Telefoon abonnement
+17
Stranger
L!ND@
Fortissimo
Willem
Reeza
Minx
*Bloempje*
Rush
Ilovethe90s
minoessepoes
Kalishi
Zonneschijn
Jeanette
_Lacey_
Atelier Madame
Lejow
_Lana_
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Telefoon abonnement
Mijn abonnement is verlopen en ik ben op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon.
Alleen valt me op dat de prijzen in die 2 jaar enorm gestegen zijn .
Welke telefoon heb jij?
Hoeveel betaal je per maand?
En hoeveel heb je voor het telefoontoestel betaald?
Oja en wanneer en waar heb je het abonnement afgesloten?
Even vergelijken en kijken of ik een beetje in de goede richting aan het zoeken ben.
Alleen valt me op dat de prijzen in die 2 jaar enorm gestegen zijn .
Welke telefoon heb jij?
Hoeveel betaal je per maand?
En hoeveel heb je voor het telefoontoestel betaald?
Oja en wanneer en waar heb je het abonnement afgesloten?
Even vergelijken en kijken of ik een beetje in de goede richting aan het zoeken ben.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Telefoon abonnement
Ja, en vergeet ook niet dat heel veel providers tegenwoordig met dat telefoon lease gezeik werken!
Mijn abonnement loopt eind dit jaar af, en ik ga het helemaal anders doen.
Ik ga zelf een losse telefoon kopen en neem er een sim only met internetbundel bij.
Dat gaat me zo ontzettend veel geld schelen in de maand!!
(Ik heb nu een HTC Sensation, abo loopt dus einde van het jaar af en betaal nu iets van 55!! euro in de maand, voor 1000 mb internet en iets van 300 minuten (kan ook 250 zijn). Maar dit is natuurlijk al 1,5 jaar oud.
Mijn abonnement loopt eind dit jaar af, en ik ga het helemaal anders doen.
Ik ga zelf een losse telefoon kopen en neem er een sim only met internetbundel bij.
Dat gaat me zo ontzettend veel geld schelen in de maand!!
(Ik heb nu een HTC Sensation, abo loopt dus einde van het jaar af en betaal nu iets van 55!! euro in de maand, voor 1000 mb internet en iets van 300 minuten (kan ook 250 zijn). Maar dit is natuurlijk al 1,5 jaar oud.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Als je niet de allernieuwste telefoon wil zot ik ens kijken op gsmtopdeal.nl daar hebben ze kortingen voor 2 jaar op je abo.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb een sim only abonnement bij BEN. Daar zit je niet aan vast en is ook niet duur. Telefoon los gekocht. Ik betaal voor mijn telefoon liever 1 keer dan dat ik elke maand aan een hoge rekening vast zit.
Gast- Gast
Ik heb los een iPhone 4 gekocht en er een simonly abonnement van Simyo bij genomen.
Ik betaal € 8,- per maand voor 100 belminuten en 200 MB internet.
Ik betaal € 8,- per maand voor 100 belminuten en 200 MB internet.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Dat zou ik ook doen inderdaad met een sim-only abbo. Baal dat ik dat volgend jaar pas doen, want betaal nu elke maand 35 euro.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Welke telefoon heb jij? Iphone 4S
Hoeveel betaal je per maand? +/- € 30
En hoeveel heb je voor het telefoontoestel betaald? € 35, bij 2 jarige abbo
Oja en wanneer en waar heb je het abonnement afgesloten? Vorig jaar juni.
Hoeveel betaal je per maand? +/- € 30
En hoeveel heb je voor het telefoontoestel betaald? € 35, bij 2 jarige abbo
Oja en wanneer en waar heb je het abonnement afgesloten? Vorig jaar juni.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Ik heb een galaxy2, met een t-mobile abbo. Op dit moment betaal ik 45,-/50,- per maand.
In juni ga ik sim-only nemen, en zal dan met 300 belminuten, onbeperkt sms en 1000mb internet 20,- per maand betalen.(via tele-2)
Vind het tegenwoordig ook zo duur, zeker nu ik parttime werk vind ik het maandelijks echt te veel geld om een abbo+telefoon af te sluiten.
In juni ga ik sim-only nemen, en zal dan met 300 belminuten, onbeperkt sms en 1000mb internet 20,- per maand betalen.(via tele-2)
Vind het tegenwoordig ook zo duur, zeker nu ik parttime werk vind ik het maandelijks echt te veel geld om een abbo+telefoon af te sluiten.
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Ik heb zelf een Samsung galacxy S advance gekocht (al bijna een jaar geleden hoor) en een sim only abonnement via Simyo. Ik betaal 14,50 in de maand voor 300 belminuten en 500 mb. Je kan het per maand bijstellen als je wil, het enige nadeel is dat je geen belminuten mee kan nemen. Ik maak mijn bundel eigenlijk nooit op, dus ik denk dat ik hem naar beneden ga zetten.
Ik vind het gewoon prettig dat ik nu zo'n lage maandlast heb.
Ik vind het gewoon prettig dat ik nu zo'n lage maandlast heb.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Welke telefoon heb jij?
De Ace Plus
Hoeveel betaal je per maand? Ongeveer €30.00 met een abo voor 100 mb. Extra bundel bij gekozen voor internet van 250 mb, dit betaal ik alleen als ik over de 100 mb heen ga en dat is eigenlijk maar zelden.
En hoeveel heb je voor het telefoontoestel betaald? Niks
Oja en wanneer en waar heb je het abonnement afgesloten? Vorig jaar mei, bij KPN.
De Ace Plus
Hoeveel betaal je per maand? Ongeveer €30.00 met een abo voor 100 mb. Extra bundel bij gekozen voor internet van 250 mb, dit betaal ik alleen als ik over de 100 mb heen ga en dat is eigenlijk maar zelden.
En hoeveel heb je voor het telefoontoestel betaald? Niks
Oja en wanneer en waar heb je het abonnement afgesloten? Vorig jaar mei, bij KPN.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik heb een Samsung Galaxy S3 mini los gekocht, voor rond de €300.
Ik heb een Sim Only abbo van €20, 175 minuten/350sms en 150MB maar dat heb ik niet eens nodig. Ik ben bij Hi en ik wilde persé bij Hi blijven. Ze zijn zeker niet de goedkoopste, maar dat vind ik ook niet heel erg.
Ik heb een Sim Only abbo van €20, 175 minuten/350sms en 150MB maar dat heb ik niet eens nodig. Ik ben bij Hi en ik wilde persé bij Hi blijven. Ze zijn zeker niet de goedkoopste, maar dat vind ik ook niet heel erg.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb een Samsung Galaxy Ace, iets meer dan 1,5 jaar geleden gekocht voor 230 euro. Heb er een sim-only abonnement van BEN bij, betaal 17 euro per maand voor 250 belminuten/smsjes en 500 mb internet.
Zeer tevreden mee, was die langlopende abonnementen ook helemaal zat. Altijd hoge rekeningen en als je er vanaf wilde of iets wilde wijzigen dan kon het niet.
Zeer tevreden mee, was die langlopende abonnementen ook helemaal zat. Altijd hoge rekeningen en als je er vanaf wilde of iets wilde wijzigen dan kon het niet.
*Bloempje*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Iphone 5
Betaal 32 euro bij Tele 2 300min en 500mb
Moest 168 bij betalen. Wel veel geld maar voor mijn huidige tel kan ik nog zo'n 100 euro krijgen.
Heb Abbo 2 wkn geleden via belsimpel afgesloten.
Na 2 jaar word Abbo 40 maar dan is het ook afgelopen.
Moest 168 bij betalen. Wel veel geld maar voor mijn huidige tel kan ik nog zo'n 100 euro krijgen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Welke telefoon heb jij? iPhone 4.
Hoeveel betaal je per maand? Eerste jaar €22,50, nu €45.
En hoeveel heb je voor het telefoontoestel betaald? €80, maar kon mijn Blackberry inruilen en toen was hij volgens mij gratis.
Oja en wanneer en waar heb je het abonnement afgesloten? Zo'n 13-14 maanden geleden.
Hoeveel betaal je per maand? Eerste jaar €22,50, nu €45.
En hoeveel heb je voor het telefoontoestel betaald? €80, maar kon mijn Blackberry inruilen en toen was hij volgens mij gratis.
Oja en wanneer en waar heb je het abonnement afgesloten? Zo'n 13-14 maanden geleden.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Even buiten de vragen om, het loont soms ook nog wel de moeite om telefonisch contact op te nemen met een provider. Vaak kunnen ze dan net weer een betere aanbieding doen dan via de website. Al zal dat ook een beetje aan je eigen babbel liggen, net als in de winkel.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
_Lana_ schreef:
Welke telefoon heb jij? Samsung Galaxy s3 mini
Hoeveel betaal je per maand? €23,50 (500mb internet, 250 belminuten/sms) Was echt onwijs goedkoop! Zus heeft zelfde abonnementsvorm afgesloten, maar dan bij t-mobile en betaalt tien euro meer.
En hoeveel heb je voor het telefoontoestel betaald? €0,00 en ook geen lease. Toestel is van mij.
Oja en wanneer en waar heb je het abonnement afgesloten? januari 2013
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
@ Lejow: Zo dat is een dure! In jouw geval is dat wel het meest goedkoop ja. Voor mij is dat ook een optie hoor. Maar tot nu toe zou ik daar wel meer voor kwijt zijn.
@ Atelier Madame: Dat is een goede site. Alleen staat de telefoon die ik wil er net niet op. Ik hoef niet het nieuwste model hoor trouwens, maar ik wel de Samsung Galaxy 3 in mijn hoofd.
@ Zus: Hoe duur is jouw Sim only? Internet is nu ook gewoon duurder geworden. Op zich heb ik ook liever lage maandlasten. 30 euro is toch wel de max.
Ik wilde op iedereen reageren, maar dat is me toch teveel werk .
Voor de mensen die Sim Only hebben, ik vind de kosten nog best hoog. Bijvoorbeeld die 17 euro in de maand. Ik dacht dat het veel goedkoper zou zijn.
Ik bel trouwens echt niet veel, zit wel veel op internet ( maar niet over de 250 mb, want zit vaak op wifi ) en sms nog wel redelijk veel.
@ Willem: Goede tip, dat ga ik ook nog even doen. Vorige week heb ik wel contact gehad met Vodafone, maar dat was niet aantrekkelijk voor mij.
@ Fortissimo: Waar heb je het abonnement afgesloten? Wel voordelig zeg!
@ Atelier Madame: Dat is een goede site. Alleen staat de telefoon die ik wil er net niet op. Ik hoef niet het nieuwste model hoor trouwens, maar ik wel de Samsung Galaxy 3 in mijn hoofd.
@ Zus: Hoe duur is jouw Sim only? Internet is nu ook gewoon duurder geworden. Op zich heb ik ook liever lage maandlasten. 30 euro is toch wel de max.
Ik wilde op iedereen reageren, maar dat is me toch teveel werk .
Voor de mensen die Sim Only hebben, ik vind de kosten nog best hoog. Bijvoorbeeld die 17 euro in de maand. Ik dacht dat het veel goedkoper zou zijn.
Ik bel trouwens echt niet veel, zit wel veel op internet ( maar niet over de 250 mb, want zit vaak op wifi ) en sms nog wel redelijk veel.
@ Willem: Goede tip, dat ga ik ook nog even doen. Vorige week heb ik wel contact gehad met Vodafone, maar dat was niet aantrekkelijk voor mij.
@ Fortissimo: Waar heb je het abonnement afgesloten? Wel voordelig zeg!
_Lana_- Ratel
Ik heb een Samsung S3 - betaal 50 euro per maand - voor 1 jaar abonnement - 500 MB / 500 minuten&sms en het toestel is echt van mij! In September mag ik hem verlengen, dus neem ik een sim-only en houd ik dit toestel (denk ik)
Gast- Gast
Mijn abonnement heb ik afgesloten bij Hollands nieuwe. Best tevreden over, behalve het puntje nieuwe saldo bijschrijven. Dat moet in mijn geval op de 4e van de maand, maar het kan soms zomaar zijn dat dit pas rond 17:30 is. En dat is wel irritant als je over je bundel zit.
Fortissimo- Kletskop
De aanbieding is er trouwens nog steeds
Fortissimo- Kletskop
Fortissimo schreef:Mijn abonnement heb ik afgesloten bij Hollands nieuwe. Best tevreden over, behalve het puntje nieuwe saldo bijschrijven. Dat moet in mijn geval op de 4e van de maand, maar het kan soms zomaar zijn dat dit pas rond 17:30 is. En dat is wel irritant als je over je bundel zit.
Ik heb van de week een leuke aanbieding gezien bij Hollandse nieuwe voor de 3S. Ik zal nog eens goed gaan vergelijken.
_Lana_- Ratel
Heeft iemand ervaringen met Tele 2, mobiele telefoon?
_Lana_- Ratel
Ik lees even mee, zit met hetzelfde probleem. Ik mag al verlengen, maar heb gelukkig nog tot 26 juli de tijd om op te zeggen.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Minx schreef:Iphone 5
Ik heb hetzelfde, alleen heb ik 120 euro betaald voor mijn telefoon via studentmobiel.
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Ik kreeg gisteren toevallig een e-mail dat ik mag verlengen en nu ik heb gezien hoe goedkoop Sim Only van Ben is, zit ik er toch aan te denken om over te stappen naar een andere provider. Maar eens uitzoeken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» vraag m.b.t. telefoon abonnement
» Telefoon abonnement tele2!
» welk abonnement telefoon
» Welke telefoon en abonnement
» Even hulp nodig (abonnement + telefoon)
» Telefoon abonnement tele2!
» welk abonnement telefoon
» Welke telefoon en abonnement
» Even hulp nodig (abonnement + telefoon)
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: