Voor een kindje in 2011!
+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
'de bloemetjes buiten zetten'?
Trouwens, waarom is er nog niemand zwanger hier! Doe eens een beetje je best jullie!
Trouwens, waarom is er nog niemand zwanger hier! Doe eens een beetje je best jullie!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:'de bloemetjes buiten zetten'?
haha ja het schiet niet echt op hier!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Kan nu wel mijn best doen, maar *zie ticker*, zal nu weinig uithalen whaha
Ik vind het wel lastig, mijn ene kant van de familie is zo vruchtbaar als de pest en de andere kant van mijn familie gaat allemaal heel moeizaam/duurt lang/miskramen enz..
Bij welke kant zou ik dan horen...
Ik vind het wel lastig, mijn ene kant van de familie is zo vruchtbaar als de pest en de andere kant van mijn familie gaat allemaal heel moeizaam/duurt lang/miskramen enz..
Bij welke kant zou ik dan horen...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Oh nee... dat zal het de komende dagen juist wel doen
Lejow- Lady Post-a-lot
@ Puggle: ooooow meid, wat superfijn dat het geholpen heeft zeg!!!
@ Jazzlyn: ooooooow, wat spannend meid... Ik hoop dat hij snel gaat springen dan .
@ ProudMama: hahahahaha, ik moest er wel om lachen toen ik het voor het eerst zag dat Lejow aan konijnen doet LOL. En idd, wat Amber zegt, je moet het beestje toch maar een naam geven he?
@ Amber: whahahaha, klopt helemaal.
@ Filoria: ik doe mijn best hahahaha. Maar moet eerst eindelijk eens ongesteld worden...
@ Lejow: ja dat gaat je wel aan het denken zetten he, bij welke kant jij dan zal gaan horen...
Hier vanmiddag lekker naar de markt geweest. Was wel weer ffies gezellig. Even kipfilet gehaald (veel goedkoper én nog veel lekkerder/sappiger ook). Daarnaast weer ff graskaas gehaald en bij de MediaMarkt een dvd van kabouter Plop voor J.oshua. Eenmaal bijna thuis, lag J.oshua alweer te slapen in zijn autostoel, dus meteen inclusief jas ff naar boven gebracht...
@ Jazzlyn: ooooooow, wat spannend meid... Ik hoop dat hij snel gaat springen dan .
@ ProudMama: hahahahaha, ik moest er wel om lachen toen ik het voor het eerst zag dat Lejow aan konijnen doet LOL. En idd, wat Amber zegt, je moet het beestje toch maar een naam geven he?
@ Amber: whahahaha, klopt helemaal.
@ Filoria: ik doe mijn best hahahaha. Maar moet eerst eindelijk eens ongesteld worden...
@ Lejow: ja dat gaat je wel aan het denken zetten he, bij welke kant jij dan zal gaan horen...
Hier vanmiddag lekker naar de markt geweest. Was wel weer ffies gezellig. Even kipfilet gehaald (veel goedkoper én nog veel lekkerder/sappiger ook). Daarnaast weer ff graskaas gehaald en bij de MediaMarkt een dvd van kabouter Plop voor J.oshua. Eenmaal bijna thuis, lag J.oshua alweer te slapen in zijn autostoel, dus meteen inclusief jas ff naar boven gebracht...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
De markt, dat vind ik altijd gezellig! Hier bij ons was de markt altijd erg groot, maar lijkt steeds minder te worden
Ik zou wel weer eens naar de Haagsche markt willen, dat is lang geleden!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:De markt, dat vind ik altijd gezellig! Hier bij ons was de markt altijd erg groot, maar lijkt steeds minder te worden
Hier is de vrijdagmarkt altijd het grootst. Zaterdags stelt het niet zo heel veel voor, maarja, op vrijdag werk ik hahaha. En op zaterdag gaan we dan ook vaak nog ff kibbeling eten bij het visrestaurant die bij ons ook op de markt zit.
Triesje1983- Prater
Oehhh lekker kibbeling!
Lejow- Lady Post-a-lot
*Heeft besloten dat ik deze maand gewoon zwanger raak. Punt.*
Dan heb ik namelijk voorjaarsvakantie, gaat daarna mijn verlof in, heb ik verlof tot 2 weken voor de zomervakantie, maar omdat mei en pinkstervakantie in het verlof vallen, komen er nog 2 weken bij, dus heb ik verlof tot aan de zomer, en kan daarna ook mooi de zomervakantie er aan..
ik zeg 1 week vakantie + 16 weken verlof + 6 weken zomervakantie = KAASSIE!!!
Dan heb ik namelijk voorjaarsvakantie, gaat daarna mijn verlof in, heb ik verlof tot 2 weken voor de zomervakantie, maar omdat mei en pinkstervakantie in het verlof vallen, komen er nog 2 weken bij, dus heb ik verlof tot aan de zomer, en kan daarna ook mooi de zomervakantie er aan..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:*Heeft besloten dat ik deze maand gewoon zwanger raak. Punt.*
Tja als we zo makkelijk konden beslissen om zwanger te worden zou fijn zijn...
Amber-- Ratel
Ja Lejow, als het allemaal zo makkelijk was...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Lejow- Lady Post-a-lot
Welkom terug Triesje Hoe gaat het met je en met je man?
Lejow, veel vakantie in het vooruitzicht als je nu zwanger zou geraken . Ik hoop het voor je!
Puggle, fijn dat je ongesteld bent ! Was je vorige keer na stoppen met de pil gewoon niet ongesteld geworden dan (ook geen pil-ongesteldheid) ?
Hier is alles nog rustig, geen opvallende symptomen ofzo dus gok dat het niks is. Ik vind het ook wel handig dat ik zo'n ticker heb. Telkens als ik post, weet ik weer wanneer ik moet testen of ongesteld moet worden.
@ Alyssa, ik denk dat ik gewoon tot volgend weekend wacht met testen... Als ik een 28 dagen cyclus heb, moet ik woensdag of donderdag ongesteld worden. Maar het kan even goed een 30 dagen (of meer) cyclus zijn...
Wat een vreselijk weer hier ook weer ! Heel de middag is het al aan het regenen... Waar blijft die zomerrrrr ???
Lejow, veel vakantie in het vooruitzicht als je nu zwanger zou geraken . Ik hoop het voor je!
Puggle, fijn dat je ongesteld bent ! Was je vorige keer na stoppen met de pil gewoon niet ongesteld geworden dan (ook geen pil-ongesteldheid) ?
Hier is alles nog rustig, geen opvallende symptomen ofzo dus gok dat het niks is. Ik vind het ook wel handig dat ik zo'n ticker heb. Telkens als ik post, weet ik weer wanneer ik moet testen of ongesteld moet worden.
@ Alyssa, ik denk dat ik gewoon tot volgend weekend wacht met testen... Als ik een 28 dagen cyclus heb, moet ik woensdag of donderdag ongesteld worden. Maar het kan even goed een 30 dagen (of meer) cyclus zijn...
Wat een vreselijk weer hier ook weer ! Heel de middag is het al aan het regenen... Waar blijft die zomerrrrr ???
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Blush, zomer, wat is dat, kun je dat eten?
Muppetje- Ratel
Zomer.. spelden ze dat destijds toen het nog was niet met een S ?
(en altijd het positieve de ether in slingeren he dames. Niet 'ik wil' , nee 'ik krijg' !!)
(en altijd het positieve de ether in slingeren he dames. Niet 'ik wil' , nee 'ik krijg' !!)
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja zomer ik weet ook niet wat dat is, helaas. Het is weer echt Nederlands weer.
@ Blush, ben benieuwd wat je cyclus is/wordt.
@ Blush, ben benieuwd wat je cyclus is/wordt.
Amber-- Ratel
@ Lejow: hahaha ja lekker he, kibbeling. Dat zou wel mooi zijn als je nu zwanger zou raken dan zeg. Ik ga extra hard voor je duimen hoor! Maar het maakt niet dat het heel makkelijk zal gaan natuurlijk. Ging het maar zo makkelijk he? ;-)
@ _Blush_: dankjewel meid . Ja gaat hier aardig goed . Afgelopen week bij een paragnost geweest en onze toekomst ziet er volgens hem aardig goed uit. Ik zal niet volledig in een rolstoel komen door mijn bekken (iets wat ik ook al steeds roep uit mijn eigen gevoel), dus dat maakt de keus die we hebben gemaakt om toch voor een 2e te gaan een stuk makkelijker . Ook zal hij me tijdens de bevalling behandelen met mijn bekken .
Ik ben het met je eens hoor, dat die tickers toch wel heel handig zijn .
Net heerlijk gedouched met zijn drietjes. Ik eerst en toen ik helemaal klaar was, gingen man en zoon douchen en dan kon ik J.oshua daarna afdrogen en insmeren met vaselinezalf.
Straks nog naar een feestje toe, dus dat word een gezellig avondje
@ _Blush_: dankjewel meid . Ja gaat hier aardig goed . Afgelopen week bij een paragnost geweest en onze toekomst ziet er volgens hem aardig goed uit. Ik zal niet volledig in een rolstoel komen door mijn bekken (iets wat ik ook al steeds roep uit mijn eigen gevoel), dus dat maakt de keus die we hebben gemaakt om toch voor een 2e te gaan een stuk makkelijker . Ook zal hij me tijdens de bevalling behandelen met mijn bekken .
Ik ben het met je eens hoor, dat die tickers toch wel heel handig zijn .
Net heerlijk gedouched met zijn drietjes. Ik eerst en toen ik helemaal klaar was, gingen man en zoon douchen en dan kon ik J.oshua daarna afdrogen en insmeren met vaselinezalf.
Straks nog naar een feestje toe, dus dat word een gezellig avondje
Triesje1983- Prater
Blush, ik ben in bijna 8 maanden tijd 1 keer ongesteld geweest en nu was ik begonnen aan een pilstrip, volgens fe dokter kan dat soms helpen om regelmatiger te worden. Al geloof ik er zelf niet zo in naar ik dacht het is een poging waard!
Spannend bij jou zeg hoe het gaat lopen!
Lejow, dat zou makkelijk zijn ja als we het zo konden plannen, ach wie weet heb je wel prijd deze ronde
Triesje, klinkt als een gezellige avond, veel plezier!
Koffieleut, bedankt! Hoe gaat het nu met jou?
Muppet, bij jou alles goed?
Amber, komt ook dichterbij nu zeg
Spannend bij jou zeg hoe het gaat lopen!
Lejow, dat zou makkelijk zijn ja als we het zo konden plannen, ach wie weet heb je wel prijd deze ronde
Triesje, klinkt als een gezellige avond, veel plezier!
Koffieleut, bedankt! Hoe gaat het nu met jou?
Muppet, bij jou alles goed?
Amber, komt ook dichterbij nu zeg
Gast- Gast
Triesje, je hebt weer een excuus voor taart zie ik
Muppetje- Ratel
Puggle, ja hoor, alles prima hier, en bij jou?
Muppetje- Ratel
@ Puggle: dat word zeker gezellig . Dankjewel .
@ Muppetje: hahaha, ja alweer... afgelopen dinsdag, vandaag, aankomende dinsdag en volgende week zaterdag whahaha... drukdrukdruk met feestjes . Of bedoel je dat niet en duid je op mijn ticker??? Alweer dag 128 :-s Hoe gaat het nu bij jou?
@ Muppetje: hahaha, ja alweer... afgelopen dinsdag, vandaag, aankomende dinsdag en volgende week zaterdag whahaha... drukdrukdruk met feestjes . Of bedoel je dat niet en duid je op mijn ticker??? Alweer dag 128 :-s Hoe gaat het nu bij jou?
Triesje1983- Prater
Hallo Meiden,
@ Triesje, Fijne avond.
@ Puggle, ja kan over 7 dagen testen, ben benieuwd! Hoe is het om weer ongesteld te zijn na zo'n tijd? Hopelijk heeft het effect op je cyclus. Je hebt weekend!!
@ Muppetje, Hallo!!
@ Triesje, Fijne avond.
@ Puggle, ja kan over 7 dagen testen, ben benieuwd! Hoe is het om weer ongesteld te zijn na zo'n tijd? Hopelijk heeft het effect op je cyclus. Je hebt weekend!!
@ Muppetje, Hallo!!
Amber-- Ratel
Triesje, ja bedoelde je ticker
hier gaat het helemaal prima!
Amber, hoi
hier gaat het helemaal prima!
Amber, hoi
Muppetje- Ratel
puggle, wel vreemd om te zeggen op dit forum, maar wat goed dat je ongesteld bent. nu hopen dat je over een maandje weer ongesteld bent, of zwanger.
Triesje, hoe gaat het met je? en met je man? 100 dagen overtijd, ik vind het een reden voor taart
Hier gaat het goed. ongesteldheid is over, dus nu afwachten. Ik heb nog geen ontpillings verschijnselen gelukkig.
auto is weer gemaakt. t weekend ben ik lekker vrij, jammer van het weer.
Triesje, hoe gaat het met je? en met je man? 100 dagen overtijd, ik vind het een reden voor taart
Hier gaat het goed. ongesteldheid is over, dus nu afwachten. Ik heb nog geen ontpillings verschijnselen gelukkig.
auto is weer gemaakt. t weekend ben ik lekker vrij, jammer van het weer.
sannenwhs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 38
Punten : 38
Registratiedatum : 01-06-11
Fijn dat het goed gaat muppet! Met mij ook hoor. Heb lekker weekend nu en lig lekker met mijn man op de bank met een dekentje en gezellig wat kaarsjes aan
Amber, ja het is even wennen ja. Mijn buik doet best wel pijn en ik wil heel de dag al lekkere dingen eten, maar dat kan niet want ik sta op een streng dieet! Hoe voel je je heb je ergens last van?
Sanne, fijn dat je ongesteldheid ovet is. En dat jullie auto is gemaakt!
Amber, ja het is even wennen ja. Mijn buik doet best wel pijn en ik wil heel de dag al lekkere dingen eten, maar dat kan niet want ik sta op een streng dieet! Hoe voel je je heb je ergens last van?
Sanne, fijn dat je ongesteldheid ovet is. En dat jullie auto is gemaakt!
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: