Voor een kindje in 2011!
+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ja prima
Nog 16 nachtjes tot de auto, AAAHHHH
Nog 16 nachtjes tot de auto, AAAHHHH
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wieeeeehhhh, spannund!!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Met mij alles goed! Vanavond heeft een collega gezellig bij ons gegeten en morgen ben ik vrij!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
en met jou muppet?
Amber-- Ratel
Lekker amber!
Wij hebben vandaag de douche en de slaapkamer gesopt, morgen de woonkamer en de keuken...
De andere slaapkamer boven gaan we pas uitmesten als ik zwanger ben haha (staat nu vol met zooi waarvan we niet weten wat we er mee moeten hehe)
Wij hebben vandaag de douche en de slaapkamer gesopt, morgen de woonkamer en de keuken...
De andere slaapkamer boven gaan we pas uitmesten als ik zwanger ben haha (staat nu vol met zooi waarvan we niet weten wat we er mee moeten hehe)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
amber22 schreef:en met jou muppet?
Goed! Ik ben trots op mezelf. Ben door de zeikende regen naar yoga geweest, t was fijn
Morgen na werk met n vriendinnetje uit eten, ook leuk
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:en met jou muppet?
Goed! Ik ben trots op mezelf. Ben door de zeikende regen naar yoga geweest, t was fijn
Goed zeg, ik was lekker lui op de bank blijven zitten. haha
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:en met jou muppet?
Moet zeggen dat ik dat ook heel ernstig heb overwogen, maar ik had toch wel echt zin om te gaan...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:en met jou muppet?
Moet zeggen dat ik dat ook heel ernstig heb overwogen, maar ik had toch wel echt zin om te gaan...
Vind het echt goed van je!!
Amber-- Ratel
Muppetje- Ratel
ja met mij gaat het even wat minder. even een baalavond zeg maar. maar goed!
goed van je muppet ik wilde ook gaan hardlopen maar heb door het weer heel de avond op de bank gelegen.
spannend lejow, bijna de auto jeeej!
amber, klinkt ook erg gezellig zeg!
goed van je muppet ik wilde ook gaan hardlopen maar heb door het weer heel de avond op de bank gelegen.
Gast- Gast
Puggle schreef:ja met mij gaat het even wat minder. even een baalavond zeg maar. maar goed!
waarom heb je een baalavond? door je cyclus etc?
Amber-- Ratel
Owjeeee Puggle, wat naar, hele dikke knuf
Weet je, ergens hoop ik dat het jou straks ook rust geeft als je naar de gyn gaat. Want echt, mij heeft het zo veel rust gegeven....
Weet je, ergens hoop ik dat het jou straks ook rust geeft als je naar de gyn gaat. Want echt, mij heeft het zo veel rust gegeven....
Muppetje- Ratel
Ik ben er! (Maar ben ook gelijk weer weg)
Puggle, voor jou!
Puggle, voor jou!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Ik ben er! (Maar ben ook gelijk weer weg)
Puggle, voor jou!
Hallo Alyssa!!
Doei Alyssa!
Amber-- Ratel
hihiamber22 schreef:Alyssa schreef:Ik ben er! (Maar ben ook gelijk weer weg)
Puggle, voor jou!
Hallo Alyssa!!
Doei Alyssa!
Muppetje- Ratel
ach het is een combinatie van. ik ben mijn werk best wel erg beu zeg maar en erger me eigen er ook bijna heel de dag aan. geen uitdaging en er is nogal wat verandert in de bijna 5 jaar dat ik er werk, het is er niet leuker op geworden.
ook wil ik heel erg graag verhuizen. we wonen nu in een eensgezinswoning die heel ruim is met 4 slaapkamers en een zolder alleen er woont iemand onder ons. het is gewoon een huis wat zeg maar op een verdieping is gebouwd, wat dus inhoud dat ik niet op de grond woon en geen tuin heb. van begin af aan heb ik al de angst dat als er iets gebeurd ik nergens heen kan omdat ik dus niet op de grond woon. ook is het gewoon niet praktisch om de trappen met een kindje op te gaan om bij de voordeur te komen. we huren dit huisje en stonden 3 jaar ingeschreven en ik wilde toen zo graag uit mijn flat weg dat we het ondanks mijn angst toch een kans vonden.
nu bijna 1,5 jaar later heb ik het zo gehad maar we staan nu 8 maanden ingeschreven dus kunnen gewoon nog niks. en kopen lukt ook eigelijk niet door een lening die we hebben. ik voel me soms gewoon erg droevig ook al wil ik niet als een zeikerd overkomen maar ik voel me erg gewoon zo naar door.
en heel dat cyclus gedoe werkt idd ook niet mee, ik had zo anders verwacht
ook wil ik heel erg graag verhuizen. we wonen nu in een eensgezinswoning die heel ruim is met 4 slaapkamers en een zolder alleen er woont iemand onder ons. het is gewoon een huis wat zeg maar op een verdieping is gebouwd, wat dus inhoud dat ik niet op de grond woon en geen tuin heb. van begin af aan heb ik al de angst dat als er iets gebeurd ik nergens heen kan omdat ik dus niet op de grond woon. ook is het gewoon niet praktisch om de trappen met een kindje op te gaan om bij de voordeur te komen. we huren dit huisje en stonden 3 jaar ingeschreven en ik wilde toen zo graag uit mijn flat weg dat we het ondanks mijn angst toch een kans vonden.
nu bijna 1,5 jaar later heb ik het zo gehad maar we staan nu 8 maanden ingeschreven dus kunnen gewoon nog niks. en kopen lukt ook eigelijk niet door een lening die we hebben. ik voel me soms gewoon erg droevig ook al wil ik niet als een zeikerd overkomen maar ik voel me erg gewoon zo naar door.
Gast- Gast
Puggle schreef:ach het is een combinatie van. ik ben mijn werk best wel erg beu zeg maar en erger me eigen er ook bijna heel de dag aan. geen uitdaging en er is nogal wat verandert in de bijna 5 jaar dat ik er werk, het is er niet leuker op geworden.
he bah wat vervelend dat je je zo voelt!
Hoelang moet je ingeschreven staan voor een andere woning?
En kun je in je baan nog mogelijkheden krijgen? of zou je een andere richting op kunnen gaan?
Amber-- Ratel
op mijn werk zijn er niet echt mogelijkheden nee. en iets anders doen is ook lastig want ik heb geen opleiding gevolgd en ik heb een vast contract en dat vind ik heel fijn. het is ook niet zo dat ze onaardig zijn op mijn werk, maar ik ben het gewoon zo ontzettend beu!
ja het is lastig, een jaar of 2 is nu wel normaal voor een eensgezinswoning en het ligt eraan waar. voor de dorpen eromheen gaat het sneller maar ja. ach het is ook niet het einde van de wereld natuurlijk. ik moet niet zo verwend doen ik weet het ook niet!
ja het is lastig, een jaar of 2 is nu wel normaal voor een eensgezinswoning en het ligt eraan waar. voor de dorpen eromheen gaat het sneller maar ja. ach het is ook niet het einde van de wereld natuurlijk. ik moet niet zo verwend doen ik weet het ook niet!
Gast- Gast
Puggle schreef:op mijn werk zijn er niet echt mogelijkheden nee. en iets anders doen is ook lastig want ik heb geen opleiding gevolgd en ik heb een vast contract en dat vind ik heel fijn. het is ook niet zo dat ze onaardig zijn op mijn werk, maar ik ben het gewoon zo ontzettend beu!
Het is begrijpelijk dat je baalt en dat betekend helemaal niet dat je verwend bent.
En inderdaad een vast contract is fijn en kan best dat je over een tijdje wel weer tevreden ermee bent.
In ieder geval een dikke voor jou!!
Amber-- Ratel
Puggle wat naar dat je je zo voelt. Ik wou dat ik je wat kon opvrolijken, dat verdien je echt.
Voor nu in ieder geval een dikke knuffel
Voor nu in ieder geval een dikke knuffel
Muppetje- Ratel
Slaap lekker meiden!!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Slaap lekker meiden!!!
Slaap lekker Amber!
Muppetje- Ratel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: