Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doet alcohol met jou?

+24
Lejow
Lady Starstruck
SuperGrover
Cheesegirl
Buddha88
Toet
Rush
Saxy
Sweety
Filoria
Happydobby
Snoes
Kaboutertje
Sterre
Merai
mzcharlotte
girli
Phileine
Mamsie
TGR
Arwyn
Susan
Marcellah89
Shisha
28 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 9:13

Mamsie schreef:Ik drink bijna nooit maar als ik drink word ik er meestal geil van. Embarassed

+1. Mijn man vindt het helemáál niet erg als ik een roséetje teveel drink Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 9:16

Alex schreef:
Mamsie schreef:Ik drink bijna nooit maar als ik drink word ik er meestal geil van. Embarassed

+1. Mijn man vindt het helemáál niet erg als ik een roséetje teveel drink Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 394967

+ 2 :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 9:17

zegmaar_ schreef:
Minneke schreef:Ik vind anderen liever, en voel me gewoon zéér prettig.

Dat, en ik zou mijn vrienden dan écht willen knuffelen (terwijl ik in het dagelijks leven dat juist eigenlijk 'eng' vind). Bovendien kan ik dan echt bizar goed engels praten, dat ik letterlijk - ter plaatse - bij mezelf denk; 'ik wist niet dat ik dat woord ken!'.

Haha, dat doet me denken aan een jongen die wij in de vriendengroep hebben (type lompe boer). Normaal is er eigenlijk geen zinnig woord mee te wisselen, maar per biertje dat hij naar binnen giet, stijgt zijn EQ met minstens vijf punten. Tegen de tijd dat iemand anders alleen nog maar laveloos tegen de bar zou kunnen hangen, blijkt hij ineens allerlei diepzinnige gedachten te hebben. Heel apart.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 9:19

Twellie schreef:
zegmaar_ schreef:
Minneke schreef:Ik vind anderen liever, en voel me gewoon zéér prettig.

Dat, en ik zou mijn vrienden dan écht willen knuffelen (terwijl ik in het dagelijks leven dat juist eigenlijk 'eng' vind). Bovendien kan ik dan echt bizar goed engels praten, dat ik letterlijk - ter plaatse - bij mezelf denk; 'ik wist niet dat ik dat woord ken!'.

Haha, dat doet me denken aan een jongen die wij in de vriendengroep hebben (type lompe boer). Normaal is er eigenlijk geen zinnig woord mee te wisselen, maar per biertje dat hij naar binnen giet, stijgt zijn EQ met minstens vijf punten. Tegen de tijd dat iemand anders alleen nog maar laveloos tegen de bar zou kunnen hangen, blijkt hij ineens allerlei diepzinnige gedachten te hebben. Heel apart.

Twellie, het is dat ik laatst las dat jij geen behoefte hebt aan meetings, maar het lijkt me toch wel erg leuk jou eens te ontmoeten. (En ja, ik zit aan de wijn laughcry )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:02

Als ik alcohol drink voel ik me vaak heel prettig. Ik word dan een echte flirt en voel me dan veel zekerder van mezelf laughcry ook word ik knuffeliger en geef ik meer complimentjes. Ik ben gewoon mezelf, maar dan een leukere versie Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:04

Ik ga meer praten (nog meer :shock: :P) en ik word wat losser. En emoties worden versterkt.

Minneke en _zegmaar, word ik jullie chaperonne, kunnen jullie los.:P


Laatst aangepast door freakielief op vr 8 jul 2011 - 10:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Merai vr 8 jul 2011 - 10:05

Ik word ook sentimenteler als ik gedronken heb, dan ga ik nog meer zeggen hoe lief ik de mensen om me heen vind en hoe blij ik met ze ben. Ook ga ik dan zogenaamd diepzinnige gesprekken voeren die achteraf best wel echt diepzinnig blijken te zijn maar op dat moment denk ik alleen maar; 'straks denken ze dat ik dronken ben'.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Sterre vr 8 jul 2011 - 10:17

Ik word losser, spreek nog meer al mijn gedachten uit en ben heel open en meestal blij.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:19

freakielief schreef:Ik ga meer praten (nog meer :shock: :P) en ik word wat losser. En emoties worden versterkt.

Minneke en _zegmaar, word ik jullie chaperonne, kunnen jullie los.:P

Deal! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 11:49

Ik word van drank altijd erg vrolijk. Krijg zin om te dansen, lachen & flirten. Heb ook meer zelfvertrouwen met drank op maar kan daarom ook wel een beetje raar doen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Kaboutertje vr 8 jul 2011 - 11:53

Ik word wat losser als ik gedronken heb. Praat dan best veel en ook eerder tegen vreemden.
Verder ben ik denk ik heel gezellig laughcry. Ik ben denk ik niet 'vervelend' dronken.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Kaboutertje vr 8 jul 2011 - 11:55

Ik spreek mijn gevoelens ook eerder uit naar anderen. Zo heb ik mijn vriend voor het eerst verteld dat ik van 'm hou toen ik aangeschoten/dronken was :P . Ik hoopte toen dat het niet ongeloofwaardig overkwam laughcry .Daarom de volgende dag nuchter nog maar eens herhaald!

Maar ze zeggen toch : dronken mensen spreken de waarheid ?! Wat is daar van waar eigenlijk? smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Snoes vr 8 jul 2011 - 12:42

Storm schreef:Als ik alcohol drink voel ik me vaak heel prettig. Ik word dan een echte flirt en voel me dan veel zekerder van mezelf laughcry ook word ik knuffeliger en geef ik meer complimentjes. Ik ben gewoon mezelf, maar dan een leukere versie Very Happy
Ooh oké, ik snap al vanwaar al die complimentjes kwamen toen met je verjaardag :P

Haha nee, serieus, het vetgedrukte heb ik ook. Maar de complimentjes die ik geef/de dingen die ik zeg, die méén ik ook echt wel. Ik zeg het alleen veel sneller als ik gedronken heb. (bij deze weet je dat alles wat ik die avond tegen je heb gezegd, echt geméénd was he Very Happy)

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 14:00

Ik word nog drukker en heb nog minder grenzen... Eigenlijk ben ik gwoon mezelf maar dan x5 ofzo smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 17:19

Nou ik wordt na paar roseetje moe. Heb geen idee meer wat alcohol verder met mij doet als ik door drink. Heb dat nl al tijden niet meer gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Happydobby vr 8 jul 2011 - 18:04

Ik ga gewoon veel praten, na een aantal drankjes val ik helaas wel snel in slaap.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  mzcharlotte vr 8 jul 2011 - 19:26

Minneke schreef:
freakielief schreef:Ik ga meer praten (nog meer :shock: :P) en ik word wat losser. En emoties worden versterkt.

Minneke en _zegmaar, word ik jullie chaperonne, kunnen jullie los.:P

Deal! angel

In Utrecht is dat nog een optie, daarna moeten we allebei compleet andere kanten op... Neutral Maar één rose'tje kan toch gewoon?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Filoria vr 8 jul 2011 - 19:57

Ik vind iedereen dan heel erg lief. Maar ik word ook een beetje luidruchtig en nóg impulsiever dan ik al van mezelf ben. En als ik eenmaal twee drankjes op heb, ga ik vaak helemaal loos en worden het er zo zeven of acht. En omdat ik niet zo goed tegen alcohol meer kan (sinds mijn zwangerschap) kun je me dan al bijna naar huis rollen. Dus ik drink maar gewoon helemaal niet meer.

Wel jammer, want ik kan echt genieten van een wijntje of een biertje.

Happydobby schreef:Ik ga gewoon veel praten, na een aantal drankjes val ik helaas wel snel in slaap.
Middenin de kroeg?

Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Sweety vr 8 jul 2011 - 21:32

Ik ga veel praten en vind ( bijna ) alles wel gezellig. Maar als ik eenmaal zou gaan liggen dan ben ik ook zo vertrokken :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 21:40

Niet zo heel veel, mijn vriend merkt het vooral als we in bed liggen.
Dan lijkt het wel of ik niet meer kan stoppen met praten :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Saxy vr 8 jul 2011 - 21:43

Echt dronken ben ik nog nooit geweest. Wel aangeschoten. Het gevoel van aangeschoten zijn vind ik heerlijk. Ik klets sowieso al makkelijk, maar met een paar wijntjes op, gaat het nog losser. Soms is het dan alleen maar lachen, gieren en brullen, maar soms is het ook juist een diepzinnig gesprek.

En Mamsie's 'probleem' ..... heb ik ook angel
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Rush vr 8 jul 2011 - 21:51

Als ik drank op heb zit ik echt op de praat stoel en dan ben ik vrolijk en druk, maar niet vervelend.

En geil ook idd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Toet vr 8 jul 2011 - 22:23

Ik word druk, vrolijk, praat veel, maak grapjes, luidruchtig, flap alles eruit wat ik wil zeggen en ik vind iedereen denk ik ook wat liever. Van de andere kant kan ik ook sneller boos/agressief worden, maar dat komt niet heel vaak voor.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 22:58

Ik heb nog nooit zo veel gedronken dat ik écht aangeschoten raakte. Maar meestal word ik duf en moe van wijn, of geil inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 23:08

Snoes schreef:
Storm schreef:Als ik alcohol drink voel ik me vaak heel prettig. Ik word dan een echte flirt en voel me dan veel zekerder van mezelf laughcry ook word ik knuffeliger en geef ik meer complimentjes. Ik ben gewoon mezelf, maar dan een leukere versie Very Happy
Ooh oké, ik snap al vanwaar al die complimentjes kwamen toen met je verjaardag :P

Haha nee, serieus, het vetgedrukte heb ik ook. Maar de complimentjes die ik geef/de dingen die ik zeg, die méén ik ook echt wel. Ik zeg het alleen veel sneller als ik gedronken heb. (bij deze weet je dat alles wat ik die avond tegen je heb gezegd, echt geméénd was he Very Happy)
Jaja! Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doet alcohol met jou? - Pagina 2 Empty Re: Wat doet alcohol met jou?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum