Hoe is het weer bij jou?
+19
Angela_1986
CCC
_Lacey_
Error
Miss_Jessii
Inge
Moonlight
Sjaantje
Pandora
Beachgirl
Raindrop
bolus26
rapa nui
Toet
Zwerver
Kiwi86
Vanilla Queen
banjer49
Jeanette
23 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Hoe is het weer bij jou?
Hier is het heel vreemd weer, zo regent en onweert het en zo schijnt de zon weer. Het is ook zo benauwd!
Ik weet gewoon niet wat voor kleding ik moet dragen, ik heb het afwisselend fris als de zon wegtrekt, en heel warm als de zon er weer doorkomt
Ik weet gewoon niet wat voor kleding ik moet dragen, ik heb het afwisselend fris als de zon wegtrekt, en heel warm als de zon er weer doorkomt
Gast- Gast
Re: Hoe is het weer bij jou?
Hier scheen net de zon volop, maar die is net weer achter de wolken verdwenen. Ik ben nog niet zo lang geleden mijn bed uit komen rollen en zag dat het ook al geregend had.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Hier is het aardig bewolkt, het heeft nog niet geregend.
Ik zou naar een strandje gaan, maar ik dek dat dat niet doorgaat, haha.
Lees ook net dat het KNMI waarschuwt voor stevige onweersbuien en windstoten en in het oosten en midden van het land ook hagelbuien..
Dit is echt zo'n dag waarbij het eigenlijk te warm is om binnen te blijven, maar door het weer kun je eigenlijk ook niks lekker buiten doen.
Ik zou naar een strandje gaan, maar ik dek dat dat niet doorgaat, haha.
Lees ook net dat het KNMI waarschuwt voor stevige onweersbuien en windstoten en in het oosten en midden van het land ook hagelbuien..
Dit is echt zo'n dag waarbij het eigenlijk te warm is om binnen te blijven, maar door het weer kun je eigenlijk ook niks lekker buiten doen.
Gast- Gast
het is hier prachtig mooi weer, warm weet ik eigenlijk niet ben ziek heb koorts, voor mij is het steeds warm dan weer koud!!
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Ik zag het ook, laat ik nou net in het Oosten wonen.. Lucky me!
Jeanette, groot gelijk dat je hebt uitgeslapen. En een strandje zal het niet worden vandaag Princess, wel jammer!
Banjer, beterschap!
Jeanette, groot gelijk dat je hebt uitgeslapen. En een strandje zal het niet worden vandaag Princess, wel jammer!
Banjer, beterschap!
Gast- Gast
hier is het 26 graden en zonnig!
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Wat dragen jullie vandaag dan? Zomerse kleding of lange broek/rok en lange mouwen?
Gast- Gast
zomerse kleding...nou ja 3 kwart broek en shirtje denk ik. Al zit ik nu nog in pyjama
Gast- Gast
Ik zit eigenlijk ook nog in pyama, of nou ja, ik moet nog douchen.
En oh oh...:
KNMI geeft code oranje af voor zuiden en oosten
Laatste update: 21 augustus 2011 11:58 info.
RIJSWIJK - Het KNMI heeft zondagochtend voor vier provincies een code oranje (waarschuwing voor extreem weer) afgegeven.
Foto: NU.nl/olof van der Steen
Het gaat om Noord-Brabant, Limburg, Gelderland en Overijssel.
Eerder gold voor het hele land code geel (waarschuwing voor slecht weer). Voor het zuiden en oosten van het land is die alarmering nu dus opgeschaald.
Volgens een woordvoerder van het KNMI zullen vooral halverwege de middag stevige onweersbuien over het land trekken, vanuit het zuidwesten naar het noordoosten.
De buien kunnen vooral in het zuiden en zuidoosten gepaard gaan met hagel en zware windstoten van tussen de 75 en 90 kilometer per uur, hier en daar zelfs tot 100 kilometer per uur.
En oh oh...:
KNMI geeft code oranje af voor zuiden en oosten
Laatste update: 21 augustus 2011 11:58 info.
RIJSWIJK - Het KNMI heeft zondagochtend voor vier provincies een code oranje (waarschuwing voor extreem weer) afgegeven.
Foto: NU.nl/olof van der Steen
Het gaat om Noord-Brabant, Limburg, Gelderland en Overijssel.
Eerder gold voor het hele land code geel (waarschuwing voor slecht weer). Voor het zuiden en oosten van het land is die alarmering nu dus opgeschaald.
Volgens een woordvoerder van het KNMI zullen vooral halverwege de middag stevige onweersbuien over het land trekken, vanuit het zuidwesten naar het noordoosten.
De buien kunnen vooral in het zuiden en zuidoosten gepaard gaan met hagel en zware windstoten van tussen de 75 en 90 kilometer per uur, hier en daar zelfs tot 100 kilometer per uur.
Gast- Gast
Laat ik maar snel gaan douchen, met onweer wil ik dat niet doen! Tot straks!
Gast- Gast
Het is hier prachtig weer. Wij gaan over 10 minuten naar t strand! Lekker lunchen en van de zon genieten totdat het gaat regenen.
Gast- Gast
Oh nee code oranje voor Brabant???? Vanaf hoe laat verwachten ze dat?
edit: zie het al..halverwege de middag
edit: zie het al..halverwege de middag
Laatst aangepast door Theedoosje op za 20 aug 2011 - 23:05; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Wat dragen jullie vandaag dan? Zomerse kleding of lange broek/rok en lange mouwen?
Het is hier warm en zonnig. Om 10 uur wat druppeltjes maar verder niks.
Ik heb een zwart jurkje aan, heerlijk!! Eindelijk zomer ( hier dan ).
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Theedoosje schreef:Oh nee code oranje voor Brabant???? Vanaf hoe laat verwachten ze dat?
Staat er niet bij, ik denk binnen een paar uur!
Gast- Gast
Odilia schreef:Het is hier prachtig weer. Wij gaan over 10 minuten naar t strand! Lekker lunchen en van de zon genieten totdat het gaat regenen.
*jaloers* Haha!
Gast- Gast
Hier bij het balaton is het prachtig overdag minimaal 30 + graden en een heeerlijk zonnetje.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Hier schijnt de zon nog volop! (z-gelderland) Maar het ziet er toch wel dreigend uit, we zullen zien, ik moet toch de hele dag werken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oh bij weer online geeft hij bij mij geen waarschuwing aan,....wel max 28 graden weercijfer een 9.
Gast- Gast
Het regent. Het is de hele ochtend al wisselend bewolkt met af en toe een bui. Ik heb net nog wel een uurtje buiten gezeten, was wel lekker maar ook een beetje fris. Maar begin dus te regenen. Volgens buienradar komt er het komende uur een flinke bui over. (Kop van Overijssel)
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
hier ook mooi weer,wel benauwd warm!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Af en toe komt de zon fel door maar nu is het erg bewolkt. Geen regenwolken maar gewoon witte wolken. En als we teletekst moeten geloven moeten we vanmiddag allemaal binnen blijven in Brabant want het schijnt heel hard te gaan onweren. Ach we zullen zien
Gast- Gast
Ik hou het in mijn achter hoofd Razz maar ben benieuwd of het hier echt zo te keer zal gaan.
Gast- Gast
Hier in Brabant is het 25 graden met zon! Wel erg benauwend. Sta er idd niet van te kijken als het los gaat vanmiddag, dat gebeurt vaak als het zo benauwd is.
Gast- Gast
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Dat heb ik weer...
» Het weer
» Het weer
» Het weer
» Dat heb ik weer...
» Het weer
» Het weer
» Het weer
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: