Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

glim legging (donkerblauw en leger groen)

2 plaatsers

Ga naar beneden

glim legging (donkerblauw en leger groen) Empty glim legging (donkerblauw en leger groen)

Bericht  claudiaveronique ma 7 nov 2011 - 7:11

Ik heb 2 van die 'latex' achtige leggings beetje zo'n glimmend stretch stofje. Nu heb ik en bruine en een zwarte maar ben op zoek naar een donkerblauwe en leger groene. Heeft iemand die toevallig ergens gezien? Ik ben al op de albert cuyp geweest daar hadden ze ze niet.
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

glim legging (donkerblauw en leger groen) Empty Re: glim legging (donkerblauw en leger groen)

Bericht  Curious ma 7 nov 2011 - 7:14

ik heb een donkerblauwe, maar zo het niet latex willen noemen. Het is meer een soort glimmende stof, zoals je die vroeger bij van die blauwe strakke sportbroekjes zag (bijv. bij atletiek).
Die van mij is van silver creek.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

glim legging (donkerblauw en leger groen) Empty Re: glim legging (donkerblauw en leger groen)

Bericht  claudiaveronique ma 7 nov 2011 - 7:17

Ja zoiets bedoel ik, ik wist niet precies hoe ik het moest omschrijven. Ik ga even op google kijken of ik het kan vinden via silver creek!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

glim legging (donkerblauw en leger groen) Empty Re: glim legging (donkerblauw en leger groen)

Bericht  Curious ma 7 nov 2011 - 7:20

hoop dat je hem kan vinden, ik heb die van mij toch al 2 jaar ofzo. Gekocht bij de Open
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

glim legging (donkerblauw en leger groen) Empty Re: glim legging (donkerblauw en leger groen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum