Spannend!
+14
Tsjip
Snoes
Bimbam
Janelie
Sterre
Lejow
Natural
Zora
mzcharlotte
Middleme
BJA
Inge
Oasis
Caro
18 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Spannend!
Gefeli! Wanneer mag je beginnen?
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Wat leuk, gefeliciteerd!!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Wauw wat een geweldig nieuws! Super! Gefeliciteerd!!!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Oh nou wat fijn Caro, gefeliciteerd!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Gefeliciteerd!!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
WOOT WOOT! Gefeliciteerd, wat goed van je! Mag ook een aardige ego-boost zijn, denk ik. Wanneer begin je?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Gefeliciteerd!!!!!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Angel Blue Eyes schreef:B2B lijkt me niet overal bekend?
Is ook niet meer heel relevant, aangezien Caro een andere baan heeft gekregen. Gefeliciteerd!
Gast- Gast
Gefeliciteerd
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wooooow! Wat fijn! Van harte gefeliciteerd! Weet je al wanneer je mag/kan beginnen? En hoe het zit bij je oude baan e.d.?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Dank jullie wel voor alle felicitaties!
Even kijken of ik de meeste vragen kan beantwoorden: ik begin 1 september maar ik moet wel nog even de contractonderhandelingen afwachten. Altijd eng, maar ik kom er vast uit .
Of b2b oveal bekend is, lijkt mij een hele rare opmerking.... Snap de vraag/ opmerking ook niet goed dus ik ga er maar niet verder op in. Behalve dan dat ik dat inderdaad blijf doen... Alleen nu niet meer direct met de klant, maar ik ga vanuit het hoofdkantoor de strategie voor de verkooporganisaties mede-bepalen. Dus minder direct uitvoerend, meer strategisch.
Even kijken of ik de meeste vragen kan beantwoorden: ik begin 1 september maar ik moet wel nog even de contractonderhandelingen afwachten. Altijd eng, maar ik kom er vast uit .
Of b2b oveal bekend is, lijkt mij een hele rare opmerking.... Snap de vraag/ opmerking ook niet goed dus ik ga er maar niet verder op in. Behalve dan dat ik dat inderdaad blijf doen... Alleen nu niet meer direct met de klant, maar ik ga vanuit het hoofdkantoor de strategie voor de verkooporganisaties mede-bepalen. Dus minder direct uitvoerend, meer strategisch.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
B2B is toch een bepaald systeem?
Ik meen het weleens op het werk gehoord te hebben maar msischien zit ik er wel naast.
Doet er trouwens voor dit topic inderdaad niet toe
GEFELICITEERD!!!!!!!
1 September al! Lekker hoor.
Veel plezier.
Ik meen het weleens op het werk gehoord te hebben maar msischien zit ik er wel naast.
GEFELICITEERD!!!!!!!
Veel plezier.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:B2B is toch een bepaald systeem?
GEFELICITEERD!!!!!!!
Veel plezier.
B2B is business to business. Als mensen het hebben over B2C, dan bedoelen ze Business to Consumers ;-)
Dank voor je felicitaties!
Caro- Ratel
Ohh ik jubel nog even door: want we zijn uit de salarisonderhandelingen en ze gingen eerst niet accoord met mijn salariseis, maar hadden een heel goed ander bod gedaan. Enige was, dat het op basis van 40 uur was. Ik werk nu 38 uur op papier, maar 40 als echte werkuren waardoor ik per jaar 12 dagen extra opspaar.
Ik heb gevraagd of dit mogelijk was, helaas was dat niet zo. Nou, dan maar 36 uur gaan werken. Maar ze hadden geen 13de maand en ik ben aan het rekenen geslagen, allemaal mooie formules enzo, en ik heb gezegd dat wat ze nu boden wel erg dicht in de buurt kwam bij mijn huidige salaris (niet helemaal waar maar goed).
ENNNN nu hebben ze me tóch mijn salarisindicatie gegeven, teruggerekend naar 36 uur en nu ga ik er dus écht wel flink op vooruit!!
Momenteel rij ik per dag 130 km, krijg voor 100 maar vergoed en de rest moet ik zelf bijbetalen. Plus al het onderhoud aan de auto. Dus ook dat valt weg waardoor ik erop vooruit ga.
En ik werd dan dus 2 uur minder dan ik nu doe. En ik ben op vrijdag eerder klaar.
Het voelt lekker!
Ik heb gevraagd of dit mogelijk was, helaas was dat niet zo. Nou, dan maar 36 uur gaan werken. Maar ze hadden geen 13de maand en ik ben aan het rekenen geslagen, allemaal mooie formules enzo, en ik heb gezegd dat wat ze nu boden wel erg dicht in de buurt kwam bij mijn huidige salaris (niet helemaal waar maar goed).
ENNNN nu hebben ze me tóch mijn salarisindicatie gegeven, teruggerekend naar 36 uur en nu ga ik er dus écht wel flink op vooruit!!
Momenteel rij ik per dag 130 km, krijg voor 100 maar vergoed en de rest moet ik zelf bijbetalen. Plus al het onderhoud aan de auto. Dus ook dat valt weg waardoor ik erop vooruit ga.
En ik werd dan dus 2 uur minder dan ik nu doe. En ik ben op vrijdag eerder klaar.
Het voelt lekker!
Caro- Ratel
Wat fijn voor je
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Dat klinkt goed zeg! Moet je nou tot 1 september bij je huidige baan werken of kun je eerder stoppen/heb je nog vakantie?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: