Voor een kindje in 2011!
+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ach, je gunt het iedereen he, maar toch...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Ach, je gunt het iedereen he, maar toch...
Ja tuurlijk en gun het mijn collega echt hoor dat is het niet. Maar geen zin om mezelf te kwellen daarmee.. (haha klinkt wel erg heftig) ach je weet wat ik bedoel!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Absoluut. Maar echt, onze tijd komt nog wel...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Absoluut. Maar echt, onze tijd komt nog wel...
Daar vertrouwen we op!!
Amber-- Ratel
Begrijpelijk hoor amber. Gewoon thuis blijven als het niet goed voelt!
Gast- Gast
Lejow: Balen dat je ongesteld bent geworden!
Jazzlyn: Vervelend zeg dat je je zo rot voelt door de clomid, ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!
Jazzlyn: Vervelend zeg dat je je zo rot voelt door de clomid, ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
hoe gaat tie met jou koffieleut? Ben je ook alweer aardig op weg in je cyclus?
Ik moet zo gaan werken om 1 uur. En dan morgen lekker vrij!
Ik moet zo gaan werken om 1 uur. En dan morgen lekker vrij!
Gast- Gast
heey meiden,
Ik kom even laten weten dat ik nog leef
Heb een paar drukke weken achter de rug en heb even bewust afstand genomen van het zwanger worden.
Ben ondertussen helaas ook weer ongesteld geworden en naar de dokter geweest.
Mijn man zijn zaad wordt onderzocht en we moeten beide bloed laten prikken. Afhankelijk daarvan wordt het vervolgtraject bepaald. Het is dus nog afwachten hoe nu verder.
Ik heb geprobeerd mee te lezen, maar heb denk ik ook een hele hoop gemist. Ik ga vanaf nu weer een beetje meelezen, maar ik zal niet altijd uitgebreid reageren, juist omdat ik een beetje afstand wil nemen van het zwanger worden. Ik merk soms dat ik er teveel mee bezig ben en dat ik ook niet meer blij kan zijn voor anderen als ze zwanger raken. Dat wil ik natuurlijk niet, want ik gun het iedereen van harte en daarom wil ik er zelf ook niet meer zo mee bezig zijn. Ik hou het topic wel in de gaten maar zal meer een meelezer worden dan dat ik zelf dingen zal plaatsen. Sorry daarvoor, maar hoop dat jullie het begrijpen.
Lieve meiden, ik wens jullie heel veel vruchtbaarheid toe!
liefs, crea
Heb een paar drukke weken achter de rug en heb even bewust afstand genomen van het zwanger worden.
Mijn man zijn zaad wordt onderzocht en we moeten beide bloed laten prikken. Afhankelijk daarvan wordt het vervolgtraject bepaald. Het is dus nog afwachten hoe nu verder.
Ik heb geprobeerd mee te lezen, maar heb denk ik ook een hele hoop gemist. Ik ga vanaf nu weer een beetje meelezen, maar ik zal niet altijd uitgebreid reageren, juist omdat ik een beetje afstand wil nemen van het zwanger worden. Ik merk soms dat ik er teveel mee bezig ben en dat ik ook niet meer blij kan zijn voor anderen als ze zwanger raken. Dat wil ik natuurlijk niet, want ik gun het iedereen van harte en daarom wil ik er zelf ook niet meer zo mee bezig zijn. Ik hou het topic wel in de gaten maar zal meer een meelezer worden dan dat ik zelf dingen zal plaatsen. Sorry daarvoor, maar hoop dat jullie het begrijpen.
liefs, crea
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Creabea_28 schreef:heey meiden,
liefs, crea
Lieve Crea,
Heel begrijpelijk. Leuk dat je wel mee blijft lezen en als je iets kwijt wilt dan laat maar weten.
Ik wens jou ook veel vruchtbaarheid toe!!
Amber-- Ratel
Begrijpelijk hoor crea! Heel veel succes hoe het bij de dokter gaat uitpakken en wens jou natuurlijk ook een hoop vruchtbaarheid toe.
Gast- Gast
Jullie zijn lief!
Lekker hoor....hormonen...(ben ongesteld) en lieve reacties = janken...hahaha
Ik hou jullie op de hoogte van mijn doktersbezoek en blijf natuurlijk wel meelezen.
Lekker hoor....hormonen...(ben ongesteld) en lieve reacties = janken...hahaha
Ik hou jullie op de hoogte van mijn doktersbezoek en blijf natuurlijk wel meelezen.
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Sterkte Crea, ik hoop dat het er voor jullie snel in mag zitten!
Hier zijn de laatste dagen aangebroken voor het wachten op de auto. Nog 17 nachtjes en dan staat hij eindelijk, eindelijk bij ons voor de deur!!!!!! Dit zal vast langer duren dan de 2,5 maand dat we al wachten hahaha! En dan hoop ik 1,5 week later een positieve test te hebben
Hier zijn de laatste dagen aangebroken voor het wachten op de auto. Nog 17 nachtjes en dan staat hij eindelijk, eindelijk bij ons voor de deur!!!!!! Dit zal vast langer duren dan de 2,5 maand dat we al wachten hahaha! En dan hoop ik 1,5 week later een positieve test te hebben
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Haha crea, fijn he die hormonen! Ik hoop binnenkort goed nieuws van je te lezen!
@ Lejow, Leuk bijna de auto! En zou toch super zijn als je daarna positief mag testen!
Hier alles goed, 1e dag van de week zit er weer op!
@ Lejow, Leuk bijna de auto! En zou toch super zijn als je daarna positief mag testen!
Hier alles goed, 1e dag van de week zit er weer op!
Amber-- Ratel
@ Puggle, dankjewel! Lekker dat je morgen vrij bent, i.p.v. woensdag? Of woensdag ook vrij?
Amber-- Ratel
Lejow, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel weer een mooie (en korte!) cyclus. Zijn we nog maar met 2 voor de zeikdag
Jetje, wat vervelend dat je zoontje niet meer lang slaapt, hopelijk valt hij weer snel in zijn oude patroon!
sannenwhs, ik ga zo dadelijk de tabel uit het vorige topic halen hoor
Muppetje, hopelijk krijg je niet teveel last van de Clomid. Wanneer moest je nou weer terug naar de fertipoli?
Puggle, wat fijn dat je vandaag je laatste pil hebt. Ik duim heel erg dat je nu een normale cyclus hebt!
Amber, bij jou is het ook weer spannend aftellen!
Creabea, begrijpelijk hoor! Ik hoop van harte dat je snel zwanger mag worden!
Lejow, fijn dat jullie auto er biiijjjna is! En tegen dat jullie auto er is, ben je alweer bijna op het einde van deze cyclus
Koffieleut, op welke dag van je cyclus zit je nu?
Ik had vandaag nog een dagje vrij, heerlijk veel in de tuin gezeten, de ramen gewassen langs de buitenkant. Zulk mooi weer!
Vandaag zit ik op dag 28 en nog niet ongesteld. Ik wil ofwel graag deze week ongesteld worden (en dan liever nog vandaag dan morgen, want vanaf vrijdag heb ik 3,5 week vakantie en wil dan liever niet teveel ongesteld zijn.
Het ligt er maar net aan of Koffieleut nog mee moet testen (of dat ze al ongesteld is of zich niet heeft kunnen bedwingen haha) wanneer ik ga testen. Anders kan het goed zijn dat ik pas volgende maandag test. Zaterdag zou ik op dag 33 zitten, maar mijn vorige cyclus was 43. Ach, we zien wel.
Jetje, wat vervelend dat je zoontje niet meer lang slaapt, hopelijk valt hij weer snel in zijn oude patroon!
Muppetje, hopelijk krijg je niet teveel last van de Clomid. Wanneer moest je nou weer terug naar de fertipoli?
Puggle, wat fijn dat je vandaag je laatste pil hebt. Ik duim heel erg dat je nu een normale cyclus hebt!
Lejow, fijn dat jullie auto er biiijjjna is! En tegen dat jullie auto er is, ben je alweer bijna op het einde van deze cyclus
Ik had vandaag nog een dagje vrij, heerlijk veel in de tuin gezeten, de ramen gewassen langs de buitenkant. Zulk mooi weer!
Vandaag zit ik op dag 28 en nog niet ongesteld. Ik wil ofwel graag deze week ongesteld worden (en dan liever nog vandaag dan morgen, want vanaf vrijdag heb ik 3,5 week vakantie en wil dan liever niet teveel ongesteld zijn.
Het ligt er maar net aan of Koffieleut nog mee moet testen (of dat ze al ongesteld is of zich niet heeft kunnen bedwingen haha) wanneer ik ga testen. Anders kan het goed zijn dat ik pas volgende maandag test. Zaterdag zou ik op dag 33 zitten, maar mijn vorige cyclus was 43. Ach, we zien wel.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Naam | Leeftijden | Hoeveelste kind? | Bezig sinds/vanaf | Bijzonderheden | ||||
Alyssa | 23/25 | 1e | Juni 2011 | |||||
Puggle | 26/26 | 1e | Januari 2011 | |||||
_Blush_ | 26/27 | 1e | Juni 2011 | |||||
Amber22 | 28/33 | 1e | Januari 2011 | 2x mk | ||||
Lejow | 25/21 | 1e | mei 2011 | Vermoedelijk Ehlers Danlos | ||||
Caresses | 25/28 | 1e | Januari 2011 | |||||
Koffieleut | 29/31 | 1e | Januari 2011 | |||||
Live Laugh Love | 25/27 | 1e | April 2011 | |||||
Jetje | 28/31 | 2e | April 2011 | |||||
Parels | 25/28 | 1e | Maart 2011 | 1e ronde zwanger (veel blvl) | ||||
Laurientje85 | 25/27 | 2e | Februari 2011 | mk gehad/moeilijk zwanger worden | ||||
Triesje1983 | 28/35 | 2e | Maart 2011 | HMS/moeilijk zwanger worden | ||||
Creabea | 26/33 | 1e | Juli 2010 | |||||
Juf1984 | 26/31 | 1e | Juni 2011 | [/tr] | ||||
Poisongirl | 25/27 | 1e | April 2011 | 1e ronde zwanger | ||||
Muppetje | 27/31 | 1e | November 2010 | |||||
Linnie1985 | 26/27 | 1e | December 2010 | |||||
Clapperdie | 23/24 | 1e | April 2010 | PCOS - Nu Clomid - ZWANGER | ||||
Als er nog iemand bijwilt, u roept maar!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Lejow, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel weer een mooie (en korte!) cyclus. Zijn we nog maar met 2 voor de zeikdag
Heerlijk dat je vrij was, het was inderdaad lekker weer!
Spannend hoor, ben benieuwd wat je cyclus gaat doen.
Ja inderdaad over 12 dagen alweer testen als ik niet ongesteld ben.. Gaat echt snel!!
Amber-- Ratel
Creabea: Heel begrijpelijk hoor, dat je hier even wat minder zult reageren! Ik hoop voor je dat je snel een wondertje in je buik mag hebben!!!
Puggle: Ik zit nu op dag 25 alweer. Dus het schiet idd mooi op. Donderdag zou ik kunnen testen, maar ik wil wachten tot zaterdag. Lekker dat je morgen een dagje vrij hebt! Volgens mij wordt het nog heerlijk weer, geniet ervan!
Lejow: Dat is nog even aftellen dus, leuk!
Alyssa: Ik wil wel zaterdag testen, als ik dan nog niet ongesteld ben tenminste. Als jij liever maandag wilt testen moet je dat doen hoor! Je moet niet om mij zaterdag gaan testen. Ik hoop iig op een mooie positieve test voor je.
All: Het kan zijn dat ik de komende dagen weinig tot niet reageer. Mijn moeder moet woensdag geopereerd worden, ze heeft darmkanker en woensdag ondergaat ze een zware operatie waarbij ze o.a. haar buikholte gaan spoelen met chemo. 2 jaar geleden heeft ze deze operatie ook gehad, en toen zijn ze 8 uur met haar bezig geweest. Na deze operatie zal een een aantal dagen op de ic liggen (gebruikelijk na deze operatie, maar wel erg hefig weet ik nog van de vorige keer). Ik zal dus veel in het ziekenhuis zijn. Ik lees wel met jullie mee via mijn telefoon. Als ik zaterdag niet ongesteld ben zal ik jullie uiteraard wel even meedelen wat de uitslag van de test is.
Puggle: Ik zit nu op dag 25 alweer. Dus het schiet idd mooi op. Donderdag zou ik kunnen testen, maar ik wil wachten tot zaterdag. Lekker dat je morgen een dagje vrij hebt! Volgens mij wordt het nog heerlijk weer, geniet ervan!
Lejow: Dat is nog even aftellen dus, leuk!
Alyssa: Ik wil wel zaterdag testen, als ik dan nog niet ongesteld ben tenminste. Als jij liever maandag wilt testen moet je dat doen hoor! Je moet niet om mij zaterdag gaan testen. Ik hoop iig op een mooie positieve test voor je.
All: Het kan zijn dat ik de komende dagen weinig tot niet reageer. Mijn moeder moet woensdag geopereerd worden, ze heeft darmkanker en woensdag ondergaat ze een zware operatie waarbij ze o.a. haar buikholte gaan spoelen met chemo. 2 jaar geleden heeft ze deze operatie ook gehad, en toen zijn ze 8 uur met haar bezig geweest. Na deze operatie zal een een aantal dagen op de ic liggen (gebruikelijk na deze operatie, maar wel erg hefig weet ik nog van de vorige keer). Ik zal dus veel in het ziekenhuis zijn. Ik lees wel met jullie mee via mijn telefoon. Als ik zaterdag niet ongesteld ben zal ik jullie uiteraard wel even meedelen wat de uitslag van de test is.
Koffieleut- Prater
Sterkte Koffieleut!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Alyssa, lekker van het weer genoten dus! Dag 28 alweer dat gaat ook weer opschieten, erg spannend wel!
Lejow, leuk bijna een mooie nieuwe auto jeej!
Amber, het gaat idd weer opschieten voor je nog even spannend meus ik duim weer voor je
Ik ben deze week morgen vrij ja en niet woensdag.
Koffieleut, veel sterkte met je moeder wat heftig zeg!
Hier weinig nieuws. Vandaag gewerkt en nog 2 leuke rokjes gekocht bij de hema en verder ga ik zo eveb hardlopen met mijn man.
Lejow, leuk bijna een mooie nieuwe auto jeej!
Amber, het gaat idd weer opschieten voor je nog even spannend meus ik duim weer voor je
Ik ben deze week morgen vrij ja en niet woensdag.
Koffieleut, veel sterkte met je moeder wat heftig zeg!
Hier weinig nieuws. Vandaag gewerkt en nog 2 leuke rokjes gekocht bij de hema en verder ga ik zo eveb hardlopen met mijn man.
Gast- Gast
Puggle en Lejow: Bedankt!!
Het is idd erg heftig, ze is al 2 jaar ziek eigenlijk. In die tussentijd is ze heel even "schoon" geweest. Doordat ze deze operatie al eerder heeft gehad weet ik wat ik kan verwachten deze week, dat helpt wel iets... Deze operatie voeren ze alleen uit als er een reeele kans is op genezing (hoewel het altijd onzeker blijft natuurlijk) dus daar houd ik me aan vast.
Het is idd erg heftig, ze is al 2 jaar ziek eigenlijk. In die tussentijd is ze heel even "schoon" geweest. Doordat ze deze operatie al eerder heeft gehad weet ik wat ik kan verwachten deze week, dat helpt wel iets... Deze operatie voeren ze alleen uit als er een reeele kans is op genezing (hoewel het altijd onzeker blijft natuurlijk) dus daar houd ik me aan vast.
Koffieleut- Prater
koffieleut ; heel veel succes met je moeder de komende tijd!
ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om je moeder zo'n pijn te zien lijden, de onmacht die je zelf voelt .. vertroetel dr maar lekker!
ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om je moeder zo'n pijn te zien lijden, de onmacht die je zelf voelt .. vertroetel dr maar lekker!
Gast- Gast
Dit dus, ik had het niet beter kunnen zeggen, dus sluit hier maar bij aan....Parels schreef:koffieleut ; heel veel succes met je moeder de komende tijd!
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:idd parels, mooi gezegd hoor!
muppetje, hoe is tie dan ?
Waarom steek jij je tong naar mij uit?
Muppetje- Ratel
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: