Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Reva schreef:ALEX PIEST IN DR BOEEEEHOEEEEEEEK!!
Liever niet. Broek kan nog.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik zag vandaag blanke vla in de supermarkt en ik moest gelijk aan je denken. Ik wilde het zelfs nog kopen, maar bedacht me dat ik het toch niet ga eten, dus maar laten staan.
Gast- Gast
Ik had laatst voor het eerst in tijden vanillevla, ik at bij mijn ouders. Dus ik schenk het in, volgens de datum op het pak was ie nog goed, ik neem een hap ... Beuhhhhh, ZUUR!!! Gatver! Ik hoef voorlopig geen vanillevla.
Gast- Gast
Wij hadden blanke vla op het werk maar dat zei ik net ook al dus dat moest ik natuurlijk even proeven. Maar je had gelijk Reva, ik kon het in de supermarkt ook niet vinden. Stom.
Bimbam- Kletskop
Ik heb honger en nou wil ik ook blanke vla.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Die is helaas niet meer open op dit tijdstipAlex schreef:Bij de Jumbo hebben ze het, hoor!!
Als het goed is, is dit de 1000e post in het dagcafé!
Alex schreef:Bij de Jumbo hebben ze het, hoor!!
Tsja, de Jumbo is me iets te ver fietsen en de c1000 had het dus niet (waardeloze winkel). Maar aan de andere kant, als ik naar de Jumbo fiets, heb ik wel mijn beweging weer gehad. Dilemma, dilemma
Bimbam- Kletskop
Bimbam schreef:Wij hadden blanke vla op het werkmaar dat zei ik net ook aldus dat moest ik natuurlijk even proeven. Maar je had gelijk Reva, ik kon het in de supermarkt ook niet vinden. Stom.
Ja en door Jou moet ik er weer aan denken, terwijl ik het dus niet man kopen..
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Die is helaas niet meer open op dit tijdstipAlex schreef:Bij de Jumbo hebben ze het, hoor!!
Oh ja ...
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Als het goed is, is dit de 1000e post in het dagcafé!
Het was goed, olé! Dit is trouwens mijn 500e post, krijg ik nu nog een sterretje??
Bimbam- Kletskop
Simpel! Ik zag dat er 999 'antwoorden' in het dagcafé waren, dus ik dacht: 'als ik er nou nog één post, is het de 1000e!'Reva schreef:Sjaantje schreef:Als het goed is, is dit de 1000e post in het dagcafé!
Huh?
Hoe kunnen jullie eigenlijk zien wie welke pagina vernieuwen doet enzo, dat wil ik ook.
Gast- Gast
Reva schreef:Bimbam schreef:Wij hadden blanke vla op het werkmaar dat zei ik net ook aldus dat moest ik natuurlijk even proeven. Maar je had gelijk Reva, ik kon het in de supermarkt ook niet vinden. Stom.
Ja en door Jou moet ik er weer aan denken, terwijl ik het dus niet man kopen..
Ah sorry, ik beken volledig schuld. Ik heb er nog aan gedacht om het je op te sturen, maar dan wordt het vast zuur.
Bimbam- Kletskop
Sjaantje schreef:Simpel! Ik zag dat er 999 'antwoorden' in het dagcafé waren, dus ik dacht: 'als ik er nou nog één post, is het de 1000e!'Reva schreef:Sjaantje schreef:Als het goed is, is dit de 1000e post in het dagcafé!
Huh?
Waar zie je dat
Gast- Gast
Jeeeej!!!Bimbam schreef:Sjaantje schreef:Als het goed is, is dit de 1000e post in het dagcafé!
Het was goed, olé! Dit is trouwens mijn 500e post, krijg ik nu nog een sterretje??
Als je in de pijler 'Algemeen' staat, waar je alle topic ziet, daar staat ook aangegeven hoe vaak het topic gezien is en hoeveel antwoorden er zijn.Reva schreef:Sjaantje schreef:Simpel! Ik zag dat er 999 'antwoorden' in het dagcafé waren, dus ik dacht: 'als ik er nou nog één post, is het de 1000e!'Reva schreef:Sjaantje schreef:Als het goed is, is dit de 1000e post in het dagcafé!
Huh?
Waar zie je dat
Wat bedoel je met je vorige vraag over vernieuwen dan??
Bimbam schreef:Dit is trouwens mijn 500e post, krijg ik nu nog een sterretje??
Jaaaa! Bimbam
Gast- Gast
Dat zegt Smikkell weleens toch, die dingen. Als iemand geen reactie fgeeft ofzo..'maar ze vernieuwen wel de pagina' etc.
Gast- Gast
Nog nooooooooooit gelezen...!Reva schreef:Dat zegt Smikkell weleens toch, die dingen. Als iemand geen reactie fgeeft ofzo..'maar ze vernieuwen wel de pagina' etc.
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: