Voor een kindje in 2011!
+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Puggle schreef:Doe jij het dan echt alleen maar op die 2 dagen dan lejow?
Tuurlijk, wij ook hoor, de rest van de maand moet ik daar niets van hebben... Wij doe het dan ook al maaaaaaanden niet meer....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo Meiden,
Ben er ook weer even... wel aan het door de wijn maar verder gaat het goed haha!
@ Smooch, leuk dat jullie er nu ook echt voor gaan. Je hebt een mooie cyclus!
Ben er ook weer even... wel aan het door de wijn maar verder gaat het goed haha!
@ Smooch, leuk dat jullie er nu ook echt voor gaan. Je hebt een mooie cyclus!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Muppetje schreef:Puggle schreef:Doe jij het dan echt alleen maar op die 2 dagen dan lejow?
Tuurlijk, wij ook hoor, de rest van de maand moet ik daar niets van hebben... Wij doe het dan ook al maaaaaaanden niet meer....
haha
Amber-- Ratel
Ik zit ook heerlijk aan de rosé, nu kan het nog hé :-)
Mijn vriend vroeg wanneer ik het vruchtbaarst ben LOL, dus ik zeg tegen hem de eerste week van augustus. Zegt hij: ohh dan moeten we veel
Ik kwam niet meer bij!!
Mijn vriend vroeg wanneer ik het vruchtbaarst ben LOL, dus ik zeg tegen hem de eerste week van augustus. Zegt hij: ohh dan moeten we veel
Ik kwam niet meer bij!!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
smooch schreef:Ik zit ook heerlijk aan de rosé, nu kan het nog hé :-)
Ik kwam niet meer bij!!
Haha, smooch lopen we redelijk gelijk op. Ik heb de 1e week van augustus ergens eind van die week ook weer mijn vruchtbare dagen
Amber-- Ratel
amber22 schreef:smooch schreef:Ik zit ook heerlijk aan de rosé, nu kan het nog hé :-)
Ik kwam niet meer bij!!
Haha, smooch lopen we redelijk gelijk op. Ik heb de 1e week van augustus ergens eind van die week ook weer mijn vruchtbare dagen
en geniet nog even van je rosé, nu kan het inderdaad nog
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Doe jij het dan echt alleen maar op die 2 dagen dan lejow?
Ik hoop dat dit een grapje is?
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Doe jij het dan echt alleen maar op die 2 dagen dan lejow?
Neehoor, ik ben altijd bloedserieus, dat weet je toch zo onderhand wel?
Laatst aangepast door Muppetje op za 23 jul 2011 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Doe jij het dan echt alleen maar op die 2 dagen dan lejow?
lijkt me wel.. ehm, hoop ik toch?!?!? haha..
Amber-- Ratel
Ehm, nou nee, maar voor deze week is het even genoeg geweest.
Er komen hierna weer nieuwe weken?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
hahaMuppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Doe jij het dan echt alleen maar op die 2 dagen dan lejow?
Neehoor, ik ben altijd bloedserieus, dat weet je toch zo onderhand wel?
Gast- Gast
Dat is ze lejow, nee ik dacht dat je het echt alleen gefocust op je ei deed. Dacht das ook niet gezellig
Gast- Gast
Je moet is weten hoe gezellig het bij ons is hahahahaPuggle schreef:Dat is ze lejow, nee ik dacht dat je het echt alleen gefocust op je ei deed. Dacht das ook niet gezellig
Ik ben niet het type 'elke week 3 keer sex' dus rond m'n ei is wel het euh hoogtepunt (haha) qua frequentie, maar de rest van de maand gebeurd het ook hoor
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Je moet is weten hoe gezellig het bij ons is hahahahaPuggle schreef:Dat is ze lejow, nee ik dacht dat je het echt alleen gefocust op je ei deed. Dacht das ook niet gezellig
Ik ben niet het type 'elke week 3 keer sex' dus rond m'n ei is wel het euh hoogtepunt (haha) qua frequentie, maar de rest van de maand gebeurd het ook hoor
Haha nou gelukkig maar
Gast- Gast
smooch schreef:Hi dames,
Ik heb al super lang niet meer mee geschreven maar probeer wel alles te lezen, wat me niet altijd lukt.
In februari of maart ben ik gestopt met de pil om te kijken hoe mn cyclus in elkaar zit. (weet al niet meer wanneer ik ben gestopt)
als volgt: 25,26,25,32,29,26
Afgelopen dinsdag ben ik ongesteld geworden en a.s. maandag ga ik met werk een midweekje op kamp.
Als ik terug ben (vrijdag) gaan we er echt voor! Ik vind het super spannend en mijn vriend ook. Die zegt dat we elke dag gaan seksen dan is het maar snel gebeurd hahah
Dus ik probeer nu vaker mee te schrijven en natuurlijk te lezen!
Ik breek even in Advies van onze gyn: doe het om de dag. Elke dag een zaadlozing schijnt niet goed te zijn. Als je om de dag sex hebt, hebben de zaadjes de andere dag om zich goed te kunnen ontwikkelen etc.
Wij hebben het daarom altijd om de dag gedaan. Alcohol en sigaretten laten staan, gezond eten en dat werkt ook mee. Succes Ik hoop dat je snel zwanger bent, je hebt een hele mooie cyclus.
Hoi allemaal, sorry dat ik een tijdje afwezig was maar dat was wegens prive omstandigheden . Inmiddels ben ik weer thuis en kan ik weer meeschrijven en lezen. Maar om nu van 3 weken alles terug te lezen is een beetje veel, dus zijn er nog meiden zwanger geworden in de afgelopen 3 weken?
Ik helaas nog niet.
Ik helaas nog niet.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Welkom terug! geen heftige dingen hopelijk?
Nee er zijn geen zwangere helaas
Nee er zijn geen zwangere helaas
Gast- Gast
@ Caresses, welkom terug. Hopelijk is alles goed met je.
Wat puggle zegt inderdaad nog geen zwangeren hier...
Wat puggle zegt inderdaad nog geen zwangeren hier...
Amber-- Ratel
Met mij is alles goed, alleen naast iemand is plots overleden.
Jammer dat nog niemand zwanger is hier. do-di is mijn vruchtbare periode weer, hopelijk is het dan eindelijk eens raak. Ben door de situatie wel gestopt met temperaturen, daar begin ik de volgende periode wel weer mee.
Jammer dat nog niemand zwanger is hier. do-di is mijn vruchtbare periode weer, hopelijk is het dan eindelijk eens raak. Ben door de situatie wel gestopt met temperaturen, daar begin ik de volgende periode wel weer mee.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Gecondoleerd!!
Hoe lang ben je nu ook alweer bezig voor een kindje? En ben je regelmatig? Weet het even niet meer
Hoe lang ben je nu ook alweer bezig voor een kindje? En ben je regelmatig? Weet het even niet meer
Gast- Gast
Amber, wat balen dat je ongesteld bent geworden! Ik hoop dat je die bisonkit volgende maand kan gebruiken.
Smoosh, welkom, mooie cyclus. Haha, je vriend is er geloof ik wel blij mee dat jullie nu een extra reden hebben om te
Muppetje, ben je al begonnen met de clomid?
Caresses, gecondoleerd! C(l)appertje is wel zwanger, maar weet niet of je haar kent.
SE, hoe gaat het nu met je? Ben je al bij de psycholoog geweest? Hoe was het? Heb je nu vakantie?
Hier alles goed. Sinds gisteravond verlies ik wat slijm, misschien dat dit wel mijn eisprong kan zijn toch????. Ik zit nu op dag 13. ik ben benieuwd of dit het echt is.
Smoosh, welkom, mooie cyclus. Haha, je vriend is er geloof ik wel blij mee dat jullie nu een extra reden hebben om te
Muppetje, ben je al begonnen met de clomid?
Caresses, gecondoleerd! C(l)appertje is wel zwanger, maar weet niet of je haar kent.
SE, hoe gaat het nu met je? Ben je al bij de psycholoog geweest? Hoe was het? Heb je nu vakantie?
Hier alles goed. Sinds gisteravond verlies ik wat slijm, misschien dat dit wel mijn eisprong kan zijn toch????. Ik zit nu op dag 13. ik ben benieuwd of dit het echt is.
sannenwhs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 38
Punten : 38
Registratiedatum : 01-06-11
Gecondoleerd Caress.
Nee Sanne, nog niet, ben nu op dag drie van de tien dagen Primolut. Moet daarvan eerst ongesteld worden, en dan op dag drie van mijn cyclus beginnen met de Clomid, duurt dus nog even, maar dat is niet erg....
Nee Sanne, nog niet, ben nu op dag drie van de tien dagen Primolut. Moet daarvan eerst ongesteld worden, en dan op dag drie van mijn cyclus beginnen met de Clomid, duurt dus nog even, maar dat is niet erg....
Muppetje- Ratel
muppetje, Oke, dus ergens in die 10 dagen moet je ongesteld worden?
Ik ga nu naar mijn werk, tot morgen allemaal.
Ik ga nu naar mijn werk, tot morgen allemaal.
sannenwhs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 38
Punten : 38
Registratiedatum : 01-06-11
Caresses, gecondoleerd!
@ Sanne, hoop ook dat ik die volgende maand kan gebruiken
Werkze vandaag!
@ Sanne, hoop ook dat ik die volgende maand kan gebruiken
Werkze vandaag!
Amber-- Ratel
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: