Het weer
+53
mickey
Dikkie Dik
Lady4
Zwerver
BJA
meisjesmama
Pompoen
SnowWhite
Blond
ShallY
Makamba
Pussycat
Susan
Sterre
smooch
GeKKiE
Benthe
Kathi
Ploen
Zwoesj
Yzma
_Summer
Japie
Caroow
SoGood
Jeanette
loura
Sweety
Tania
Phileine
Arwyn
Ugly Betty
Chocolate Cookie
marissie21
Flinder
Vlinder83
tess05
Rumble
Lotus
Toet
May
PluDan
Serena
Jelin
patjuhhh
Jordana
Suus
Sarah1985
Janelie
Sugarfall
Caresses
VeryCherry
SleepingBeauty
57 plaatsers
Pagina 7 van 11
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Re: Het weer
Ik mag ook niet meer zeggen dat ik het geweldig vind, al die sneeuw. Een collega van mij heeft nog een trauma van de vorige winter. Toen had ik (met de 1e keer sneeuw) geroepen dat het hier nooit eens fatsoenlijk kon sneeuwen
Gast- Gast
Birgit schreef:Ik mag ook niet meer zeggen dat ik het geweldig vind, al die sneeuw. Een collega van mij heeft nog een trauma van de vorige winter. Toen had ik (met de 1e keer sneeuw) geroepen dat het hier nooit eens fatsoenlijk kon sneeuwen
Haha! Ja, daar zul je nu wel anders over moeten denken
Gast- Gast
Maple schreef:Marin, ik vind je foto's leuk, maar ik ben niet zo van de HDR's en vind 't stiekem jammer dat je (bijna) niet meer de foto's maakt zoals je die 'vroeger' maakte. Maargoed, de compositie vind ik wel erg mooi.
Eerder in dit topic (dit topic toch? Anders facebook) staat ook een selectie van 'gewone' foto's hoor. Ik wissel het tegenwoordig gewoon veel af.
Bedankt voor de complimenten verder. Het is gewoon zo'n idyllisch beeld, dat voegt al heel veel toe hoor.
Nog even over het weer... ik heb net een fietstocht getrotseerd! Glibberen maar het ging goed
Gast- Gast
Ja, het sneeuwt hier weer
Laatst aangepast door Birgit op za 18 dec 2010 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
En nog best hard ook!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hier nog niet. Wel al op buienradar gekeken (maar de voorspellingen om de radar vooruit te kijken doen het niet? Bij jullie ook niet?), en volgens mij hebben wij de mazzel dat we die lange strook meepikken die nu ergens op de grens België/Zeeland zit. Als mijn Maple-van-Leur-voorspellingen kloppen, dan. Dus helaas manlief, waarschijnlijk krijgen we weer veeeel sneeuw En manlief, die gaat dat maandag echt niet leuk vinden... Vorig jaar zijn we ook ene uur bezig geweest om z'n auto uit te graven... met peddels van een rubberbootje, wel te verstaan, want een schep hadden (en hebben) we niet...
Gast- Gast
Haha... goeie vraag. De rest van het jaar niet meer aan gedacht Mocht het echt te erg zijn bel ik morgen mijn ouders wel, dan ga ik wel even langs om een schep op te halen... Volgens mij hebben zij er wel eentje.
Gast- Gast
Hier is het ook alweer aan het sneeuwen..
Maandagochtend zal het wel een feest zijn om op mijn werk te komen, op de fiets Extra vroeg de deur uit dan!
Maandagochtend zal het wel een feest zijn om op mijn werk te komen, op de fiets Extra vroeg de deur uit dan!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Zo te zien komt de sneeuw zo binnen een uur onze richting uit en gaat het vannacht weer een stuk harder sneeuwen. Ik heb er niet zo'n last van, sneeuw of geen sneeuw ik kan toch geen kant uit en nu heb ik wel wat moois om naar te kijken.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
тыквашка schreef:Zo te zien komt de sneeuw zo binnen een uur onze richting uit en gaat het vannacht weer een stuk harder sneeuwen. Ik heb er niet zo'n last van, sneeuw of geen sneeuw ik kan toch geen kant uit en nu heb ik wel wat moois om naar te kijken.
Misschien een rare vraag, maar waarom kun je geen kant uit?
Gast- Gast
Hier nog helemaal niets.
(Tja, ik ben thuis en wil nu vanuit het raam sneeuw zien. Dikke, stevige vlokken! Zul je net zien dat het hier pas maandag weer begint te sneeuwen. )
(Tja, ik ben thuis en wil nu vanuit het raam sneeuw zien. Dikke, stevige vlokken! Zul je net zien dat het hier pas maandag weer begint te sneeuwen. )
Gast- Gast
Hier nog niets maar als ik buienradar mag geloven komt er een hele hoop!!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
meisjesmama schreef:Hier nog niets maar als ik buienradar mag geloven komt er een hele hoop!!
Buienradar heeft bij mij zijn geloofwaardigheid een beetje verloren. Vrijdag zou het bij ons flink mis gaan in de middag, maar geen vlok gezien. Net druk ik op 3u weersverwachting, een hele hoop in het zuiden en westen. Ik druk op 24u verwachting, niets in brabant. Dat vind ik verdacht.
Gast- Gast
Hier (omg. Rotterdam) sneeuwt het heel hard! Ben benieuwd hoe het er morgen buiten uitziet ...
Gast- Gast
Ik ben net maar vanaf vrienden thuis naar huis gereden.
Ik ben maar de buienradar in de gaten gaan houden en als het goed is gaat het straks sneeuwen in Flevoland.
het waait in ieder geval al hard nu!
Ik ben maar de buienradar in de gaten gaan houden en als het goed is gaat het straks sneeuwen in Flevoland.
het waait in ieder geval al hard nu!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Wat Alex167 zegt +1. hier sneeuwt het hard! Heb net even een klein rondje gereden want heb voor het eerst winterbanden. Dus even gevoeld hoe dat rijdt. En lekker hoor
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Iemand al ijs ervaren op de weg?
Ik wel! In Hilversum hebben ze volgens mij echt niet gestrooid en is het vlak voor de stoplichten en uitritten spekglad.
Was echt aan het glijden.
Ik wel! In Hilversum hebben ze volgens mij echt niet gestrooid en is het vlak voor de stoplichten en uitritten spekglad.
Was echt aan het glijden.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
In Zwolle is het de afgelopen dagen helemaal niet zo erg geweest!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Hier in Friesland gelukkig niks, ook niks voorspeld voor de komende 24 uur.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Hier in Friesland gelukkig niks, ook niks voorspeld voor de komende 24 uur.
Alleen maar een beetje natte sneeuw in L'warden vanavond..
Gast- Gast
Oooh.. Niet gezien vanaf de bank, haha!plumke schreef:Lady4 schreef:Hier in Friesland gelukkig niks, ook niks voorspeld voor de komende 24 uur.
Alleen maar een beetje natte sneeuw in L'warden vanavond..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Het weer
» Wat een weer!
» Dat heb ik weer!
» Hoe is het weer bij jou?
» Het weer
» Wat een weer!
» Dat heb ik weer!
» Hoe is het weer bij jou?
Pagina 7 van 11
Permissies van dit forum: