Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Ik denk dat ik Turkse Pizza ga halen.
In elk geval zo de deur uit, wordt gek van dit huis
Kan ik me zo goed voorstellen, PM , ik hoop dat de kleintjes snel komen! Het zijn echt wondertjes, gisteren op kraambezoek geweest bij een vriendin die pas van een jongetje is bevallen, zo klein
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ga maar even boodschappies doen en wat eten, bye!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Mijn hele lijf schreeuwt om buggles met monchou en chocodreams met stukjes caramel. En de supermarkt is nog een uur open ... Ik moet me echt beheersen om niet op de fiets te stappen.
Gast- Gast
En toen zat ik over de 500 posts en ben ik een prater!
Alex, en 1x in de week jezelf iets lekkers geven, als je lichaam erom schreeuwt?
Alex, en 1x in de week jezelf iets lekkers geven, als je lichaam erom schreeuwt?
Gast- Gast
Dat heb je snel gedaan, Pippa!
Misschien kan ik het ook gewoon maar doen, vrijdag als mezelf-verwendag doen ofzo. Niet dat ik me daardoor minder dik zal voelen, maar als dat een afspraak is die ik met mezelf heb kan ik me daar misschien beter aan houden.
Misschien kan ik het ook gewoon maar doen, vrijdag als mezelf-verwendag doen ofzo. Niet dat ik me daardoor minder dik zal voelen, maar als dat een afspraak is die ik met mezelf heb kan ik me daar misschien beter aan houden.
Gast- Gast
Alex schreef:Dat heb je snel gedaan, Pippa!
Dat bedoel ik inderdaad, misschien is het voor jezelf wel fijn als je het gewoon weet. Je mag best een keer wat lekkers, en dat is dan vrijdag (of welke dag dan ook). En dan koop je 1 ding die je die dag mag eten, en geniet er dan ook echt van.
Gast- Gast
Dé ultieme work out: een kind op je werk de regie in handen geven en vervolgens dat kind nadoen. Zitten, tong uitsteken, liggen, staan, weer zitten, voeten stampen, weer staan, en weer liggen, één been in de lucht, twee benen in de lucht... en dat allemaal in een razend tempo. Poe hee, een goeie sportinstructeur is er niets bij
Gast- Gast
Bazinga schreef:Ik voel me rot om zoooiets stoms :/
Ik had gisteren post van jou
Maar vertel... wat is er?
Gast- Gast
Pippa schreef:Bazinga schreef:Ik voel me rot om zoooiets stoms :/
Oh fijn dat 't is aangekomen!
En ehm.. Ik ben begonnen in Morgenrood (laatste deel van Twilight) maar ik zit vréselijk in dubio! Ik wil 'm uitlezen maar dan is 't klaar... Afgelopen! En ik wil geen 'afscheid' nemen Ik ben echt een ongelooflijke tut met boeken
Gast- Gast
't Feit dat ik het niet in huis heb?Pippa schreef:Maple schreef:Ik heb trek in chocola...
Wat let je?
Gast- Gast
Bazinga schreef:Pippa schreef:Bazinga schreef:Ik voel me rot om zoooiets stoms :/
Oh fijn dat 't is aangekomen!
En ehm.. Ik ben begonnen in Morgenrood (laatste deel van Twilight) maar ik zit vréselijk in dubio! Ik wil 'm uitlezen maar dan is 't klaar... Afgelopen! En ik wil geen 'afscheid' nemen Ik ben echt een ongelooflijke tut met boeken
Haha! Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik zou er lekker van gaan genieten denk ik
Gast- Gast
Maple schreef:'t Feit dat ik het niet in huis heb?Pippa schreef:Maple schreef:Ik heb trek in chocola...
Wat let je?
Geen supermarkten meer open daar dan?
Gast- Gast
Jawohl. Maar geen zin meer om erheen te gaan. Misschien dat ik zo een boterham met chocopasta pakPippa schreef:Maple schreef:'t Feit dat ik het niet in huis heb?Pippa schreef:Maple schreef:Ik heb trek in chocola...
Wat let je?
Geen supermarkten meer open daar dan?
Gast- Gast
Ben al bijna op de helft, ik wil 't nog zoo graag bewaren, maar wil ik ook zoo graag verder lezen! Heel naief; ik hoopte het nog te kunnen rekken tot november... Dan komt de film uit, die wil ik óók zien, maar november is ver weg en 't boek is heeul dichtbij..
Oh wat wel héél erg leuk is; ik heb Leafs ipod gekregen. Zij deed er niks mee en mijne was oud.. Maar k ben zo lui geweest dat ik nog geen liedjes heb veranderd of zo.. Maar de liedjes hierop 't Gaat echt van Avril Lavigne naar Barry White Door naar Buena Vista Club of zo Salsa achtig muziek, weer naar Christina Aguilera, door naar Ashlee Simpson
Oh wat wel héél erg leuk is; ik heb Leafs ipod gekregen. Zij deed er niks mee en mijne was oud.. Maar k ben zo lui geweest dat ik nog geen liedjes heb veranderd of zo.. Maar de liedjes hierop 't Gaat echt van Avril Lavigne naar Barry White Door naar Buena Vista Club of zo Salsa achtig muziek, weer naar Christina Aguilera, door naar Ashlee Simpson
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: