Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 35 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Happy ma 25 jul 2011 - 7:18

Dames even domme vraag hoor Embarassed Ik las laatst ergens dat als een man om de dag een zaadlozing heeft de kans dat er goede zwemmers in zitten groter is dan dat je iedere dag sex hebt. Is dat zo? Ik had vanmiddag wat slijm en 2 uur daarna steekjes onderin mijn buik..Maar mn ticker geeft aan dat ik morgen mn ei heb, niet dat die het precies heeft! Ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn, maar hoop wel dat het snel een keer raak mag zijn Embarassed Embarassed Vanaf wanneer kunnen we het beste lief zijn voor elkaar? Wink Embarassed ppff stom om dit zo neer te zetten zeg..

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 7:23

Ja, om de dag is inderdaad het beste, dan kan de zaad productie weer op gang komen. Anders worden de hoeveelheid zaadjes in het euhmm 'kwakje' minder hahaha.
Maar je kunt het best vanavond gezellig hebben, en dan overmorgen weer hoor!
Weet niet of je het gister of eergister al leuk heb gehad?? Very Happy

Wij hebben het er gister nog maar even van genomen, was gisteravond niet misselijk meer en had ook geen buikpijn, dus baadt het niet dan schaadt het niet whaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Amber- ma 25 jul 2011 - 7:24

Inderdaad om de dag blijkt het beste te zijn smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Happy ma 25 jul 2011 - 7:26

Ja gister nog..

Nog een hele stomme vraag.. Jeetje dit is echt te stom. Als mijn vriend in mij klaar komt en ik daarna na de wc ga, verlies ik gelijk het kwakje :p Ik zeg altijd tegen hem, ik hoop maar dat er wat aan de overkant komt..heb altijd het idee dat het niet ver genoeg komt. Kan dat? hahaha pff ik zou dit normaal nooit durven vragen Laughing Embarassed Embarassed

Happy
Prater
Prater

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 7:33

Iemand een hapje?
Voor een kindje in 2011! - Pagina 35 Chocobom-1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 7:33

Happy schreef:Ja gister nog..

Nog een hele stomme vraag.. Jeetje dit is echt te stom. Als mijn vriend in mij klaar komt en ik daarna na de wc ga, verlies ik gelijk het kwakje :p Ik zeg altijd tegen hem, ik hoop maar dat er wat aan de overkant komt..heb altijd het idee dat het niet ver genoeg komt. Kan dat? hahaha pff ik zou dit normaal nooit durven vragen Laughing Embarassed Embarassed

Daarom moet je ook niet gelijk naar de wc gaan
Het beste kun je 10 a 15 min blijven liggen. En als je het helemaal politiek correct wil doen, ook nog een kussen onder je kont Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Happy ma 25 jul 2011 - 7:35

Wow chocobom Very Happy Ik wil wel een hapje! Heb je die nu voor je neus staan? Very Happy

Wow zo lang... Dat doe ik nooit, maar dan breng ik daar verandering in. Morgen avond sta ik een kwartier op de kop tegen de muur Cool

Happy
Prater
Prater

Bericht  Amber- ma 25 jul 2011 - 7:39

Happy schreef:Wow chocobom Very Happy Ik wil wel een hapje! Heb je die nu voor je neus staan? Very Happy

Wow zo lang... Dat doe ik nooit, maar dan breng ik daar verandering in. Morgen avond sta ik een kwartier op de kop tegen de muur Cool

Hahaha Laughing Laughing
Maar inderdaad even blijven liggen na de sex, kussen onder je kont en dan komt dat helemaal goed Very Happy

@ Lejow, Lekker, ik lust wel een hapje!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje ma 25 jul 2011 - 8:06

Lejow, zo een wil ik wel als ik ongesteld ben, haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 8:08

*alstublieft dames, gevuld met chocolademousse en sinaasappelkwark, Jammie!*

Haha Happy Very Happy Very Happy
Ik zie je al staan :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Triesje1983 ma 25 jul 2011 - 8:13

@ Jetje: Kan me heel goed voorstellen dat je daar dan niet op zit te wachten als je net bevallen bent...
Ja dankjewel. Het ziet er zo naar uit... Hij lijkt er geen last van te hebben, maar denk dat als hij gaat groeien (wat logisch is natuurlijk ahahaha) dat hij er uiteindelijk wel last van kan gaan krijgen.
Ooow spannend meid. Morgen bij de huisarts.
Klinkt idd als een gezellige dag vandaag Very Happy.

@ Happy: het klopt inderdaad dat om de dag beter is voor het sperma... Maar volgens mij komt niet alles mee hoor, als je gaat plassen na de daad... Ik moet ook altijd plassen na die tijd, maar ik blijf altijd nog eventjes liggen en ga dan na een minuut of 5 á 10 plassen...
Whahahaha, zie je al staan op de kop tegen de muur. Whahahaha.

@ Lejow: ooooooeeeeeh, mjammie!!!!! Heb net 39 minuten op de WII-FIT getraint, dus ik neem niet, goed he? ;-)
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 8:14

Happy, je moet idd niet gelijk naar de wc gaan. Gewoon even 10 min liggen met je benen in de lucht :P maar ik geloof dat sperma er met bijna 40 km per uur eruit komt dus ik denk dat het dan wel ver genoeg in je komt hoor Laughing nou ja als dat ook echt waar is natuurlijk!

Lejow, dat ziet eruit als een feestje Very Happy jammer dat ik op dieet ben en dat echt niet mag Cry

Gast
Gast

Bericht  Amber- ma 25 jul 2011 - 8:17

Puggle schreef:Happy, je moet idd niet gelijk naar de wc gaan. Gewoon even 10 min liggen met je benen in de lucht :P maar ik geloof dat sperma er met bijna 40 km per uur eruit komt dus ik denk dat het dan wel ver genoeg in je komt hoor Laughing nou ja als dat ook echt waar is natuurlijk!

Lejow, dat ziet eruit als een feestje Very Happy jammer dat ik op dieet ben en dat echt niet mag Cry

zooo 40 km per uur :shock: Ik zie ze al voorbij scheuren met z'n allen! Laughing
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 ma 25 jul 2011 - 8:22

amber22 schreef:
Puggle schreef:Happy, je moet idd niet gelijk naar de wc gaan. Gewoon even 10 min liggen met je benen in de lucht :P maar ik geloof dat sperma er met bijna 40 km per uur eruit komt dus ik denk dat het dan wel ver genoeg in je komt hoor Laughing nou ja als dat ook echt waar is natuurlijk!

zooo 40 km per uur :shock: Ik zie ze al voorbij scheuren met z'n allen! Laughing

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing ik zie plaatjes whahahaha. Lig helemaal plat hier...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 8:24

Valt me nog mee dat er niet zo'n Speedy Gonzales geluid vrij komt dan whahaha :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Amber- ma 25 jul 2011 - 8:25

Lejow schreef:Valt me nog mee dat er niet zo'n Speedy Gonzales geluid vrij komt dan whahaha :P

hahaha Laughing
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria ma 25 jul 2011 - 8:54

Meiden: bedankt voor alle spermatips. Hartstikke handig.

En trouwens: HOERA VOOR SPERMA! Wat zouden we zonder moeten! (Sorry ik word een beetje melig van die gesprekken over zaad hier laughcry)

Triesje: klinkt vaag zeg! Fijn dat hij er (nog) geen last van heeft in elk geval. Hoe is het verder met jouzelf?

Hier alles ok, maar ik wil testen bounce bounce bounce Ben zo benieuwd of het de eerste ronde meteen raak is!

Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Triesje1983 ma 25 jul 2011 - 8:57

Filoria schreef:Meiden: bedankt voor alle spermatips. Hartstikke handig.

En trouwens: HOERA VOOR SPERMA! Wat zouden we zonder moeten! (Sorry ik word een beetje melig van die gesprekken over zaad hier laughcry)

Triesje: klinkt vaag zeg! Fijn dat hij er (nog) geen last van heeft in elk geval. Hoe is het verder met jouzelf?

Hier alles ok, maar ik wil testen bounce bounce bounce Ben zo benieuwd of het de eerste ronde meteen raak is!

Ik zal er morgen een foto van maken als het lukt, dan kan ik het laten zien wat ik bedoel. Met mij gaat het aardig hoor. Heel erg druk op het werk, heb bijna nergens anders tijd/zin voor als ik gewerkt heb. Ben dan zo enorm moe... Ach dat heb je he, in het evenementenseizoen... Moet nu aanstaande zaterdag ook weer werken en volgende week op de verjaardag van mijn man moet ik ook werken en dan is het 20 en 27 augustus ook weer dat ik moet werken op zaterdag, dus het is nogal veel allemaal...

Oeh spannend hoor.Ik duim voor je dat het meteen raak is hoor Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Filoria ma 25 jul 2011 - 9:04

Klinkt inderdaad alsof je best veel aan je hoofd hebt! Heb je nog wel tijd om een beetje te ontspannen?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 9:05

Triesje1983 schreef:
Filoria schreef:Meiden: bedankt voor alle spermatips. Hartstikke handig.

Ik zal er morgen een foto van maken als het lukt, dan kan ik het laten zien wat ik bedoel. Met mij gaat het aardig hoor. Heel erg druk op het werk, heb bijna nergens anders tijd/zin voor als ik gewerkt heb. Ben dan zo enorm moe... Ach dat heb je he, in het evenementenseizoen... Moet nu aanstaande zaterdag ook weer werken en volgende week op de verjaardag van mijn man moet ik ook werken en dan is het 20 en 27 augustus ook weer dat ik moet werken op zaterdag, dus het is nogal veel allemaal...

Oeh spannend hoor.Ik duim voor je dat het meteen raak is hoor Very Happy

Dit in combi met het zaad / op je kop staan / kwakjes / speedy geluiden, vormt een heeeeeeeeeeeeel raar beeld..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Triesje1983 ma 25 jul 2011 - 9:05

Filoria schreef:Klinkt inderdaad alsof je best veel aan je hoofd hebt! Heb je nog wel tijd om een beetje te ontspannen?

weinig, want na m'n werk moet ik op dinsdag én vrijdag ook naar de fysio toe, om mijn spieren te trainen en de andere dagen is het vaak dat ik eerst nog naar de winkel moet enzovoorts...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Filoria ma 25 jul 2011 - 9:07

hahahahahahahaha Lejow *proest*

@Triesje: knap dat je dit volhoudt zeg! hug
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:10

God, ik zie jullie al staan met zn allen op zn kop!
Mijn vriend zou me voor gek verklaren haha
Ik ga altijd gelijk plassen na de sex, als je niet gelijk plast, is de kans op een blaasontsteking huge, en daar kan ik niet tegen haha
Dus ook de keer dat ik zwanger werd, heb ik gelijk alles eruit gegooid, er blijft echt wel genoeg 'binnen' hoor! Er is elke maand een kans van 20% dat je zwanger raakt, 1 op 5 dus!

Ik snap het overigens wel hoor, als je iets heel graag wilt en er lang op moet wachten, doe je er alles voor Wink maar ik denk serieus dat het niet veel uitmaakt! Zo schijnt het ook zo te zijn, dat als je het op zn hondjes doet, het sperma verder naar binnen raakt haha

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 ma 25 jul 2011 - 9:14

@ Lejow: whahahahahahahahahahaha, muts...

@ Filoria: dankjewel. Er word door mijn leidinggevende gelukkig af en toe wel even een rem aan getrokken, omdat ik soms nog wel eens teveel wil doen (ook voor mijn lichaam). Maar die zaterdagen MOET er door iedereen in het bedrijf gewerkt worden, dus ook door mij.

@ Parels: ik moet ook altijd plassen, idd ook omdat ik gevoelig ben voor een blaasontsteking...

Voor nu ga ik lekker slapen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 9:19

Parels schreef:God, ik zie jullie al staan met zn allen op zn kop!
Mijn vriend zou me voor gek verklaren haha
Ik ga altijd gelijk plassen na de sex, als je niet gelijk plast, is de kans op een blaasontsteking huge, en daar kan ik niet tegen haha
Dus ook de keer dat ik zwanger werd, heb ik gelijk alles eruit gegooid, er blijft echt wel genoeg 'binnen' hoor! Er is elke maand een kans van 20% dat je zwanger raakt, 1 op 5 dus!

Ik snap het overigens wel hoor, als je iets heel graag wilt en er lang op moet wachten, doe je er alles voor Wink maar ik denk serieus dat het niet veel uitmaakt! Zo schijnt het ook zo te zijn, dat als je het op zn hondjes doet, het sperma verder naar binnen raakt haha

Ik had dit toen ik net samen was met mijn vriend ook. Na de sex standaard blaasontsteking. OF ik nou ging plassen, het afveegde enz enz, het maakte niets uit.
Op de een of andere manier ben ik daar 'overheen gegroeid' want heb nu nergens last meer van.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: