Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is er bekend met een abonnement van simpel?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wie is er bekend met een abonnement van simpel? Empty Wie is er bekend met een abonnement van simpel?

Bericht  ShallY vr 8 jul 2011 - 23:32

En hoe bevalt dat jou?
Dit jaar loopt mijn abonnement af en ik zit te wijfelen of ik wel bij hi kpn blijf. Nu hoorde ik van mijn zwager dat hij dus een abonnement bij simpel heeft. Is echt heel goedkoop maar ik heb dan snel het idee dat er dan een addertje onder het gras zit. Dit kan toch allemaal niet zo goedkoop? Je kan je abo zelf samenstellen.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er bekend met een abonnement van simpel? Empty Re: Wie is er bekend met een abonnement van simpel?

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 1:51

Ik heb een abonnement afgesloten bij Simyo, dit omdat ik na een google-zoektocht wel veel negatieve dingen las over het bereik en met name in onze omgeving. Simyo is een onderdeel van KPN, waardoor ik daar wel altijd bereik mee heb.
Waarom het zo goedkoop is?

je krijgt er geen telefoon bij.. Scheelde mij 35eu in de maand!!!!

Gast
Gast

Wie is er bekend met een abonnement van simpel? Empty Re: Wie is er bekend met een abonnement van simpel?

Bericht  Atelier Madame za 9 jul 2011 - 2:07

Ik heb heel erg veel slechte ervaringen gehoord (en gelezen op internet) over simpel.

Persoonlijk zou ik als je simonly wil, kiezen voor Ben of Simyo. Ik vond het prettig van Ben dat je er elke maand kunt opzeggen, dus stel je wil na een tidje toch liever nog een abo afsluiten mét telefoon, kun je altijd overstappen!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 2:12

Dat elke maand opzeggen is bij Simyo ook zo! Ideaal..

Verder kan je alles op internet regelen, hebben ze mooie aanbiedingen (250 belminuten voor 6,99 en 1000smsjes voor 9,99..) Hiermee zit ik niet meer over mijn bundel heen, en het scheelt me ontzettend veel geld!

Gast
Gast

Bericht  ShallY za 9 jul 2011 - 2:43

Het ziet er allemaal interessant uit maar ik heb geen idee wat ik nou het beste kan kiezen. Ik ben hier echt een leek in. Heb je dan voor die 6,99 alleen die 300 belminuten en dan kan je nog een sms bundel er apart bij nemen of is het zowel bellen als smsen?

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 3:40

Het is maar net hoeveel jij zelf gebruikt. Ik sms zoveel, dat dit niet binnen mijn bundel kan, dus ik heb een bundel van 1000smsjes erbij. Dus alle belminuten die ik heb, worden dan ook echt gebruikt voor te bellen.
Maar als je die er niet bij hebt, is 1 belminuut gelijk aan 1 sms. Je moet dus voor jezelf bekijken hoeveel je smst, en of het uit kan om ook een smsbundel te nemen of juist een hoog belabonnement.

Gast
Gast

Bericht  ShallY di 19 jul 2011 - 6:54

Ik zit er toch steeds meer aan te denken om toch een abonnement bij simyo te nemen omdat dit toch een hele hoop scheelt. Het gaat mij er alleen maar om dat ik kan bellen en smsen, internet ga ik toch niet doen. Mijn huidige abonnement loopt in november af, dus moet dit binnenkort opzeggen. Maar nu wil ik mijn huidige nummer wel behouden, weet iemand of dit wel kan bij simyo? En hoe werkt dat dan? Moet ik dan wel in mijn brief van opzeggen wel erin zetten dat ik mijn huidige nummer wil behouden?

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: