Spannend
+2
Shisha
Sarah1985
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spannend
Mijn moeder belde net of ik straks eerder wou komen, (we gaan straks sporten en ik haal haar op) want sinterklaas had een kado bij hun bezorgt voor ons. En het was een groot kado we moesten het ophalen met de aanhanger. Ik ben zo benieuwt.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Spannend
Wat leuk! Ik ben ook wel benieuwd wat het kan zijn als je het met een aanhanger moet ophalen!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
ik denk een wasmachine want onze is bijna kapot en mijn moeder vroeg eerder vandaag steeds over de wasmachine .
Sarah1985- Ratel
Oehhhh wat leuk en spannend! En wat lief van de sint
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Nou we hebben een wasmachine gekregen wooow. Echt niet normaal. Ook mijn oudste broer kreeg een wasmachine. En mijn andere broer mag nog wat uitzoeken.
Sarah1985- Ratel
Wow, mooi cadeau!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Wat lief!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Aaahhhh wat lief!!!
Hoe gaat het trouwens met je vader? Is zijn onderzoek goed gegaan? Leef met je mee hoor!
Hoe gaat het trouwens met je vader? Is zijn onderzoek goed gegaan? Leef met je mee hoor!
Gast- Gast
Het enige wat ik kon zeggen was veel te gek had niet gehoeven.
Met mijn vader gaat het niet goed het slikken word slechter en zal zodra het eten niet meer wil weer aan de sonde moeten. Ook met zijn hernia gaat het niet goed. Daar is die vorige week door de scAn geweest en is afwachten
Met mijn vader gaat het niet goed het slikken word slechter en zal zodra het eten niet meer wil weer aan de sonde moeten. Ook met zijn hernia gaat het niet goed. Daar is die vorige week door de scAn geweest en is afwachten
Sarah1985- Ratel
Het enige wat ik kon zeggen was veel te gek had niet gehoeven.
Sarah1985- Ratel
Wat een lief cadeau Sarah!
Wat verdrietig van je vader weer
Wat verdrietig van je vader weer
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat lief van je ouders zeg maar naar te horen dat het niet zo goed gaat met je vader. Hoop dat er snel wat beter nieuws komt uit die scan.
Gast- Gast
hij had vandaag de uitslag gekregen van zijn slokdarm onderzoek. En daar konden ze uit zien dat het verslechterd was in een jaar tijd. Erg klote. In het ergste geval komt die aan de sonde en in een rolstoel, maar voor nu is dat nog niet zo dus we genieten van elke dag dat die normaal kan eten
Sarah1985- Ratel
Wat een lief cadeau!!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: