hoor dat je al zo veel bent afgevallen.
amber, wat handig een diëtiste bij het forum
puggle, knap hoor dat je al zo veel bent afgevallen.
amber, wat handig een diëtiste bij het forum
sannenwhs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 38
Punten : 38
Registratiedatum : 01-06-11
Haha Lejow, dat is een handige manier!! Mooi hoor dat je zoveel bent afgevallen!
@ Sanne, haha inderdaad handig
@ Sanne, haha inderdaad handig
Amber-- Ratel
Lejow, knap hoor! Nu maar hopen dat als je auto er straks is je niet weer aankomt omdat he weer wel lekker dingen kan halen en kopen
Sanne, ik moet er wel echt heel veel voor doen hoor. Weinig en goed eten en heel veel sporten!
Amber, balen van die 3 kilo maar als het echt niet word het lastig. Maar het valt misschien niet heel erg op?
Wij gaan zo lekker naar de bios jullie nog plannen?
Sanne, ik moet er wel echt heel veel voor doen hoor. Weinig en goed eten en heel veel sporten!
Amber, balen van die 3 kilo maar als het echt niet word het lastig. Maar het valt misschien niet heel erg op?
Gast- Gast
Puggle schreef:Lejow, knap hoor! Nu maar hopen dat als je auto er straks is je niet weer aankomt omdat he weer wel lekker dingen kan halen en kopen
Ja vind het zelf wel opvallen, en het is ook allemaal op mijn buik gaan zitten. Maar ja het is niet anders..
Veel plezier bij de bios, welke film ga je naartoe?
Wij hebben geen plannen.. blijven gewoon thuis.
Amber-- Ratel
hoe gaat het met je amber? ik zie dat je alweer bijna kunt gaan testen, hoe voel je je erbij ?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
puggle, misschien kwam het sarcastisch over, maar ik vind het echt heel knap van je. Wat vervelend dat je er zoveel moeite voor moet doen. des te meer respect dat je het volhoudt. Ik heb denk ik die discipline helemaal niet.
sannenwhs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 38
Punten : 38
Registratiedatum : 01-06-11
joyce0606 schreef:hoe gaat het met je amber? ik zie dat je alweer bijna kunt gaan testen, hoe voel je je erbij ?
He Joyce, lief dat je het vraagt! Voel me wisselend. Vind het vooral erg spannend en hoop gewoon heel erg dat het gelukt is. Nog een paar dagen wachten.
Hoe is het met jou? Voel je je weer wat beter? Het is niet niks wat er allemaal met je gebeurd is.
Amber-- Ratel
sannenwhs schreef:puggle, misschien kwam het sarcastisch over, maar ik vind het echt heel knap van je. Wat vervelend dat je er zoveel moeite voor moet doen. des te meer respect dat je het volhoudt. Ik heb denk ik die discipline helemaal niet.
Het kwam zeker niet sarcastisch over hoor, dacht je dat ik dat dacht? Ja als je iets echt wil is hetveven aanpoten haha.
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: