Mijn man is bang voor...
+36
Isilme
TNMN
Sugarfall
Jelin
Flippin' Bitch
Paper Crown
studiebol
Oasis
MissBlunt
Zonnetje
Cheesegirl
Kaboutertje
SoGood
sonly
Serena
Mida4you
Coccinelle
Raindrop
Arwyn
Caroow
CCC
dolfijntje24
Highway
Xanna
Happydobby
Shy
nina
RioolSpook
Sarah1985
luisa
Kabouter
Fearie
Pien
Rush
VeryCherry
Caro
40 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Mijn man is bang voor...
Voor grote honden!
Als kind zijnde is hij flink gebeten door een grote hond (van achteren, dus zag het niet aankomen), sindsdien is hij er bang voor.
Als kind zijnde is hij flink gebeten door een grote hond (van achteren, dus zag het niet aankomen), sindsdien is hij er bang voor.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
hij heeft hoogtevrees
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Voor honden en voor enge films
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Spinnen en andere 'rare' insecten... Dan moet ik het weer even komen oplossen en is hij vervolgens zo blij dat hij zo'n supervriendin heeft die nergens bang voor is... *zucht*
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij nergens voor... Maar waarom vinden sommige van jullie het raar of stom dat ze voor bepaalde dingen bang zijn, dat is toch iets menselijks?
Gast- Gast
Mijn vriend zegt nergens bang voor te zijn, behalve voor zijn moeder. Niet dat mijn schoonmoeder zo gevaarlijk is, maar hij zegt dat uit respect
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Vliegen met het vliegtuig, net als ik. Geen goede combi om elkaar gerust te stellen tijdens het vliegen Verder is hij niet echt ergens bang voor geloof ik.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Vliegen met het vliegtuig, net als ik. Geen goede combi om elkaar gerust te stellen tijdens het vliegen Verder is hij niet echt ergens bang voor geloof ik.
Ik zie jullie nu echt als twee zenuwpeesjes naast elkaar dat vliegtuig instappen
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:Jen_ schreef:Vliegen met het vliegtuig, net als ik. Geen goede combi om elkaar gerust te stellen tijdens het vliegen Verder is hij niet echt ergens bang voor geloof ik.
Ik zie jullie nu echt als twee zenuwpeesjes naast elkaar dat vliegtuig instappen
Ja dat zie je goed! En dat blijft de hele vlucht zo! Maar wat helpt hebben we ontdekt, veel wijn drinken! (Pas in het vliegtuig)
Dan raken we aangeschoten, en dan boeit het allemaal niet mee zo, en op het einde kijken we zelfs uit het raam
Gast- Gast
Ik weet echt helemaal niks waar mijn vriend bang voor is..
Heb het hem laatst wel eens gevraagd, maar hij weet ook niks waar hij bang voor is..
Klinkt heel nep stoer eigenlijk, haha, maar zo stoer is die nou ook weer niet hoor
Heb het hem laatst wel eens gevraagd, maar hij weet ook niks waar hij bang voor is..
Klinkt heel nep stoer eigenlijk, haha, maar zo stoer is die nou ook weer niet hoor
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Jen_ schreef:Caro schreef:Jen_ schreef:Vliegen met het vliegtuig, net als ik. Geen goede combi om elkaar gerust te stellen tijdens het vliegen Verder is hij niet echt ergens bang voor geloof ik.
Ja dat zie je goed! En dat blijft de hele vlucht zo! Maar wat helpt hebben we ontdekt, veel wijn drinken! (Pas in het vliegtuig)
Dan raken we aangeschoten, en dan boeit het allemaal niet mee zo, en op het einde kijken we zelfs uit het raam
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Jen_ schreef:Caro schreef:Jen_ schreef:Vliegen met het vliegtuig, net als ik. Geen goede combi om elkaar gerust te stellen tijdens het vliegen Verder is hij niet echt ergens bang voor geloof ik.
Hahhaah!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Mijn vriend is bang om bijvoorbeeld in films mensen of dieren te zien die iets gebroken hebben of iets breken (armen, benen etc.).
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Kakkerlakken. Die zijn we weleens tegengekomen in warme landen en dan zet hij het zelfs bijna op een gillen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
ik weet het echt niet..
Ik zal het hem even vragen..
--vraagt waar hij bang voor is--
stilte
stilte
stilte
man: 'is dat een serieuze vraag?'
ik: 'Ja'
stilte
stilte
stilte
man: 'voor enge ziektes'
dus.. Mijn man is bang voor enge ziektes :cyclops:
Ik zal het hem even vragen..
--vraagt waar hij bang voor is--
stilte
stilte
stilte
man: 'is dat een serieuze vraag?'
ik: 'Ja'
stilte
stilte
stilte
man: 'voor enge ziektes'
dus.. Mijn man is bang voor enge ziektes :cyclops:
Gast- Gast
Mijn man is als de dood voor wespen!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mijn vriend is bang voor:
Hoogte
Vliegende insecten vooral voor motvlinders en wespen(of beesten die erop lijken)
clowns beelden
Naalden
dat was het volgens mij
Hoogte
Vliegende insecten vooral voor motvlinders en wespen(of beesten die erop lijken)
clowns beelden
Naalden
dat was het volgens mij
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
_MamaRosa_ schreef:De tandarts. Hij heeft heel veel problemen met zijn gebit en kaakontstekingen aan de lopende band, dus de wortelkanaalbehandelingen zijn niet nieuw voor hem. Ik vind het gewoon sneu hoeveel pijn hij soms heeft. Pas konden ze hem niet verdoven ivm een ontsteking, en hebben ze de kies maar zonder getrokken, dat was echt heel erg. Ook omdat de wortel heel lang was. Ik heb hem nog nooit zo'n pijn zien lijden als toen.
Geen wonder dus dat hij er inmiddels bang voor is.
Kon dat niet onder narcose? Lijkt me echt heeeeel pijnlijk ja :S
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Ik hou ervan om hem te besluipen als hij staat te douchen of geconcentreerd zit te computeren.
Hij schrikt zo grappig.
Best sneu eigenlijk.
Edit: Oja en vorige keer was er een ENORME hommel binnen gevlogen midden in de nacht, na een uur (letterlijk) wikken en wegen vroeg hij wat het strijdplan werd. Ik opperde mezelf uit een gekkigheidje op en zei dat ik hem dan maar ging pakken. Je zag zijn gezicht helemaal opleven. Ja, daaag hij is de man. Uiteindelijk heeft hij hem kunnen verjagen met de broodplank. Niet echt sexy overigens, schijtluis.
Hij schrikt zo grappig.
Best sneu eigenlijk.
Edit: Oja en vorige keer was er een ENORME hommel binnen gevlogen midden in de nacht, na een uur (letterlijk) wikken en wegen vroeg hij wat het strijdplan werd. Ik opperde mezelf uit een gekkigheidje op en zei dat ik hem dan maar ging pakken. Je zag zijn gezicht helemaal opleven. Ja, daaag hij is de man. Uiteindelijk heeft hij hem kunnen verjagen met de broodplank. Niet echt sexy overigens, schijtluis.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Voor zover ik weet is mijn vriend niet echt bang voor iets..
Dat is mooi, kan ie voor mij de spinnen weghalen
Dat is mooi, kan ie voor mij de spinnen weghalen
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Mijn vriend is bang voor de tandarts en ook draaiende attracties.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Mijn vriend is bang voor wespen en spinnen en andere enge beestjes. Ik moet altijd spinnen naar buiten jagen of andere beestjes die binnen zitten.
Hij is ook bang voor honden.
Hij is ook bang voor honden.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Hij is panisch voor vleermuizen en kikkers. Als we s'avonds buiten lopen duikt hij echt een beetje in elkaar als hij een vleermuis denkt te zien.
En kikkers neemt de kat nog wel eens mee naar binnen. Toen heeft hij ook een keer gegild als een meisje. En ik herinner me nu een keer in het weekend, heel vroeg in de ochtend. Ik lag nog in bed en hij heeft me wakker gemaakt om een kikker te vangen waar de kat mee aan kwam zetten.
En kikkers neemt de kat nog wel eens mee naar binnen. Toen heeft hij ook een keer gegild als een meisje. En ik herinner me nu een keer in het weekend, heel vroeg in de ochtend. Ik lag nog in bed en hij heeft me wakker gemaakt om een kikker te vangen waar de kat mee aan kwam zetten.
MissBlunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10
Mijn vriend heeft lichtelijk hoogtevrees en is bang voor achtbanen, helaas voor mij want dan zit ik dus altijd alleen
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn papa... Ik ben zo bang...
» ben zo bang mijn baan te verliezen..
» Ben bang dat mijn konijnen het te koud hebben..
» Bang voor...
» Bang voor het bad :(
» ben zo bang mijn baan te verliezen..
» Ben bang dat mijn konijnen het te koud hebben..
» Bang voor...
» Bang voor het bad :(
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: