Het weer
+53
mickey
Dikkie Dik
Lady4
Zwerver
BJA
meisjesmama
Pompoen
SnowWhite
Blond
ShallY
Makamba
Pussycat
Susan
Sterre
smooch
GeKKiE
Benthe
Kathi
Ploen
Zwoesj
Yzma
_Summer
Japie
Caroow
SoGood
Jeanette
loura
Sweety
Tania
Phileine
Arwyn
Ugly Betty
Chocolate Cookie
marissie21
Flinder
Vlinder83
tess05
Rumble
Lotus
Toet
May
PluDan
Serena
Jelin
patjuhhh
Jordana
Suus
Sarah1985
Janelie
Sugarfall
Caresses
VeryCherry
SleepingBeauty
57 plaatsers
Pagina 6 van 11
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Re: Het weer
Dit is momenteel mijn uitzicht
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zo wat een sneeuw
Er ligt nu al mega veel en het blijft maar sneeuwen...
Volgens mij nu al meer dan de vorige keer in totaal.
Mijn achtertuin :
En mijn voortuin waar zijn mijn lantaarnpaaltjes gebleven ? :
Er ligt nu al mega veel en het blijft maar sneeuwen...
Volgens mij nu al meer dan de vorige keer in totaal.
Mijn achtertuin :
En mijn voortuin waar zijn mijn lantaarnpaaltjes gebleven ? :
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ben net even gaan wandelen, woon heel dichtbij een park.
Het is echt heel mooi!
Het is echt heel mooi!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Hier na alle sneeuw een heel waterig zonnetje, dus dat is fijn, kan het lekker wegsmelten!
Gast- Gast
Mijn uitzicht:
Vorige afspraak heb ik telefonisch kunnen doen, nu moet ik er echt aan geloven
Vorige afspraak heb ik telefonisch kunnen doen, nu moet ik er echt aan geloven
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre schreef:Het blijft maar sneeuwen hier. Ik moet straks de nodige fietstochtjes er dwars doorheen maken, dus als jullie een fietsende sneeuwpop zien: it's me!
Hier ligt nu ook een flinke laag, ik vind het jammer dat het nu te laat is om op de fiets (mountainbike) naar het natuurgebied hier dichtbij te fietsen..
Gast- Gast
Ik heb net een rondje in de buurt gelopen. Het was zo idyllisch; kinderen spelend in de sneeuw, overal lichtjes. Foto's komen eraan.
Gast- Gast
Haarlem in de sneeuw!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Woehoeee! Hier sneeuwt het nu echt keihard!
En ik heb vakantie
Maar nu eerst nog wel ff de deur uit om m'n paard te verzorgen... Ach, die 6 km met de auto overleven we wel
En ik heb vakantie
Maar nu eerst nog wel ff de deur uit om m'n paard te verzorgen... Ach, die 6 km met de auto overleven we wel
Gast- Gast
Wauw, die van jou zijn pas mooi.
Maar zeker met je camera gemaakt?
Maar zeker met je camera gemaakt?
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Vandaag hebben wij geen sneeuw gehad. We hingen half tegen dooi en tegen bevriezing aan. Dat zorgde er vanochtend wel voor dat ik en mijn collega's gemiddeld een half uur te laat waren. Zelf heb ik met 30 km p/u 50 km afgelegd. Ergens moet ik bekennen dat het wel iets heeft, al vind ik een goede glijpartij niet altijd even leuk.
Een collega moet vanavond nog naar Amsterdam, dat heb ik haar ten zeerste afgeraden. We hebben samen de buienradar gekeken en hier zal het pas om 22.00u weer flink gaan sneeuwen, maar de Randstad staat nu al vast en ik wens niemand 4u file toe.
Nu ik eindelijk weekend heb vind ik het sneeuwen niet zo erg. Maar ik heb een helse week gehad.... Het was heel langzaam rijden en ik ben maar 1x echt op tijd gekomen. En ik haat het om te laat op mijn werk aan te komen.
Een collega moet vanavond nog naar Amsterdam, dat heb ik haar ten zeerste afgeraden. We hebben samen de buienradar gekeken en hier zal het pas om 22.00u weer flink gaan sneeuwen, maar de Randstad staat nu al vast en ik wens niemand 4u file toe.
Nu ik eindelijk weekend heb vind ik het sneeuwen niet zo erg. Maar ik heb een helse week gehad.... Het was heel langzaam rijden en ik ben maar 1x echt op tijd gekomen. En ik haat het om te laat op mijn werk aan te komen.
Gast- Gast
Mooie plaatjes dames! En wat is er op sommige plaatsen veel sneeuw gevallen zeg!
Gast- Gast
Marin, die derde van jou... Lijkt net alsof die honderd jaar geleden is gemaakt! Mooi zeg!
Gast- Gast
dank je
Mijn idyllische buurtje in HDR:
(Sommige zijn niet helemaal zuiver, maar het gaat mij nu meer om de sfeer)
Mijn idyllische buurtje in HDR:
(Sommige zijn niet helemaal zuiver, maar het gaat mij nu meer om de sfeer)
Gast- Gast
Mooie foto's marin En woow wat een sneeuw, en die sneeuwpoppen groot woow. En grappig die foto's ik herken dat wel wat van waar een vriendin van me woont in Den Haag
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ja he, ik stond echt met m'n hele schoenen in de sneeuw (zonde voor m'n uggs maar heb nog steeds geen snowboots). En wat grappig. Ik woon hier in een zijstraatje.
Gast- Gast
Mooie foto's Marin. Je woont daar wel heel mooi in Den Haag zeg!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wauw! Dat is aan-de-muur-hang-materiaal Marin!
Ik vind die met dat meisje dan weer niet zo mooi. Beetje té bewerkt.
Ik vind die met dat meisje dan weer niet zo mooi. Beetje té bewerkt.
Gast- Gast
Wat een prachtige foto's! Ik wil ook weer in Den Haag wonen.
Hier heeft het vandaag maar heel even gesneeuwd! Helaas hier niet zo'n mega dik pas sneeuw als bij sommigen van jullie. Ik blijf hoop houden.
Hier heeft het vandaag maar heel even gesneeuwd! Helaas hier niet zo'n mega dik pas sneeuw als bij sommigen van jullie. Ik blijf hoop houden.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Hier heeft het vandaag niet gesneeuwd maar afgelopen nacht wel. Hier ligt zo'n 19 cm sneeuw (provincie zeeland)
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Vandaag heeft het niet meer gesneeuwd, maar ik hoorde dat het sowieso vannacht -12 graden wordt. BRRR! Ik ga nog stappen, ik kom vast verkleumd aan in de stad. En mooie schoenen dragen is er ook niet bij met dit week, tenzij ik mijn nek wil breken.
Mooie foto's Marin!
Mooie foto's Marin!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik vind je foto's ook heel mooi Marin!
Hier nog steeds geen sneeuw. Vanavond rond 21:00 uur, volgens buienradar.
Hier nog steeds geen sneeuw. Vanavond rond 21:00 uur, volgens buienradar.
Gast- Gast
Marin, ik vind je foto's leuk, maar ik ben niet zo van de HDR's en vind 't stiekem jammer dat je (bijna) niet meer de foto's maakt zoals je die 'vroeger' maakte. Maargoed, de compositie vind ik wel erg mooi.
Hier heeft het vandaag wel even gesneeuwd, maar dat zette geen zoden aan de dijk. Vanavond gaat moeten er flnke sneeuwbuien het land binnen komen als het goed is, ben benieuwd wat daaruit gaat vallen. Ze hebben het over plaatsenlijk 10-15 centimeter, ik ben benieuwd, laat maar komen! Hoewel mijn man vindt dat ik dat niet mag zeggen, haha die is al bang dat hij maandag niet de parkeerplaats af komt...
Hier heeft het vandaag wel even gesneeuwd, maar dat zette geen zoden aan de dijk. Vanavond gaat moeten er flnke sneeuwbuien het land binnen komen als het goed is, ben benieuwd wat daaruit gaat vallen. Ze hebben het over plaatsenlijk 10-15 centimeter, ik ben benieuwd, laat maar komen! Hoewel mijn man vindt dat ik dat niet mag zeggen, haha die is al bang dat hij maandag niet de parkeerplaats af komt...
Gast- Gast
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Het weer
» Wat een weer!
» Dat heb ik weer!
» Hoe is het weer bij jou?
» Het weer
» Wat een weer!
» Dat heb ik weer!
» Hoe is het weer bij jou?
Pagina 6 van 11
Permissies van dit forum: