Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spannend!

+14
Tsjip
Snoes
Bimbam
Janelie
Sterre
Lejow
Natural
Zora
mzcharlotte
Middleme
BJA
Inge
Oasis
Caro
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Spannend! - Pagina 3 Empty Re: Spannend!

Bericht  Caro wo 13 jul 2011 - 23:08

Kabouter schreef:Dat klinkt goed zeg! Moet je nou tot 1 september bij je huidige baan werken of kun je eerder stoppen/heb je nog vakantie?

Nou ik ben dit jaar al abnormaal veel op vakantie geweest (lange reis oa naar Australie) en ik heb nog een week frankrijk staan voor volgende week, dus ik moet sowieso bij gaan betalen. Ik heb teveel dagen opgenomen naar rato van mijn gewerkte maanden. Dan hebben we eind augustus nog een weekeinde parijs staan, omdat we dan 1 jaar getrouwd zijn. Dan heb ik nog in principe de dinsdag en de woensdag dat ik moet werken. Maar goed, ik ga proberen of ik dan gewoon vrij mag zijn. Het slaat nergens op om voor twee dagen terug te komen. Ik heb nog wel wat uren staan die ik kan gebruiken daarvoor. Terugbetalen moet ik toch :-). Dan maar uitgerust aan mijn nieuwe baan beginnen :-).

Ik ga morgen hier mijn brief overhandigen. Ben er nu al zenuwachtig voor :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Zora do 14 jul 2011 - 7:32

Wauw, wat een goede berichten! Goed zeg!! Gefeliciteerd!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Kabouter do 14 jul 2011 - 8:56

Caro schreef:
Kabouter schreef:Dat klinkt goed zeg! Moet je nou tot 1 september bij je huidige baan werken of kun je eerder stoppen/heb je nog vakantie?

Nou ik ben dit jaar al abnormaal veel op vakantie geweest (lange reis oa naar Australie) en ik heb nog een week frankrijk staan voor volgende week, dus ik moet sowieso bij gaan betalen. Ik heb teveel dagen opgenomen naar rato van mijn gewerkte maanden. Dan hebben we eind augustus nog een weekeinde parijs staan, omdat we dan 1 jaar getrouwd zijn. Dan heb ik nog in principe de dinsdag en de woensdag dat ik moet werken. Maar goed, ik ga proberen of ik dan gewoon vrij mag zijn. Het slaat nergens op om voor twee dagen terug te komen. Ik heb nog wel wat uren staan die ik kan gebruiken daarvoor. Terugbetalen moet ik toch :-). Dan maar uitgerust aan mijn nieuwe baan beginnen :-).

Ik ga morgen hier mijn brief overhandigen. Ben er nu al zenuwachtig voor :-)

Lijkt me ook voor jezelf wel lekker om die twee dagen niet naar je oude werk te hoeven..inderdaad fris en fruitig van start bij je nieuwe baan!
Spannen, het overhandigen van die brief. Succes ermee.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: