Leger Des Heils/Humantis "Bakken"
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leger Des Heils/Humantis "Bakken"
Hoi,
Na vijf jaar zoveel mogelijk kleding te hebben gespaard, heb ik vanavond besloten om heel veel kleding weg te doen. Heel veel goede kleding, want het meeste heb ik slechts één keer in die vijf jaar aangehad. Om spijkers met koppen te slaan besloot ik ze direct in een bak van Leger Des Heils of Humanitas te gooien, maar kwam tot de ontdekking dat waar vroeger bakken stonden, geen bakken meer staan.
Bestaan dergelijke bakken niet meer? En zo nee, waar kan ik mijn kleding dan naartoe brengen. Want het is echt zonde om het gewoon maar weg te gooien.
Na vijf jaar zoveel mogelijk kleding te hebben gespaard, heb ik vanavond besloten om heel veel kleding weg te doen. Heel veel goede kleding, want het meeste heb ik slechts één keer in die vijf jaar aangehad. Om spijkers met koppen te slaan besloot ik ze direct in een bak van Leger Des Heils of Humanitas te gooien, maar kwam tot de ontdekking dat waar vroeger bakken stonden, geen bakken meer staan.
Bestaan dergelijke bakken niet meer? En zo nee, waar kan ik mijn kleding dan naartoe brengen. Want het is echt zonde om het gewoon maar weg te gooien.
Gast- Gast
Re: Leger Des Heils/Humantis "Bakken"
http://www.humana.nl/index.php?id=2355
hierop kun je ze vinden voor humana
Gast- Gast
Bij ons staan ze niet meer open omdat ze steeds in de fik gezet werden.
Nu staan ze op de gemeentewerf.
Nu staan ze op de gemeentewerf.
Gast- Gast
http://www.reshare.nl/over-ons/containers
Hier kun je ze vinden van het leger des heils. Maar je kunt ze ook bij een vestiging van het leger des heils afgeven.
Hier kun je ze vinden van het leger des heils. Maar je kunt ze ook bij een vestiging van het leger des heils afgeven.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dromertje schreef:http://www.humana.nl/index.php?id=2355
Ik heb het ingevuld en daar kwam de bak uit waar ik vanavond als eerste naartoe ben gegaan. Geen bak meer helaas.
Gast- Gast
May schreef:http://www.reshare.nl/over-ons/containers
Volgens deze website staat er een bij het park in de buurt. Als ik morgen van de APK terugkom, ga ik daar even langs.
Thanks!
Gast- Gast
Mammalin schreef:Ook niet ergens een ondergrondse kledingcontainer?
Nee helaas. Ik ben echt overal geweest waarvan ik dacht dat er een bak was. Maar nergens. Zelfs niet ondergronds. Dacht al bijna dat ze kledinginzamelen hadden opgegeven.
Gast- Gast
Vreemd dat ze de bakken hebben weggehaald. Ik doe zelf mijn kleding en spullen die ik niet meer gebruik naar zogenaamde inzamelpunten/weggeefwinkels. Op Hyves zijn er veel te vinden. Dat gaat dan naar gezinnen die erg weinig te besteden hebben.
Gast- Gast
Ik heb ergens eens gehoord/gezien dat de kleding uit "de bakken" vaak nog wordt verkocht. Vraag me dus af waar ze dan terecht komen...
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Omdat mijn kleding nog erg goed is, wilde ik het, het liefst naar het leger des heils brengen. Maar het mag ook naar gezinnen met minder geld om handen. Het maakt me niet zoveel uit. Het enige probleem is dat de meeste kleding al vijf jaar oud is en ik enkel heb bewaard omdat ik dacht ooit nog weer zo dun te worden. Die hoop heb ik bij deze opgegeven en mocht het onverhoopt toch voorkomen dan is de kleding zo gedateert dat het sowieso naar een van de bakken gaat. Wat ik daarmee wil zeggen, ik vraag me af in hoeverre ik mensen met minder geld een plezier doe met mijn oude kleding.
Gast- Gast
Hier in de stad zit een winkel waar je kleding kunt afgeven, zij verkopen het dan door voor heel weinig, en jij krijgt dan de helfst van de opbrengst.
Gast- Gast
Princess schreef:Hier in de stad zit een winkel waar je kleding kunt afgeven, zij verkopen het dan door voor heel weinig, en jij krijgt dan de helfst van de opbrengst.
En dan vind ik het weer jammer dat ik niet in de stad woon. Want dat zou een leuke oplossing zijn.
Gast- Gast
Zulke winkels zullen ze toch wel op meer plekken hebben?
Ik bedoel, zo'n wereldstad is mijn woonplaats niet
Ik bedoel, zo'n wereldstad is mijn woonplaats niet
Gast- Gast
Nee, maar mijn woonplaats is meer een dorp. Over ongeveer 30 km bewandelen we de bewoonde wereld. Ik heb dus ook nog nooit van dergelijke winkels gehoord.
Gast- Gast
ik woon ook in een heel klein dorpje en wij hebben hier een winkeltje waar je het heen kunt brengen.
kan je anders niet een topic openen in het vraag en aanbod topic hier, bied je het hier aan, misschien is er wel een van de meiden hier die het graag wil hebben of iemand kent die het wil.
kan je anders niet een topic openen in het vraag en aanbod topic hier, bied je het hier aan, misschien is er wel een van de meiden hier die het graag wil hebben of iemand kent die het wil.
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Mode maakt niet zoveel meer uit als je zo weinig te besteden hebt. Dan ben je blij dat je kleding in je kast hebt hangen en dat je het geld dat je hebt kan besteden aan voedsel, kinderen etc. Zo spijtig dat er nog zoveel gezinnen in dit land zijn die zo moeten leven.
Gast- Gast
Ze mogen het zo van mij komen halen. Geen enkel probleem. Echter, ik wil er geen topic voor openen. Omdat ik mezelf ken.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» glim legging (donkerblauw en leger groen)
» Blind bakken
» wat is nog lekker om bij te bakken
» Bakken in een combimagnetron
» Brood bakken!
» Blind bakken
» wat is nog lekker om bij te bakken
» Bakken in een combimagnetron
» Brood bakken!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: